• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт Одеської спеціалізованої загальноосвітньої школи №49, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Давида Ойстраха, 12»

Завершена

32 597 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 162 988.00 UAH
Номер: 8492e13fac8a4e1cb4cd7dc9ca6051a9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-18-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.05.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 18.05.2020 12:05 - 09.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.05.2020 Одеса № 140 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 18.05.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 18.05.2020. Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 18.05.2020 № 140 Витяг з переліку процедур закупівель 2. UA-2020-03-17-002911-a 17.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, sgi820921@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 2 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла на той час (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 17.03.2020 № 27Т/2), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Таком-Глорія Південь», пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби, отримане 21.05.2020 через електронну систему закупівель, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 10.04.2020, договір про закупівлю робіт (договір підряду) від 29.04.2020 № 57. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у підпункті 5.6.4 пункту 5 розділу ІІІ ТД установив вимогу надання переможцем торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, в тому числі документу, шляхом прикріплення його на електронний майданчик (за умови технічної можливості електронної системи закупівель), що підтверджує відсутність підстави, визначеної частиною 2 статті 17 Закону, а саме: довідку про відсутність заборгованості по сплаті обов’язкових податків і зборів в Україні, видану уповноваженим органом, який здійснює адміністрування податків та зборів, дійсну на дату розкриття тендерних пропозицій або більш пізню дату. При цьому переможець торгів товариство з обмеженою відповідальністю «Таком-Глорія Південь» завантажив в електронній системі закупівель довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видану Головним управлінням ДПС в Одеській області від 04.03.2020, яка не є дійсною на дату розкриття тендерних пропозицій або більш пізню дату (дата розкриття тендерних пропозицій – 03.04.2020, довідка дійсна до 13.03.2020), чим не дотримав вимоги підпункту 5.6.4 пункту 5 Розділу ІІІ ТД. У межах проведення моніторингу Замовнику з даного питання було надано запит на пояснення від 18.05.2020. Надана відповідь Замовника на запит на пояснення від 21.05.2020 не містить підтвердження відповідності тендерної пропозиції переможця торгів вимогам ТД. Однак на порушення пункту 2 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Таком-Глорія Південь» через ненадання ним як переможцем торгів документу, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої статтею 17 Закону.
Період усунення порушень: 22.05.2020 10:50 - 06.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 22.05.2020 10:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: усунено
Дата публікації звіту: 26.05.2020 14:33

Запити/Пояснення