• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92 (талони) (власні кошти)

Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.

Завершена

3 315 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 150.00 UAH
Номер: feb62823849f4a0d96a6cfe25c43593c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-08-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.12.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 08.12.2020 16:54 - 31.12.2020 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.12.2020 № 83 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 25.11.2020 № 003100-18/7905-2020, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.12.2020 № 83. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2020-03-16-001186-b 16.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання: відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, Орган оскарження), своєчасності укладання договору (змін до договору) про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток) Регіональної філії «Південо-Західна Залізниця» Акціонерного товариства «Українська Залізниця» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від «12» березня 2020 року № 206, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «КРЕЙН ЕНЕРДЖІ», та пропозиції учасників ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОГ КАРД», ПП «ОККО КОНТРАКТ» (в частині правомірності відхилення) на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації, повідомлення про намір укласти договір, повідомлення про продовження терміну розгляду пропозицій ТОВ «КРЕЙН ЕНЕРДЖІ» від 04.06.2020, протокол засідання тендерного комітету від 17.06.2020 № 206/1, скаргу за номером IDUA-2020-03-16-001186-b.a1 щодо неправомірного відхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ «КРЕЙН ЕНЕРДЖІ» та неправомірного визначення переможця ПП «ОККО КОНТРАКТ», рішення колегії АМКУ від 28.05.2020 №10572-р/пк-пз (опубліковане 02.06.2020) та його виконання Замовником, Договір № ПЗ/НХ-20563/НЮ на закупівлю товару від 07.07.2020. Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався. Рішення Органу оскарження Замовником виконано 04.06.2020, зокрема скасовано рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «КРЕЙН ЕНЕРДЖІ» та скасовано рішення про визначення переможцем торгів ПП «ОККО КОНТРАКТ». За результатами аналізу питання розгляду (підстав відхилення) тендерної пропозиції встановлено, що Замовником тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОГ КАРД» відхилена правомірно з підстави, зазначеної у протоколі розгляду тендерних пропозицій. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КРЕЙН ЕНЕРДЖІ» (протокол № 206/1від 17.06.2020) прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником. Між Замовником та переможцем торгів - ТОВ «КРЕЙН ЕНЕРДЖІ» укладено Договір № ПЗ/НХ-20563/НЮ на закупівлю товару від 07.07.2020.
Період усунення порушень: 14.12.2020 16:18 - 18.12.2020 00:00
Дата публікації висновку: 14.12.2020 16:18