-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Медичні матеріали (33141300-3 Приладдя для венепункції та забору крові)
Завершена
880 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 800.00 UAH
Номер:
b2efc7610fec4effbc2bb3457434ac5d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-22-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2020 00:00
Період моніторингу:
22.04.2020 17:41 - 15.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.04.2020 № 26
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 21.04.2020 № 26
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-03-13-004058-b 13.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, укладання договору – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, визначення переможця, укладання договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Комунального некомерційного підприємства «Сєвєродонецька міська багатопрофільна лікарня» Сєвєродонецької міської ради (далі – Замовник) затверджену рішенням тендерного комітету від 13.03.2020 р., тендерну пропозицію ФОП «Дзюба Ірина Андріївна», протокол Замовника від 02.04.2020 № б\н, повідомлення про намір укласти договір, договір від 13.04.2020 за № 221-2220.
За результатами моніторингу встановлено, що пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Проте, учасником закупівлі ФОП «Дзюба Ірина Андріївна», як переможцем торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, в електронній системі закупівель розміщено документи без накладення на них електронного цифрового підпису, що не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене пропозиція учасника ФОП «Дзюба Ірина Андріївна» не відповідає умовам тендерної документації, а відтак підлягала відхиленню на підставі пункту 4 ч.1 статті 30 Закону № 922. Однак, на порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію ФОП «Дзюба Ірина Андріївна» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, та уклав з нею договір від 13.04.2020 за № 221-2220, на загальну суму 868 715,00 гривень.
Період усунення порушень:
23.04.2020 15:51 - 09.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
23.04.2020 15:51
Запити/Пояснення
Номер:
89b23e0366cb4388bf3da170588c2fb8
Назва:
Аргументовані заперечення до висновку
Дата опублікування:
29.04.2020 10:23
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство «Сєвєродонецька міська багатопрофільна лікарня» Сєвєродонецької міської ради категорично не погоджується із висновками Державної аудиторської служби України Північно-Східного офісу Держаудитслужби управління північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області стосовно встановленого порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), а саме: учасником закупівлі ФОП «Дзюба Ірина Андріївна», як переможцем торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, в електронній системі закупівель розміщено документи без накладення на них електронного цифрового підпису, що не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи вищевикладене пропозиція учасника ФОП «Дзюба Ірина Андріївна» не відповідає умовам тендерної документації, а відтак підлягала відхиленню на підставі пункту 4 ч.1 статті 30 Закону № 922. Однак, на порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію ФОП «Дзюба Ірина Андріївна» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, та уклав з нею договір.
Наступним повідомляємо, що згідно п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» з Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Замовником чітко зазначено, що всі визначені тендерною документацією документи тендерної пропозиції учасника та видані йому в оригіналі, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованої копії з оригіналу документу. Документи, видані учаснику у вигляді копії, надаються учасником у вигляді сканованої копії з копії такого документу, засвідченого підписом уповноваженої особи Учасника. Усі документи надані у складі тендерної пропозиції, повинні містити посаду, прізвище, ініціали та підпис уповноваженої посадової особи Учасника, за винятком, нотаріально завірених документів та оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Звертаємо вашу увагу на положення статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», так, оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги». Статтею 8 зазначеного нормативно – правового акту визначено, що юридична сила електронного документа не може бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму.
Таким чином переможцем закупівлі у складі тендерної пропозиції наданий оригінал електронного документу, що містить обов’язкові реквізити та електронний підпис автора.
Повідомляємо, що 22 вересня 2017 року Довідка про відсутність судимості надається Департаментом інформатизації МВС в онлайн режимі. На офіційному сайті Міністерства внутрішніх справ України діє послуга по перевірці легітимності довідки про судимість . Для замовлення Довідки про несудимість онлайн необхідно зареєструватися через Кваліфікований електронний підпис (фізичної особи) або Bank ID. Учасником закупівлі, якого визнано переможцем наданий електронний варіант Довідки про відсутність судимості, отриманий в режимі онлайн за допомогою електронного цифрового підпису (фізичної особи).
Достовірність даних Замовник має можливість перевірити на офіційному сайті МВС України у відповідному розділі.
Так за результатами перевірки Замовником отримано наступну інформацію: Довідка за №20078687500130215364 видавалася особі з датою народження 22.09.1969 на електронному бланку ДІТ МВС України станом на 23.03.2020. Підстава перевірки - ОФОРМЛЕННЯ УЧАСТІ В ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЕЛЬ.
Також зазначаємо, що документи, що подаються Учасником-переможцем процедури закупівлі
у відповідності до ч. 3 ст. 17 Закону Учасник переможець-торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону не надаються у складі Тендерної пропозиції Учасника, тому накладання накладення на них електронного цифрового підпису не обов`язково.