• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі та утеплення будівлі ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 по вул. Майданецька, 1 в м. Тальне Черкаської області

Капітальний ремонт покрівлі та утеплення будівлі ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 по вул. Майданецька, 1 в м. Тальне Черкаської області

Завершена

8 313 918.84 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 66 511.35 UAH
Номер: 424a479025a048759f901dcb48c13554
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-18-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.06.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 22.06.2020 18:27 - 14.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.06.2020 № 162 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 22.06.2020 № 162 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 79 UA-2020-03-13-001545-c 13.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, hutoranska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Фірма «РАСАВА», ТОВ «Центр-Монтаж-Енерго», ТОВ «Літос», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції 08.02.2020), внесення змін до неї та їх оприлюднення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту будівництва Черкаської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами від 30.03.2020, від 07.04.2020, від 17.04.2020, від 29.04.2020), затверджену рішенням уповноваженої особи департаменту будівництва Черкаської обласної державної адміністрації від 29.04.2020 Снісар І. В., тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Фірма «РАСАВА» (далі – ТОВ «Фірма «РАСАВА»), товариства з обмеженою відповідальністю «Центр-Монтаж-Енерго» (далі – ТОВ «Центр-Монтаж-Енерго»), товариства з обмеженою відповідальністю «Літос» (далі – ТОВ «Літос»), товариства з обмеженою відповідальністю «Паритет 777» (далі – ТОВ «Паритет 777»), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 18.05.2020, 25.05.2020, 26.05.2020, протокол визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір від 26.05.2020, повідомлення про намір укласти договір від 26.05.2020, договір підряду від 15.06.2020 № 32, додаткова угода від 16.06.2020 № 1 до договору підряду від 15.06.2020 № 32. За результатами моніторингу установлено неузгодженість умов тендерної документації. Так, пунктом 1 розділу IV тендерної документації передбачено кінцевий строк подання тендерних пропозицій 07.04.2020 року. При цьому у пункті 13 оголошення про проведення відкритих торгів визначено кінцевий строк подання пропозицій 07 травня 2020 року.
Період усунення порушень: 09.07.2020 19:04 - 24.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 09.07.2020 19:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації розглянуто результати проведеного держаудитслужбою України моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі та утеплення будівлі ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 по вул. Майданецька, 1 в м. Тальне Черкаської області» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ІД: UA-2020-03-13-001545-c) та повідомляємо наступне. При внесенні змін в тендерну документацію від 29.04.2020 було допущено формальну описку в п.1 розділу 4, а саме – не виправлено дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проте, в переліку змін, що вносяться до тендерної документації, та в самому оголошенні зазначено правильний строк – 07.05.2020р. Описка не вплинула на проведення процедури закупівлі та на результати розгляду тендерних пропозицій. Тому просимо Вас вважати цю помилку несуттєвою, яка не вплинула на проведення відкритих торгів.
Дата публікації звіту: 10.07.2020 09:37