• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала

Торги відмінено

0.00 UAH з ПДВ
Номер: fd069cc392844fbeb9e9fc28b1c554cc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-13-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.04.2020 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 13.04.2020 16:01 - 06.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 13.04.2020 № 23 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.04.2020 № 23. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2020-03-13-001067-a від 13.03.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомирська, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.), +38 (0 98) 977-36-09, galunijyasinska@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 10 частини 1 статті 17 та пунктів 2, 3, 9 частини 2 статті 22 Закону, а також не враховує вимоги частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, частини 1 статті 323 Господарського кодексу України, частини 1 статті 36 Закону та абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Компанія «ВТМ-Сервіс», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівель, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник, у зв’язку з порушеннями вимог законодавства зазначених в запиті Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 14.04.2020 року, прийняв рішення про відміну торгів, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 14.04.2020 року, на підставі абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію Військової частини А1912 МО України (далі - Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну пропозицію переможця ТОВ «Компанія «ВТМ-Сервіс», протокол засідання тендерного комітету та повідомлення про намір укласти договір від 02.04.2020 року, інформацію про відміну від 14.04.2020 року. Моніторингом відповідності тендерної документації Замовника законодавству у сфері закупівель установлено ряд порушень, а саме: - на порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у підпункті 5.3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено умову щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників довідки у довільній формі про те, що юридична особа, яка є учасником, має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі товарів менше 20 мільйонів гривень; - на порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація не містить інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; - на порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 22 Закону, опис методики оцінки за критерієм «ціна» тендерної документації не містить інформації про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Також, установлено, що Замовником при формуванні проєкту договору про закупівлю робіт за державні кошти, який викладений у Додатку № 2 до тендерної документації, не враховано вимоги частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, частини 1 статті 323 Господарського кодексу України, частини 1 статті 36 Закону та абзацу 3 пункту 103 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова № 668), а саме, у пункту 11.5.1 даного проєкту зазначено, що гарантійний термін за даним договором 1 (один) рік з моменту передачі предмету договору в експлуатацію, а не протягом не менше ніж 10 років. Відповідно до підпункту 5.3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання відомостей про учасника, зокрема, інформації про місце проведення державної реєстрації учасника. Однак, моніторингом установлено, що у наданій у складі тендерної пропозиції переможцем ТОВ «Компанія «ВТМ-Сервіс» довідці від 28.03.2020 року № 71 відсутня вищевказана інформація, що не відповідає умовам підпункту 5.3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації. Крім того, відповідно до підпункту 5.5 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації усі довідки (крім довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру або реєстраційного номеру облікової картки платника податків) передбачені підпунктом 5.3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів або більш пізню дату (дата оприлюднення оголошення про проведення торгів – 13 березня 2020 року). Слід зазначити, що відповідно до підпункту 5.3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію - «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання, зокрема, оригіналу відгуку, виданого суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір), із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання аналогічного договору. Однак, моніторингом встановлено, що наданий у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «Компанія «ВТМ-Сервіс» лист – відгук датований 18.07.2018 року, що не відповідає умовам підпункту 5.5 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону. З огляду на викладене, учасник ТОВ «Компанія «ВТМ-Сервіс» не відповідає кваліфікаційному критерію - «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», установленому статтею 16 Закону, а його тендерна пропозиція не відповідає умовам підпунктів 5.3 та 5.5 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації. Проте, на порушення пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Компанія «ВТМ-Сервіс», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 15.04.2020 18:43 - 30.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 15.04.2020 18:43

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуто шляхом відміни торгів.
Дата публікації звіту: 16.04.2020 10:17

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом відміни торгів.
Дата публікації: 16.04.2020 10:49

Запити/Пояснення