• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Будівництво дошкільного навчального закладу на 75 місць в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області".Коригування.

Завершена

22 628 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 50 000.00 UAH
Номер: 8fb844a5a7114ad8a46c7cf2112f8118
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-11-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.06.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 11.06.2020 14:23 - 03.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.06.2020 № 104 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.06.2020 № 104. Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-03-12-002981-a 12.03.2020. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі». В.о начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 679-35-47, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору, а також недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сокільницької сільської ради Пустомитівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-03-12-005807-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 12.03.2020; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протоколи розгляду тендерних пропозицій №1, №2 та №3; тендерну пропозицію ТОВ «ГК Інжиніринг»; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані переможцем торгів документи на підтвердження відсутності підстав, визначених відповідними пунктами статті 17 Закону; договір про закупівлю робіт №1-ДНЗ від 18.04.2020 та додаткові угоди №1 від 22.04.2020, №2 від 28.04.2020 та №3 від 11.06.2020 до вказаного договору. Проведеним моніторингом встановлено, що на порушення вимог пункту 10 частини 2 статті 22 Закону, в тендерній документації (частина 4 розділу 3) не вказано з якої дати обчислюється строк дії тендерних пропозицій учасників. Також встановлено, що в оголошенні про проведення відкритих торгів при визначенні умов оплати договору (порядку здійснення розрахунків), а також у пункті 9.1 проекту договору, що опублікований разом з тендерною документацією, та в аналогічному пункті укладеного з переможцем торгів договорі №1-ДНЗ від 18.04.2020 здійснено посилання на постанову Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», яка втратила чинність з 01.01.2020 (підстава - постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070). Відповідно до вимог пункту 1.1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази» учасник у складі тендерної пропозиції на автотранспортні засоби, що орендуються учасником разом з екіпажем, повинен надати договори оренди з усіма додатками та докази наявності у орендодавця кваліфікованого екіпажу на момент подання тендерної пропозиції (довідка в довільній формі від орендодавця техніки з екіпажем про наявність у штаті кваліфікованих працівників (водіїв, операторів тощо) із врахуванням кількості та виду оредованої техніки). Проведеним моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «ГК Інжиніринг» у складі тендерної пропозиції надано довідку №25/03 від 23.03.2020, у якій зазначено, що учасником частина техніки (екскаватор-навантажувач, гідромолот на базі екскавтора-навантажувача, автокран, маніпулятор вантажний, мініекскаватор та самоскид) перебуває на праві користування відповідно до договору надання послуг та копію договору надання послуг №04/02-20 від 04.02.2020, за умовами якого виконавець надає машиністів з числа своїх співробітників. Однак, в недотримання вимог пункту 1.1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасником ТОВ «ГК Інжиніринг» у складі тендерної пропозиції не надано підтвердження наявності у орендодавця кваліфікованого екіпажу на момент подання тендерної пропозиції (довідки від орендодавця техніки з екіпажем про наявність у штаті кваліфікованих працівників). За вимогою пункту 1.2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку в довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) за предметом закупівлі. У якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник, на кожну особу зазначену у довідці, надає сканкопії документів, що підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень. Проведеним моніторингом встановлено, що згідно з Технічним завданням (Додаток 2 до тендерної документації) та кошторисними розрахунками, наданими учасником ТОВ «ГК Інжиніринг» у складі тендерної пропозиції, при виконанні робіт, що є предметом закупівлі - будівництво дошкільного навчального закладу, передбачено, зокрема, виконання загальнобудівельних робіт (з улаштування фундаментів, сходів, монтажу металоконструкцій, улаштування підвісних стель, покрівлі, тощо), влаштування системи зв’язку та пожежної сигналізації, які згідно документів тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГК Інжиніринг» не будуть виконуватись субпідрядником (згідно інформаційної довідки №38/03 від 23.03.2020 орієнтовний перелік робіт, що виконуватимуться субпідрядником – мережі електропостачання, зовнішні мережі та споруди водопостачання, водовідведення, теплопостачання та газопостачання, благоустрій та озелення території). Проте, учасником ТОВ «ГК Інжиніринг» у складі тендерної пропозиції не надано інформації та документів на підтвердження наявності у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання відповідних робіт за предметом закупівлі. В недотримання вимог частини 1 розділу 3 тендерної документації учасником ТОВ «ГК Інжиніринг» у складі тендерної пропозиції не в повному обсязі надано підтверджуючі розрахунки ціни тендерної пропозиції за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, а саме не надано: розрахунок заробітної плати; розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін) із розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення; розрахунок загальновиробничих витрат; розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій; розрахунок