-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Музичні інструменти (Салонний рояль)
Музичні інструменти (Салонний рояль)
Завершена
550 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 500.00 UAH
Номер:
6e83ba55e9bf469897ab2bf4a623da17
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-16-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.04.2020 00:00
Період моніторингу:
16.04.2020 17:01 - 09.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.04.2020 № 67
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.04.2020 № 67.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-03-17-001386-a 17.03.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 13 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 квітня 2020 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» в чинній на час проведення закупівлі редакції (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівська державна дитяча музична школа №1 ім. А. Кос-Анатольського (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Ходорівська Ірина Миколаївна (далі – ФОП Ходорівська І.М.); повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю 15.04.2020 № 15/04 (далі – Договір № 15/04).
Проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення пункту 13 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації Замовником не зазначено кінцевого строку подання тендерних пропозицій (дата, час), а вказано лише «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Час визначено у оголошенні про проведення процедури закупівлі».
Відповідно до вимог частини 1 статті 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
В переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним та іншим вимогам (розділ 2 «Документи для підтвердження відсутності підстав відмови участі в процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону») тендерної документації Замовником визначено, що переможець завантажує через електронну систему закупівель у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, зокрема, електронну довідку або скановану копію з оригіналу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видану відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа.
Водночас, тендерною документацією (частини 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції») Замовника визначено, що тендерна пропозиція відхиляється Замовником у разі якщо: переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону.
За результатами проведних торгів встановлено, що переможцем торгів ФОП Ходорівська І.М. 03.04.2020 завантажено файл - довідку про відсутність боргу.pdf (довідка від 31.03.2020 № 45174 про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи).
Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затверджено наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27.09.2018 за № 1102/32554).
Відповідно до статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом.
Оригінал електронного документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством; у визначених законодавством випадках може бути пред’явлений у візуальній формі відображення, в тому числі у паперовій копії.
Проте, подана ФОП Ходорівська І.М. довідка не містить підписів відповідальних посадових осіб контролюючого органу, відбитку печатки контролюючого органу та, відповідно, не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу; не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Відповідно до тендерної документації (частини 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції») Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
Однак, на порушення пункту 2 частини 1 статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Ходорівська І.М., який не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону та укладено з ним договір від 15.04.2020 № 15/22 на суму 544 250,00 гривень.
Період усунення порушень:
23.04.2020 11:43 - 09.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
23.04.2020 11:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на Висновок Західного офісу Держаудитслужби від 23.04.2020 про результати моніторингу UA-M-2020-04-16-000074 повідомляємо наступне.
1. Щодо не зазначення Замовником Львівська державна дитяча музична школа № 1
ім. А. Кос-Анатольського кінцевого строку подання тендерної пропозиції (дата, час) у тендерній документації під час проведення закупівлі «37310000-4 — Музичні інструменти (CPV) (Музичні інструменти)», повідомляємо наступне.
Тендерна документація –- документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тобто, це розміщений в електронній системі закупівель документ Замовника, який повинен відповідати вимогам законодавства. Разом з цим звертаємо увагу на те, що Наказом № 680 від 13.04.2016 Мінекономрозвитку України затвердило Примірну тендерну документацію. Примірна тендерна документація не є документом, форму якого не можна порушувати, а має значення взірця. Згідно з ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію, що визначена в ч. 2 Закону та може містити іншу інформацію відповідно до законодавства відповіно до ч. 3 ст 22 вищезазначеного Закону. Відтак, згідно п. 13 ч. 2 тендерна документація містить інформацію про кінцевий строк подання пропозицій шляхом посилання на оголошення закупівлі.
