• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Городенківського та Коломийського районів Івано-Франківської області (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Завершена

57 837 870.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 289 189.00 UAH
Номер: 49bf168913e444138e8f4e7c60ddab52
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-18-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.06.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 22.06.2020 18:21 - 14.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.06.2020 № 162 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 22.06.2020 № 162 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 78 UA-2020-03-16-002174-b 16.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, hutoranska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Карпат-Буд» установлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій ДП «Івано-Франківський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», ТОВ «Шляхбуд-Лім», ТОВ «ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ», ТОВ «БМБУД», ТОВ «ПЛАНЕТАБУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 08.02.2020), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Дороги Прикарпаття» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію зі змінами (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 23.03.2020, протокол розгляду тендерних пропозицій від 12.05.2020, тендерні пропозиції дочірнього підприємства «Івано-Франківський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі – ДП «Івано-Франківський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПБС» (далі – ТОВ «ПБС»), товариства з обмеженою відповідальністю «Шляхбуд-Лім» (далі – ТОВ «Шляхбуд-Лім»), товариства з обмеженою відповідальністю «ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ» (далі – ТОВ «ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ»), товариства з обмеженою відповідальністю «КАРПАТ-БУД» (далі – ТОВ «КАРПАТ-БУД»), товариства з обмеженою відповідальністю «БМБУД» (далі – ТОВ «БМБУД»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПЛАНЕТАБУД» (далі – ТОВ «ПЛАНЕТАБУД»), повідомлення про намір укласти договір від 25.05.2020, договір від 05.06.2020 № 102. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» не зазначив кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушив вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до підпункту 1 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник установив вимогу щодо надання інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно з вимогами Додатків 1, 2, 3 до цієї ТД. Зокрема, згідно з Додатком 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», учаснику необхідно підтвердити наявність основних машин та механізмів для надання послуг (автогрудронатор, фреза дорожня, автогрейдер, коток дорожній, екскаватор, автомобіль-самоскид, автомобіль-бортовий, машина/устаткування для ямкового ремонту а/б покриття струменевим/пневмоструменевим методом) наступними документами: для власних машин, механізмів та техніки - оригінали техпаспортів або свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу; для машин, механізмів та техніки, яка не підлягає державній реєстрації - оригінал бухгалтерської довідки за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера про знаходження основних засобів на балансі підприємства. Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ПБС» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ТД через те, що в тендерній пропозиції відсутня інформація, зокрема про автомобіль бортовий, який є одним з основних машин/механізмів для надання послуг відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» тендерної документації. Проте, тендерна пропозиція ТОВ «ПБС» містить довідку від 15.04.2020 № 15/042-101 про наявність матеріально-технічної бази у якій зазначена інформація про автомобіль бортовий, який є одним з основних машин/механізмів для надання послуг відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» ТД, зокрема самоскид – С КРАЗ-65032 – 4 штуки (власний), MAN TGS 26.480 - 2 штуки (власний), IVECO MAGIRUS - 1 штука (власний) та надані свідоцтва про державну реєстрацію транспортних засобів (файл Техпаспорти 114.pdf сторінки 47, 48, 65-68,т 112, 113). Слід зазначити, що класифікацією вантажних автомобілів за типом кузова визначають градацію вантажівок: бортові; фургони; тягачі; причепи; напівпричепи. Бортові – це тип вантажівок, які мають загальну конструкцію з відкритим вантажним відсіком та являють собою платформу закриту з чотирьох сторін бортами, тобто згідно даної градації зазначені у тендерній пропозиції ТОВ «ПБС» вантажні автомобілі є бортовими транспортними засобами. Крім того, Замовником не було встановлено в ТД жодних інших уточнюючих вимог, щодо автомобіля бортового. Зважаючи на викладене, Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ПБС» чим порушено абзац другий пункту 1 частини першої статті 30 Закону. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Карпат-Буд» встановлено, що його тендерна пропозиція не містить інформації щодо машини/устаткування для ямкового ремонту а/б покриття струменевим/пневмоструменевим методом, передбачену Додатком 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази»ТД. Також, на підтвердження інформації згідно з Додатком 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за 2015 – 2019 рр.» ТД учасники надають: оригінал (-и) вказаного (-их) Учасником у таблиці договору (-ів); оригінал (-и) підписаної (-их) замовником (-ами) довідки (-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3) та акту (-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) по даному (-их) договору (-ах); оригінал (-и) позитивного (-их) листа-відгуку (листів-відгуків) від Замовника (-ів) по вказаному (-их) Учасником у таблиці договору (-ах), який (які) повинен (-нні) містити підтвердження суми виконання договору (-ів), вказаної учасником в таблиці. (Листи-відгуки мають бути від усіх вказаних Учасником у таблиці Замовників). Проте, тендерна пропозиція ТОВ «Карпат-Буд» містить акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2019 (форма №КБ-2в) по договору від 28.11.2019 № 414, в якому відсутня сторінка за номером 2 з переліком основних виконаних робіт. Отже, на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 30 Закону Замовником не відхилено та допущено до аукціону тендерну пропозицію ТОВ «Карпат-Буд».
