• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт підлоги Залу у КЗК ЛОР КМЦ "Львівський палац мистецтв",відділ кінотеатр"Львів" вул.У .Самчука,12 ум.Львів

Торги відмінено

900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 450.00 UAH
Номер: 0d6e27dfc7db472bb49ef83d2360b5e9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-10-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.04.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 10.04.2020 16:01 - 05.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.04.2020 № 66 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.04.2020 № 66. Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-03-15-000020-b 15.03.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 679-35-47, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання надання Замовником роз’яснення на звернення щодо тендерної документації встановлено порушення вимог частини 1 статті 23 Закону. За результатами аналізу правильності визначення розміру забезпечення тендерної пропозиції встановлено порушення вимог частини 1 статті 24 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів передбачених частиною 1 статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 квітня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), правильності визначення розміру забезпечення тендерної пропозиції, надання Замовником роз’яснення на звернення щодо тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу культури Львівської обласної ради Культурно-мистецький центр «Львівський палац мистецтв» (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-03-06-000926-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни; оприлюднене звернення щодо надання роз’яснень стосовно тендерної документації та надана Замовником відповідь. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі. При цьому пунктом 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №490) встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У пункті 2.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП банка-гаранта на суму визначену в п. 2.3 (розмір забезпечення тендерної пропозиції – 10 000,00 грн). Однак, на порушення пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490, у пункті 14 опублікованої Замовником форми оголошення про проведення відкритих торгів розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати) вказано – 0,00 гривень. Проведеним моніторингом встановлено, що розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено з порушенням встановлених частиною 1 статті 24 Закону граничних значень під час проведення відкритих торгів на закупівлю робіт (не може перевищувати 0,5 % очікуваної вартості закупівлі), а саме при оголошенні закупівлі робіт (капітальний ремонт підлоги, ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, КЕКВ 3210 — Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)) Замовником у тендерній документації встановлено розмір тендерного забезпечення (забезпечення тендерної пропозиції) в сумі 10 000,00 грн, що складає 1,11% від оголошеної очікуваної вартості закупівлі (900 000,00 грн). Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації Замовника вимогам Закону встановлено, що на порушення норм частини 2 статті 23 Закону Замовником при внесенні змін до тендерної документації (опубліковані 25.03.2020) не оприлюднено в окремому документі перелік змін, що вносяться. У відповідності до пункту 7 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Однак, Замовник у Додатку №5 «Проект договору про закупівлю» до тендерної документації зазначено, що зазначені в цьому додатку умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо публічних закупівель. Водночас, у пункті 3.1 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації вказано, що проект договору складено з урахуванням особливостей предмету закупівлі. За нормою частини 2 статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Згідно з частиною 4 статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам частини 2 статті 22, частини 2 статті 32 та частини 4 статті 36 Закону в частині відповідності умов договору тендерній пропозиції учасника-переможця. Відповідно до норм частини 1 статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Частиною 1 статті 10 Закону (абзац 3) визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. Проведеним моніторингом встановлено, що 26.03.2020 в електронній системі закупівель по закупівлі UA-2020-03-15-000020-b оприлюднено звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації (уточнення п.6 (Дефектний акт). Проте, на порушення вимог частини 1 статті 23 Закону Замовником роз’яснення на вищевказане звернення надано (опубліковано) з порушенням строку, визначеного частиною 1 статті 23 Закону, а саме 09.04.2020 (тобто на 10 робочий день). Відповідно до частини 1 статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі, зокрема, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацювали автоматичні індикатори ризиків RISK1-12 (неподання або несвоєчасне подання розяснень Замовником щодо змісту тендерної документації) – підтвердилася.
Період усунення порушень: 14.04.2020 13:48 - 29.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 14.04.2020 13:48