-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дороги по вул. Садова в смт. Димер Вишгородського району Київської області
Завершена
2 953 266.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 953.27 UAH
мін. крок: 0.1% або 2 953.27 UAH
Номер:
be9f490f17cc44c7bc0c04d998e99fd4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-17-000085
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.07.2020 00:00
Період моніторингу:
17.07.2020 16:07 - 08.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.07.2020 № 203
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.07.2020 № 203
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-03-17-001547-b 17.03.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, надання роз'яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СТ «Галактика», своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення до нього змін та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 08.02.2020) (далі – Закон), внесення змін до неї, надання роз'яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору, внесення до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 02.04.2020 № 77, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної пропозиції від 17.03.2020 та два від 23.03.2020, чотири вимоги про усунення порушення від 23.03.2020, роз’яснення Замовника від 19.03.2020 та від 24.03.2020, чотири рішення Замовника на вимоги про усунення порушення від 24.03.2020, протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 21.04.2020 № 137, від 08.05.2020 № 238 та № 239, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СТ «Галактика» (далі –ТОВ «СТ «Галактика») та товариства з обмеженою відповідальністю «Бахмачгазбудсервіс» (далі – ТОВ «Бахмачгазбудсервіс»), повідомлення про намір укласти договір від 08.05.2020, договір від 20.05.2020 № 235-20, повідомлення про внесення змін до договору від 23.07.2020, додаткову угоду до договору від 23.07.2020 № 1.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник у підпункті 1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації визначив, що на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник надає інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт згідно наведеної форми. Для підтвердження інформації зазначеної у формі учасник повинен надати щодо кожної одиниці орендованого обладнання: договір (договори) оренди, якщо залучається іншим чином – відповідний договір (договори), який повинен бути чинним на дату розкриття, або інший документ (документи), які підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою.
У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» надав довідку про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази від 25.03.2020 № ДК-20 (далі – Довідка).
Проте учасник не надав документів, які б підтверджували право користування обладнанням та матеріально-технічною базою, зазначених у пунктах 1, 10, 21 та 22 Довідки, а саме на автомобіль бортовий, вантажопідйомність 10 т MAN 19.293, екскаватор одноковшеві на гусеничному ходу Komatsu PW 170-ES-6, машину маркувальну Hofmann 33 HC-1 та установку для збирання стояків бар’єрного огородження GAYK LRG 2.1, чим недотримав вимоги підпункту 1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації.
Однак на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника
ТОВ «Бахмачгазбудсервіс», як таку, що не відповідала кваліфікаційному критерію визначеному статтею 16 Закону, визнав його переможцем та уклав з ним договір.
Період усунення порушень:
05.08.2020 19:17 - 20.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
05.08.2020 19:17