Період усунення порушень: 09.07.2020 18:35 - 24.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 09.07.2020 18:35

Оскарження висновку в суді

Опис: На виконання вимог частини 10 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” Державне підприємство “ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ” повідомляє про оскарження до суду висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі послуг “Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Городенківського та Коломийського районів Івано-Франківської області (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)”.
Дата публікації: 22.07.2020 17:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 22.06.2020 р. №162 органом державного фінансового контролю прийнято рішення розпочати моніторинг ряду процедур закупівель, однією з яких є закупівля послуг: “Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Городенківського та Коломийського районів Івано-Франківської області (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)” (унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-03-16-002174-b 16.03.2020). За результатами моніторингу вказаної закупівлі складено висновок, оприлюднений в електронній системі закупівель 09 липня 2020 р. (надалі – висновок). Як зазначено у висновку, встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї; встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). З огляду на вказані порушення законодавства у сфері закупівель, Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського та Цивільного кодексів України. З висновками Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі Державне підприємство “ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ” (надалі – Замовник) категорично не погоджується, виходячи з наступного. 1.Орган державного фінансового контролю вказує на те, що Замовник в пункті 1 розділу “Подання та розкриття тендерної пропозиції” не зазначив кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушив вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) (в редакції від 08.02.2020 р.). В заперечення наведеному Державне підприємство “ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ” зазначає наступне. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 р. №680 затверджено Примірну тендерну документацію для процедур закупівель – відкриті торги та конкурентний діалог. Абзацом 6 Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги передбачено, що зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. Відповідно до пункту 1 розділу “Подання та розкриття тендерної пропозиції” тендерної документації Замовника кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначений в оголошенні про проведення процедури закупівлі. У пункті 13 оголошення про проведення відкритих торгів чітко вказаний кінцевий строк подання тендерної пропозиції – 16 квітня 2020 року 10:00. Згідно частини 1 статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію – не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж. Таким чином, з наведеного вбачається, що тендерна документація Замовника в частині кінцевого строку подання тендерних пропозицій не суперечить вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”, відповідно відсутнє порушення Замовником вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону. 2. Орган державного фінансового контролю вважає безпідставним відхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ “ПБС” в зв’язку з тим, що в тендерній пропозиції учасника відсутня інформація про автомобіль бортовий, який є одним з основних машин/механізмів для надання послуг відповідно до Додатку 1 “Наявність обладнання та матеріально-технічної бази”. Вказує, що в наданій ТОВ “ПБС” довідці від 15.04.2020 р. №15/042-101 про наявність матеріально-технічної бази зазначена інформація про автомобіль бортовий, зокрема самоскид – С КРАЗ-65032 – 4 штуки (власний), MAN TGS 26.480 – 2 штуки (власний), IVECO MAGIRUS – 1 штука (власний), які підтверджені свідоцтвами про державну реєстрацію транспортних засобів. ДП “ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ” наголошує на тому, що наведене не відповідає дійсності. Відповідно до вимог Додатку 1 “Наявність обладнання та матеріально-технічної бази” учаснику необхідно підтвердити наявність основних машин і механізмів для надання послуг (автогудронатор, фреза