-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі ДЮСШ №1 по вул.Смирнова,27а, м.Рубіжне
Завершена
9 574 569.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 47 872.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 47 872.85 UAH
Номер:
fff88237a13b467f8aa26b419c5eb4e7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-07-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.05.2020 00:00
Період моніторингу:
07.05.2020 15:29 - 29.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.05.2020 № 31
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 06.05.2020 № 31
Перелік процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-03-17-000538-a 17.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 Закону та пункту другого частини другої статті 22 Закону №922.
За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації встановлено порушення вимог пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону №922.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів передбачених статтею 30 Закону, та частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, визначення переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Управління житлово-комунального господарства Рубіжанської міської ради (далі – Замовник), затверджену рішенням тендерного комітету від 08.01.2020 р. (протокол № 115), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Рубіжанська Будівельна Компанія «Оргмін» (далі – ТОВ «Рубіжанська Будівельна Компанія «Оргмін»), протокол Замовника від 29.04.2020 № 153, повідомлення про намір укласти договір.
За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 9 частини першої статті 17 Закону № 922, чим порушено вимоги частини третьої статті 17 Закону № 922 та п. 2 частини другої статті 22 Закону № 922.
Проведеним моніторингом встановлено, що ТОВ «Рубіжанська Будівельна Компанія «Оргмін» на вимогу пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не надано копію ліцензії на право виконання робіт передбачених тендерною документацією. Натомість в електронну систему закупівель завантажені додатки до ліцензії, в яких зазначено «без ліцензії не дійсний», чим не дотримано вимоги пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Умовами пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатком 4 до тендерної документації визначено, що у разі залучення до виконання робіт по проекту стороннього суб’єкта господарювання (субпідрядної організації) учасник надає довідку, яка містить інформацію про залучення субпідрядних організацій до виконання робіт. Якщо учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядні організації, повинен надати лист, що субпідрядні організації залучатися не будуть. Проте ТОВ «Рубіжанська Будівельна Компанія «Оргмін» в складі своєї тендерної пропозиції не надано вищезазначену довідку та лист, що не відповідає умовам пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Моніторингом встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Рубіжанська Будівельна Компанія «Оргмін» не відповідає вимогам п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 тендерної документації. А саме ТОВ «Рубіжанська Будівельна Компанія «Оргмін» у встановлений спосіб та строк (кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 07.04.2020 23:59) не надано документів на підтвердження відповідності запропонованої пропозиції технічним вимогам, зокрема: договірної ціни, зведеного кошторисного розрахунку, пояснювальної записки, локальних кошторисів, підсумкової відомості ресурсів, проекту календарного графіку виконання робіт, при цьому вищезазначені документи завантажені в електронну систему закупівель 24.04.2020, після кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція повинна бути розміщена на електронному майданчику до закінчення строку подання тендерних пропозицій. У разі відсутності всіх документів на майданчику Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника.
Крім того моніторингом встановлено, що ТОВ «Рубіжанська Будівельна Компанія «Оргмін» в складі своєї тендерної пропозиції надано погоджене технічне завдання та підсумкову відомість ресурсів, якими передбачено використання машин та механізмів, які відсутні в наданій ТОВ «Рубіжанська Будівельна Компанія «Оргмін» довідці про наявність у учасника торгів обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, а саме: агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А, агрегати фарбувальні високого тиску для фарбування поверхонь конструкцій, потужність 1 кВт, агрегати фарбувальні з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, продуктивність 500 м3/год, компресори пересувні з електродвигуном, тиск 600 кПа (6 ат.), продуктивність 0,5 м3/хв., трактори на гусеничному ходу, потужність 59 кВт (80 к.с.) та інші, що не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим Замовником відповідно до ст. 16 Закону №922.
ТОВ «Рубіжанська Будівельна Компанія «Оргмін» в складі своєї тендерної пропозиції на вимогу пп.5.3 п.5 розділу 3 тендерної документації надано довідку про наявність у учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, яка містить 3 договори вартість кожного з яких менше 30% від суми тендерної пропозиції, крім того у довідці зазначено договори, які не підтверджують загальний досвід роботи учасника не менше 4 років, копії підтверджуючих документів надано лише по одному договору, що не відповідає вимогам пп.5.3.2 п.5 розділу 3 тендерної документації, та кваліфікаційним критеріям установленим Замовником відповідно до ст. 16 Закону №922.
Крім того, пп.5.4 розділу 3 тендерної документації визначено, що фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останні 4 роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції. Проте ТОВ «Рубіжанська Будівельна Компанія «Оргмін» в складі своєї тендерної пропозиції надано копії фінансових звітів суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за 2016, 2017, 2018 та 2019 роки, середньорічний оборот коштів яких менше 100% від суми пропозиції, що не відповідає вимогам пп.5.4 розділу 3 тендерної документації.
Відповідно до пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Період усунення порушень:
08.05.2020 14:03 - 23.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
08.05.2020 14:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником розглянуті висновки за результатом моніторингу закупівлі. По суті розгляду висновиків направлено листа до Управління Північно-Східного офісу Державної аудиторської служби України щодо усунення порушень та невідповідностей, та також проінформовано Мінрегіон як координатора робіт за даним проектом.
Дата публікації звіту:
28.05.2020 16:25