• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва за кодом CPV за ДК 021:2015 - 71310000-4

Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва за кодом CPV за ДК 021:2015 - 71310000-4 (оцінка арештованого майна, експертні послуги) для Управлінь забезпечення примусового виконання рішень Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Івано-Франківськ))

Завершена

1 971 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 3 930.00 UAH
Номер: 45e9687de2c34b618b211979fa499d80
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-11-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.06.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 11.06.2020 16:02 - 03.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.06.2020 № 29 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 11.06.2020 №29 Перелік процедур закупівель для моніторингу 8 UA-2020-03-16-002529-a 16.03.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Ігор ГАМУЛЯК
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.), +38 (0 34) 255-64-75, khristinaostruzhnuok@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пунктів 9 та 10 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договорів по лотах №2-4 встановлено порушення частини другої статті 32 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій своєчасності укладання договору про закупівлю по лоту №1 та його оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договорів по лотах №1-4 від 26.05.2020 відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 16 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Південно-Західного міжреріонального управління Міністерства юстиції (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), протокол тендерного комітету від 15.04.2020 року № 46, реєстри тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП «КОГУЧ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ», ТОВ «Приватна експертна служба», ТОВ «РЕНОМЕ ГРУП» по лоту №1, ТОВ «РЕНОМЕ ГРУП» по лоту №2, ТОВ «Приватна експертна служба», ТОВ «РЕНОМЕ ГРУП» по лоту №3, ТОВ «Приватна експертна служба», ТОВ «РЕНОМЕ ГРУП» по лоту №4, укладені договори від 26.05.2020 №346 по лоту №1, №344 по лоту №2, №343 по лоту №3, №345 по лоту №4, додаткові угоди №1 від 28.05.2020 до договорів від 26.05.2020 №346, №344, №343, №345. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник у пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів, проте не вказав з якої дати, чим не дотримав вимог пункту 10 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що строк протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними має бути не менше ніж 90 днів із дати розкриття тендерних пропозицій. На порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону опис методики оцінки за критерієм «ціна» не містить інформацію про врахування податку на додану вартість. На порушення частини другої статті 32 Закону Замовником укладено договори по лотах №2,3,4 від 26.05.2020 №343,344,345 з ТОВ «РЕНОМЕ ГРУП» у термін, що перевищує 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір. Відповідно до частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 Закону.
Період усунення порушень: 16.06.2020 14:20 - 01.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 16.06.2020 14:20

Оскарження висновку в суді

Опис: Південно-Західним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м.Івано-Франківськ) подано позовну заяву до Івано-Франківського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: 02.07.2020 15:34

Запити/Пояснення