Відповідно до п.1.2 кінцевий строк подання тендерної пропозиції (дата, час) Розділу 4 тендерної документації «Подання та розкриття тендерних пропозицій» закупівлі «37310000-4 — Музичні інструменти (CPV) (Музичні інструменти)» Замовником зазначено інформацію «Час визначено в оголошенні про проведення процедури закупівлі», тобто посилання на електронну систему закупівель, оскільки під час створення та публікації оголошення даної закупівлі Замовником внесено основні дані про закупівлю, інформацію про предмет закупівлі та терміни періоду подачі пропозиції.
Крім цього, слід зазначити, що електронна система закупівель містить чітку інформацію про процедуру, в якій конкретно прописано поля, а саме:
Інформація про процедуру
Гід по строкам проведення торгів
Дата оприлюднення: 17 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 березня 2020 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2020 15:00
Початок аукціону: 02 квітня 2020 15:11
Очікувана вартість: 550 000,00 UAH з ПДВ.
Вважаємо, що порушення в цій частині відсутні.
2. Щодо поданої довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) переможцем торгів ФОП Ходоровська І.М. від 31.03.2020, завантаженої в електронну систему закупівель 03.04.2020, яка не містить підписів відповідальних посадових осіб контролюючого органу, відбитку печатки контролюючого органу та, відповідно, не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу; не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» повідомляємо.
Згідно інформації Головного управління ДПС у м. Києві від 18.03.2020, на час карантину та в умовах надзвичайної ситуації в Україні, введеної Розпорядженням КМУ від 25.03.2020 №338-р, з метою запобігання занесенню і поширенню на території України гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV, Головне управління ДПС у м. Києві обмежило відвідування Центрів обслуговування платників міста Києва, в зв’язку з чим довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) замовляються та видаються виключно в електронному вигляді засобами електронного зв’язку, а саме через Електронний кабінет.
Зазначену вище інформацію можна перевірити на офіційному сайті територіальних органів ДПС у м. Києві за посиланням: https://kyiv.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/412408.html
У зв’язку з викладеною вище інформацією, переможцем торгів ФОП
Ходоровська І.М. 03 квітня 2020 17:45 год. в електронній системі закупівель завантажено документи архівним файлом із назвою «Довідка з податкової.rar», який містить довідку про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) від 31.03.2020 року № 45174, а також файл, за яким можна перевірити електронну довідку про відсутність заборгованості, сформовану через Електронний кабінет платника податків та скріплену електронним цифровим підписом учасника.
Слід зазначити, що за наведеним посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/registers/debit через Електронний кабінет можна також перевірити справжність довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) від 31.03.2020 року № 45174, що підтверджує достовірність наданої інформації переможцем ФОП Ходоровська І.М.
Окрім цього, переможцем ФОП Ходоровська І.М. на адресу тендерного комітету Замовника Львівська державна дитяча музична школа № 1 ім. А. Кос-Анатольського надіслано листа № 0304від 03.04.2020 за підписом ФОП Ходоровська І.М. з роз’ясненням щодо електронної довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) із посиланням на інструкцію та Електронний кабінет для перевірки даної інформації.
Вважаємо, що відсутні порушення законодавства тендерним комітетом Замовника в цій частині.
Відтак, виходячи із вище вказаного, повідомляємо про відсутність порушень в діях Замовника під час проведення закупівлі «37310000-4 — Музичні інструменти (CPV) (Музичні інструменти)», надалі зобов’язуємось дотримуватись вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
28.04.2020 12:21
Рішення про призначення перевірки
Номер:
3d3b5841e30d4ea893f4da37fa9ff3a5
Ідентифікатор перевірки:
UA-I-2020-10-15-000002
Дата створення:
15.10.2020 16:53
Опис:
НАКАЗ
15.10.2020 м. Львів № 196
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631 зі змінами, пункту 9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 15.10.2020 по 28.10.2020 перевірку закупівель UA-2020-03-17-001386-a, здійсненої Львівською державною дитячою музичною школою № 1 ім. А. Кос-Анатольського.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – головного державного аудитора відділу контролю у сфері закупівель Ольгу ЛЕВКОВИЧ.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою
Начальник Роман КРОЛЯК