дорожня, автогрейдер, коток дорожній, екскаватор, автомобіль-самоскид, автомобіль-бортовий, машина/устаткування для ямкового ремонту а/б покриття струменевим/пневмоструменевим методом). Згідно класифікації вантажних автомобілів за типом кузова визначають градацію вантажівок: бортові; тентовані (фургони); цільнометалічні, рефрижератори, ізотермічні, цистерни, самоскиди, платформи та низько рамні трали. Бортова вантажiвка - це автомобіль, об'єднаний в конструкції з відкритою кузовною частиною. Бортові види кузовів вантажівок являють собою майданчик відкритого типу, обмежений бортами. Такий кузов являє собою платформу, закриту з чотирьох сторін бортами. Під час навантаження/ розвантаження борти можуть відкидатися. Таку техніку використовують найчастіше для перевезень будівельних матеріалів або вантажів, транспортування яких не вимагає особливих умов. Фургон - це автомобіль, конструктивно об'єднаний з кузовом закритого типу або тентованим в одне ціле. Від бортового автомобіля фургон відрізняється повністю закритою кузовною частиною. Фургони бувають з ізотермічними кузовами, з кузовами, обладнаними холодильною машиною (рефрижератори). Автомобілі-фургони використовують для транспортування продуктів з обмеженим терміном зберігання і вантажів, що вимагають особливих умов при перевезенні. Самоскид - даний тип автотехніки виготовляється у вигляді суцільнометалевого бортового кузова (відкритого) з гідравлічним механізмом, призначеним для автоматичного вивантаження вантажу. У самоскидах ззаду є борт, що кріпиться на верхніх шарнірах і автоматично відкривається під час нахилу кузова, під дією сили власної ваги. Використовуються самоскиди найчастіше для перевезення сипучих будівельних вантажів, таких як: щебінь, пісок, цегла, інше. Надані у складі тендерної пропозиції ТОВ “ПБС” свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (файл “Техпаспорти 114.pdf”) не містять інформації про наявність в учасника саме бортового автомобіля. Зазначені транспортні засоби є самоскидами, про що чітко вказано в свідоцтвах (файл “Техпаспорти 114.pdf”, стор. 47, 48, 65-68, 112, 113). Отже, як вбачається з наведеного, учасником не виконано вимоги Додатку 1 до тендерної документації, а саме не підтверджено наявність у нього одного з основних машин та механізмів – автомобіля-бортового. Відповідно, Замовником цілком законно та правомірно відхилено пропозицію учасника - ТОВ “ПБС” в цій частині на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”. 3. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ “Карпат-Буд” органом державного фінансового контролю встановлено, що тендерна пропозиція учасника не містить інформації щодо машини/устаткування для ямкового ремонту а/б покриття струменевим/пневмоструменевим методом, передбачену Додатком 1 “Наявність обладнання та матеріально-технічної бази” ТД. Також, наданий учасником на підтвердження інформації згідно з Додатком 3 “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за 2015-2019 рр.” Акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2019 (форма №КБ-2в) по договору від 28.11.2019 №414 не містить сторінки за номером 2 з переліком основних виконаних робіт. Отже, на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 30 Закону Замовником не відхилено та допущено до аукціону тендерну пропозицію ТОВ “Карпат-Буд”. Щодо вищенаведеного Державне підприємство “ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ” наголошує на наступному. У складі тендерної пропозиції ТОВ “Карпат-Буд” міститься довідка про наявність матеріально-технічної бази (вих. №0415/14-2 від 15 квітня 2020 р.) (файл “Довідки_кваліф_критер.pdf”, стор. 1-2). У позиції 3 цієї довідки вказана “Машина причіпна для ремонту доріг WILDCAT SP10”. На підтвердження права власності на цю машину учасником надано свідоцтво про реєстрацію машини серія ЕЕ №189437 (файл “Техпаспорти_Власні.pdf”, стор. 5-6). Машина причіпна для ремонту доріг WILDCAT SP-10 - це сучасна машина для ямкового ремонту доріг струменево-ін’єкційним методом без попередньої підготовки покриття. Принцип роботи: Машина причіпна для ремонту доріг WILDCAT SP-10 заповнює ями сумішшю бітумної емульсії і щебеню, використовуючи стиснене повітря. Цей метод в кілька разів швидше і в три рази дешевше порівняно з методом, що включає фрезерування, укладання та ущільнення. Фази ремонтного процесу: 1. Очищення і сушка ремонтного місця стисненим повітрям. 