-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспорту
Завершена
3 510 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
Номер:
c8138db1852146a7b54ce35ffca3e2dd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-15-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.05.2020 00:00
Період моніторингу:
15.05.2020 14:41 - 06.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.05.2020 № 122
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
14.05.2020 № 122
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-03-16-002860-b 16.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частин другої та третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «ТД Будшляхмаш» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 08.02.2020) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік комунального підприємства «Київкомунсервіс» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 27.02.2020 № 31/20-ТК, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім Будшляхмаш» (далі – ТОВ «ТД Будшляхмаш»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.03.2020
№ 59/20-ТК, повідомлення про намір укласти договір від 07.04.2020, договір
від 24.04.2020 № 860.
За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог частин другої та третьої статті 22 Закону тендерна документація містить посилання на нормативно-правовий акт, який втратив чинність (Указ Президента України
від 16.09.2015 № 549/2015 втратив чинність на підставі Указу Президента України від 15.05.2017 № 133/2017).
Відповідно до пункту 1 частини І додатку 2 тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів, зокрема, свідоцтва або сертифікатів від уповноваженої установи, організації, підприємства, що підтверджують певний статус учасника: статус офіційного дилера СТО заводу МАЗ, виробника систем змінних кузовів НІАВ, виробника кранів НІАВ, виробника комунальної техніки, виробника обладнання і сміттевозів ПрАТ Спецбудмаш, виробника краново-маніпуляторних установок FASSI.
Проте, тендерна пропозиція ТОВ «ТД Будшляхмаш» не містить свідоцтва або сертифіката, якими підтверджується статус офіційного дилера СТО виробника краново-маніпуляторних установок FASSI.
Також в тендерній пропозиції ТОВ «ТД Будшляхмаш» відсутні довідка або відомості або витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій ЄДРПОУ, чим не дотримано вимоги частини ІІ додатку 2 тендерної документації.
Однак, на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТД Будшляхмаш» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та уклав з ним договір
від 24.04.2020 № 860.
Період усунення порушень:
02.06.2020 22:04 - 17.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
02.06.2020 22:04
Оскарження висновку в суді
Опис:
оскарження 17 червня 2020 року до суду висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспорту», UA-2020-03-16-002860-b, ID моніторингу UA-M-2020-05-15-000016.
Дата публікації:
18.06.2020 11:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення додаються
Дата публікації звіту:
09.06.2020 18:02
Запити/Пояснення
Номер:
23f0ef90d5024360b115b399d700f395
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
04.06.2020 16:24
Опис:
Запит
на роз'яснення змісту висновку щодо зобов'язань, визначених у висновку
Відповідно до абзацу першого частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз'ясненням змісту висновку та його зобов'язань, визначених у висновку.
Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України визначено, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором.
Договором від 24.04.2020 №860 не передбачено одностороннє розірвання договору, у т.ч. дострокове розірвання договору згідно висновку/вимоги контролюючого органу.
Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Враховуючи викладене, Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київкомунсервіс» просить надати роз'яснення змісту висновку та його зобов'язань, визначених у висновку, а саме: на підставі якого нормативно-правового акту та в якому порядку замовник повинен усунути порушення, які мають місце на думку Управління Державної аудиторської служби України, на підставі висновку про результати моніторингу закупівлі саме шляхом розірвання договору із зазначенням підстав його розірвання.
Номер:
73e1491d1a044742af260019cb979750
Назва:
Про надання роз’яснень щодо висновку
Дата опублікування:
10.06.2020 15:42
Опис:
Державна аудиторська служба України відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) здійснила моніторинг закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування автотранспорту (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-16-002860-b), проведеної комунальним підприємством «Київкомунсервіс» (далі – Замовник).
За результатами моніторингу установлено порушення вимог частин другої та третьої статті 22 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 08.02.2020).
Зазначені порушення відображено у висновку про результати моніторингу закупівлі, який опубліковано в електронній системі закупівель 02.06.2020.
Відповідно до пункту 3 частини першої статті 8 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпункту 9 пункту 4 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, Держаудитслужба вживає в установленому порядку заходів щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба в пункті 3 розділу ІІ Констатуючої частини висновку про результати моніторингу закупівлі зобов’язала вас здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору відповідно до законодавства.
Повідомляємо, що шлях усунення порушень Замовник обирає самостійно, керуючись, зокрема, нормами Цивільного та Господарського кодексу України.