-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Торги відмінено
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
fd069cc392844fbeb9e9fc28b1c554cc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-13-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.04.2020 00:00
Період моніторингу:
13.04.2020 16:01 - 06.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.04.2020
№ 23
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.04.2020 № 23.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2020-03-13-001067-a від 13.03.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 10 частини 1 статті 17 та пунктів 2, 3, 9 частини 2 статті 22 Закону, а також не враховує вимоги частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, частини 1 статті 323 Господарського кодексу України, частини 1 статті 36 Закону та абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Компанія «ВТМ-Сервіс», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівель, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник, у зв’язку з порушеннями вимог законодавства зазначених в запиті Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 14.04.2020 року, прийняв рішення про відміну торгів, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 14.04.2020 року, на підставі абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію Військової частини А1912 МО України (далі - Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну пропозицію переможця ТОВ «Компанія «ВТМ-Сервіс», протокол засідання тендерного комітету та повідомлення про намір укласти договір від 02.04.2020 року, інформацію про відміну від 14.04.2020 року.
Моніторингом відповідності тендерної документації Замовника законодавству у сфері закупівель установлено ряд порушень, а саме:
- на порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у підпункті 5.3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено умову щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників довідки у довільній формі про те, що юридична особа, яка є учасником, має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі товарів менше 20 мільйонів гривень;
- на порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація не містить інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі;
- на порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 22 Закону, опис методики оцінки за критерієм «ціна» тендерної документації не містить інформації про врахування податку на додану вартість (ПДВ).
Також, установлено, що Замовником при формуванні проєкту договору про закупівлю робіт за державні кошти, який викладений у Додатку № 2 до тендерної документації, не враховано вимоги частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, частини 1 статті 323 Господарського кодексу України, частини 1 статті 36 Закону та абзацу 3 пункту 103 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова № 668), а саме, у пункту 11.5.1 даного проєкту зазначено, що гарантійний термін за даним договором 1 (один) рік з моменту передачі предмету договору в експлуатацію, а не протягом не менше ніж 10 років.
Відповідно до підпункту 5.3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання відомостей про учасника, зокрема, інформації про місце проведення державної реєстрації учасника.
Однак, моніторингом установлено, що у наданій у складі тендерної пропозиції переможцем ТОВ «Компанія «ВТМ-Сервіс» довідці від 28.03.2020 року № 71 відсутня вищевказана інформація, що не відповідає умовам підпункту 5.3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Крім того, відповідно до підпункту 5.5 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації усі довідки (крім довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру або реєстраційного номеру облікової картки платника податків) передбачені підпунктом 5.3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів або більш пізню дату (дата оприлюднення оголошення про проведення торгів – 13 березня 2020 року).
Слід зазначити, що відповідно до підпункту 5.3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію - «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання, зокрема, оригіналу відгуку, виданого суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір), із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання аналогічного договору.
Однак, моніторингом встановлено, що наданий у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «Компанія «ВТМ-Сервіс» лист – відгук датований 18.07.2018 року, що не відповідає умовам підпункту 5.5 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону.
З огляду на викладене, учасник ТОВ «Компанія «ВТМ-Сервіс» не відповідає кваліфікаційному критерію - «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», установленому статтею 16 Закону, а його тендерна пропозиція не відповідає умовам підпунктів 5.3 та 5.5 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Проте, на порушення пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Компанія «ВТМ-Сервіс», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону.
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
15.04.2020 18:43 - 30.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
15.04.2020 18:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунуто шляхом відміни торгів.
Дата публікації звіту:
16.04.2020 10:17
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом відміни торгів.
Дата публікації:
16.04.2020 10:49
Запити/Пояснення
Номер:
88bad498c69846b2a6f01bc84073b69d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.04.2020 09:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.04.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Будівництво вежі спеціального призначення» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-03-13-001067-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 1 ст. 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Також, відповідно до абзацу 3 пункту 103 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова № 668) гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації).
Слід зазначити, що Замовником викладено проект договору у Додатку до тендерної документації, відповідно до пункту 11.5.1 якого гарантійний термін за даним договором 1 (один) рік з моменту передачі предмету договору в експлуатацію.
Враховуючи вищевикладене, прошу пояснити чому Замовником при формуванні проекту договору не враховано вимоги частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, частини 1 статті 323 Господарського кодексу України, частини 1 статті 36 Закону та абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
b2cbc1dc07884fdaa2623c885d8cea61
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.04.2020 10:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.04.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Будівництво вежі спеціального призначення» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-03-13-001067-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до частини 4 статті 180 Господарського кодексу України, визначено, що умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості.
Пунктом 29 частини 1 статті 1 Закону визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Поряд з тим, згідно пункту 30 частини 1 статті 1 Закону визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону, встановлено імперативну умову, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 1 розділу III тендерної документації, встановлено умову, що у складі тендерної пропозиції має міститися інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Документи подаються, відповідно до підпункту 6.3. пункту 6 Розділ ІІІ тендерної документації, тобто вказана інформація має містити перелік та обсяги робіт, які є предметом вищевказаної процедури закупівель.
При цьому, підпункту 6.3. пункту 6 Розділ ІІІ тендерної документації в тендерній документації відсутній.
Разом з тим, в пункті 6 розділу III тендерної документації в якому має міститися інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена інформація наступного змісту: «(Капітальне будівництво вежі спеціального призначення», тобто фактично відсутні інформація що кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі.
Слід також зазначити, що завантажена в електронну систему проектно-кошторисна документація також не є додатком до самої тендерної документації, тобто не є частиною самої тендерної документації, відповідно до вимог якої і подаються тендерні пропозиції учасників.
Враховуючи вищевикладене, аналізом відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не містить інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що не відповідає нормам пункту 3 частини 2 статті 22 Закону.
Таким чином, поясніть:
1) Не відповідність тендерної документації нормам пункту 3 частини 2 статті 22 Закону?
2) Відсутність підпункту 6.3. пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, посилання на який в пункту 1 розділу III тендерної документації?
3) Яким чином Військовою частиною А1912 здійснювався розгляд тендерної пропозиції ТОВ "Компанія "ВТМ-Сервіс" на відповідність вимогам пунктів 1 та 6 розділу ІІІ тендерної документації, щодо наявності у складі вказаної тендерної пропозиції інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідної технічної специфікації (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)?
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.