2. Зволоження шаром емульсії. 3. Заповнення пошкоджень сумішшю емульсії і щебеню. 4. Покриття заповненого місця дрібною фракцією щебеню. Щебінь з бункера подається шнеком до вирви подаючого рукава, далі пневматично в гумовий рукав, на виході з якого встановлена зволожувальна форсунка. Емульсія подається під тиском у зволожувальну форсунку, в якій встановлено сопла для обприскування. Усередині форсунки щебінь обприскується емульсією і подається в місце виконання ремонту. Машина причіпна для ремонту доріг WILDCAT SP-10 застосовуються при різних погодних умовах (якщо порівняти з іншими методами ремонту). Обслуговуючий персонал машини складається з оператора. Автоматична система обігріву утримує постійну робочу температуру бітумної емульсії, що дає можливість полегшити працю оператора. Результатом є довговічне та захищене покриття, яке виконується швидко та з мінімальними капіталовкладеннями. Розкид кам’яного матеріалу є настільки незначним, що роботи можуть виконуватися поруч із тротуарами без обмеження руху пішоходів. Під час виконання робіт машина займає одну смугу проїжджої частини дороги, і тому не блокує рух. Відремонтована дорога придатна для експлуатації відразу після закінчення робіт. Машина причіпна для ремонту доріг WILDCAT SP-10 застосовується для виконання будь-якого виду ямкового ремонту. Таким чином, за своїми технічними характеристиками машина причіпна для ремонту доріг WILDCAT SP-10, наявність якої підтверджено учасником, повністю відповідає вимогам, які встановлюються до машини для ямкового ремонту а/б покриття струменевим методом, яка вимагалась замовником як одна з основних машин і механізмів відповідно до Додатку 1 “Наявність обладнання та матеріально-технічної бази” до тендерної документації. Відтак, твердження органу державного фінансового контролю щодо відсутності в тендерній пропозиції ТОВ “Карпат-Буд” інформації щодо машини/устаткування для ямкового ремонту а/б покриття струменевим/пневмоструменевим методом вважаємо безпідставним та необґрунтованим. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за 2015-2019 рр. ТОВ “Карпат-Буд” надано договір №414 від 28.11.2019 р. на надання послуг з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення Болохів – Войнилів км 2+100 – км 5+100, довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2019 р., акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2019 р., лист-відгук від замовника послуг №01-05/411 від 13.04.2020 р., який містить суму виконання договору. При цьому, учасником виконано вимоги Додатку 3 до тендерної документації щодо підтвердження даного кваліфікаційного критерію. Вказаним Додатком 3 не встановлювався перелік основних робіт, виконання яких необхідно було підтвердити учаснику актом (форма КБ-2в), як на цьому наголошує орган державного фінансового контролю. А тому відсутність в акті приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2019 р. сторінки за номером 2 не впливає на його досвід виконання аналогічного договору, який підтверджений вищеперечисленими документами. Отже, зважаючи на підтвердження учасником кваліфікаційних критеріїв відповідно до вимог Додатків 1 та 3 до тендерної документації відсутні підстави для відхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ “Карпат-Буд”. Враховуючи наведене вище, вважаємо, що Замовником не допущено порушень законодавства при проведенні процедури закупівлі послуг: “Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Городенківського та Коломийського районів Івано-Франківської області (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вимірювання поверхонь)”, всі рішення прийняті об’єктивно, з дотриманням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” і тендерної документації. Наголошуємо також на тому, що здійснення заходів, які вказані у висновку, зокрема припинення зобов’язань за договором, призведе до неможливості виконання Замовником одного з основних завдань, а саме забезпечення експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Івано-Франківської області, що, в свою чергу, унеможливить забезпечення безперервних та безпечних умов руху транспортних засобів та пішоходів та безпеки дорожнього руху в цілому, в т. ч. негайну ліквідацію наслідків надзвичайних ситуацій.
Дата публікації звіту: 15.07.2020 17:10