• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дорожього покриття по вул. Полковника Ганжі, від перехрестя з вул. Воїна-афганця Олександра Подоляна до буд. №16 у м. Тульчин, Тульчинського району, Вінницької області

Торги відмінено

3 917 808.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 39 178.08 UAH
Номер: e957262d9b584afba15058a955c49933
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-29-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.04.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 29.04.2020 12:12 - 22.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 29.04.2020 №19 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 29.04.2020 №19 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6.UA-2020-03-13-001325-с 13.03.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, sovazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку, зокрема передбачених статтею 30 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції чинній на момент проведення процедури закупівлі (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2020 рік Тульчинської міської ради (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції ФОП Геворгян Акоб Ананікович, ТОВ «Шляхбудматеріали», ТОВ «ВІНДОР», ФОП Яковлева Ганна Володимирівна, ФОП «Аветісян Армен Аветикович», протоколи засідання тендерного комітету від 02 квітня 2020 року №33, від 07 квітня 2020 року №35, від 13 квітня 2020 року №38, від 16 квітня 2020 року №40, від 24 квітня 2020 року №41, повідомлення про намір укласти договір, пояснення від 05 травня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель та рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 26 травня 2020 року №10313-р/пк-пз. Моніторинг, щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП «Аветісян Армен Аветикович», якого визначено переможцем торгів, умовам тендерної документації в частині відсутності накладеного на подані учасником документи тендерної пропозиції електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи учасника, чим порушено вимоги пункту 1 розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. Водночас учасник ФОП «Аветісян Армен Аветикович» під час подання тендерної пропозиції наклав на неї електронну цифрову печатку. Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «Аветісян Армен Аветикович», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та прийняв рішення про намір укласти з ним договір.
Період усунення порушень: 04.06.2020 16:43 - 19.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 04.06.2020 16:43

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Здійснені заходи щодо усунення виявленого порушення .
Дата публікації звіту: 10.06.2020 16:31

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Замовником порушення усунуто.
Дата публікації: 11.06.2020 15:00

Запити/Пояснення