-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
36465 Настільна універсальна центрифуга, 37532 Центрифужний ротор, фіксований кут (лабораторна центрифуга, ротор для центрифуги лабораторної)
Завершена
1 050 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 250.00 UAH
Номер:
c35405ddec04499d8f55b4c9acc062ae
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-15-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.04.2020 00:00
Період моніторингу:
15.04.2020 15:53 - 08.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2020 № 13
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 15 квітня 2020 року № 13
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-03-17-004359-b від 17.03.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, передбачених статтями 28 та 30 Закону, частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Вищого державного навчального закладу України «Буковинський державний медичний університет» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 17.03.2020 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій від 10.04.2020; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Хімлаборреактив» (далі – ТОВ «Хімлаборреактив»); протокол засідання тендерного комітету Замовника від 09.04.2020; повідомлення про намір укласти договір від 10.04.2020.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник визнав переможцем ТОВ «Хімлаборреактив», пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації.
Так, учасник ТОВ «Хімлаборреактив» у складі тендерної пропозиції зазначив, що ним буде поставлено центрифугу рефрижераторну MPW-260R та ротор кутовий 10х15/10мл з бакетами, до яких надано копію керівництва з експлуатації.
Запропонований учасником ТОВ «Хімлаборреактив» ротор кутовий 10х15/10мл з бакетами, призначений для пробірок ємністю по 10 мл, що не відповідає вимогам медико - технічних характеристик (вимог) до ротора для центрифуги лабораторної, визначених у Додатку 1 тендерної документації, відповідно до яких ємність ротора: не менше 10 пробірок на 15 мл.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Хімлаборреактив» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Слід зазначити, що відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень:
22.04.2020 12:47 - 08.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
22.04.2020 12:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Проведеним детальним аналізом тендерної пропозиції ТОВ «Хімлаборреактив» встановлено наступне.
ТОВ «Хімлаборреактив» у складі тендерної пропозиції зазначив, що ним буде поставлено центрифугу рефрижераторну MPW-260R та ротор кутовий 10х15/10мл з бакетами, до яких надано копію керівництва з експлуатації. Запропонований учасником ТОВ Хімлаборреактив» ротор кутовий 10х15/10мл з бакетами, призначений для пробірок ємністю 15/10 мл, тобто для пробірок ємністю 15 мл та для пробірок ємністю 10 мл. Дана інформація також відображена в інструкції з експлуатації файл з назвою «копія керівництва з експлуатації» стор.68 та в брошурі файл з назвою «21 Копія опису» на стор. 3, де зазначено ємність для пробірок 10х10/15 мл. Таким чином Учасником ТОВ «Хімлаборреактив» дотримано вимоги Замовника в частині відповідності «Ємність ротора: не менше 10 пробірок на 15 мл.»
Дата публікації звіту:
24.04.2020 14:26
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
-
Дата публікації:
04.05.2020 15:54