прибутку. Також, в недотримання вимог пункту 4.1 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації учасником ТОВ «ГК Інжиніринг» у наданій інформаційній довідці №48/03 від 23.03.2020 про уповноважену особу учасника щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів та правомочності на укладення договору закупівлі, не наведено зразок підпису уповноваженої особи. За вимогою пункту 4.2 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сканкопію дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Відповідно до переліку робіт, зазначеного в Технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) та поданих у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ГК Інжиніринг» кошторисних розрахунках за Локальним кошторисом 2-1-8 передбачено роботи із встановлення пожежної сигналізації (які згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 №852 підлягають ліцензуванню). Однак, в недотримання вимог пункту 4.2 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації учасником ТОВ «ГК Інжиніринг» у складі тендерної пропозиції не надано сканкопії ліцензії на провадження виду господарської діяльності, що передбачає виконання робіт із встановлення пожежної сигналізації (власну чи субпідрядника). Таким чином, на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГК Інжиніринг», який не підтвердив кваліфікаційні критерії у спосіб, визначений тендерною документацією відповідно до статті 16 Закону, та тендерна пропозиція якого не відповідала вимогам тендерної документації, а визначено вказаного учасника переможцем торгів та укладено з ним договір №1-ДНЗ від 18.04.2020 на суму 20 600 000,00 грн з ПДВ. За вимогою пункту 3.3 розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації учасник-переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону, повинен надати, зокрема, оригінал або нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з податків та зборів, що контролюються органами доходів і зборів/державною фіскальною службою (видану не більше місячної давності до дати розкриття тендерних пропозицій). Даний документ учасник повинен подати через електронну систему закупівель (долучити до електронної пропозиції сканкопію, а також подати особисто (за місцезнаходженням Замовника особисто або поштовим відправленням) із супровідним листом (паперовим). Проте, проведеним моніторингом встановлено, що переможцем торгів ТОВ «ГК Інжиніринг» вищевказану вимогу тендерної документації не виконано, в електронній системі закупівель переможцем торгів завантажено електронну довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, від 08.04.2020 №125537. Слід зазначити, що у частині 1 розділу 3 тендерної документації Замовника до суттєвих помилок, допущення яких може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, віднесено порушення вимог щодо подання оригіналів/нотаріально посвідчених копій та/або копій документів. Переможцем торгів оприлюднено супровідний лист від 08.04.2020 №08/04-20, у якому зазначено, що у зв’язку з положеннями Закону України від 17.03.2020 №530-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби C0VID-19», оголошенням у м. Києві надзвичайної ситуації, внесенням змін до порядку отримання адміністративних послуг у Центрах обслуговування платників ГУДФС у м. Києві, надання послуг територіальними органами ДПС у м. Києві в умовах надзвичайної ситуації в онлайн режимі, а також можливості отримання довідки після закінчення карантину, ТОВ «ГК Інжиніринг» позбавлене можливості до завершення карантинних заходів отримати паперовий оригінал довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, а тому подає електронну довідку, отриману на сформований запит 08.04.2020 року. Згідно з п. 7 Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затверджено наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 (зареєстрований в Мінюсті України 27.09.2018 за № 1102/32554), довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, довідку в електронній формі платник отримує у приватній частині електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Проте, завантажена ТОВ «ГК Інжиніринг» електронна довідка від 08.04.2020 №125537 не містить накладеного кваліфікованого електронного підпису, тобто не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Таким чином, на порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «ГК Інжиніринг», який не надав документ, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої статтею 17 Закону (частина 2 статті 17), а укладено з вказаним переможцем договір №1-ДНЗ від 18.04.2020 на суму 20 600 000,00 грн з ПДВ. Інформація, отримана від громадської організації про наявність ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, під час здійснення моніторингу підтверджена частково.
Період усунення порушень: 24.06.2020 14:10 - 09.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 24.06.2020 14:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням інформації, викладеної у висновку Західного офісу Держаудитслужби від 24.06.2020 року, повідомляємо наступне: Під час проведення моніторингу Західним офісом Держаудитслужби проаналізовано: - річний план закупівель Сокільницької сільської ради Пустомитівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-03-12-005807-b); - оголошення про проведення відкритих торгів; - тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 12.03.2020; - реєстр отриманих тендерних пропозицій; - протокол розкриття тендерних пропозицій; - протоколи розгляду тендерних пропозицій №1, №2 та №3; - тендерну пропозицію ТОВ «ГК Інжиніринг»; - повідомлення про намір укласти договір; - опубліковані переможцем торгів документи на підтвердження відсутності підстав, визначених відповідними пунктами статті 17 Закону; - договір про закупівлю робіт №1-ДНЗ від 18.04.2020 та додаткові угоди №1 від 22.04.2020, №2 від 28.04.2020 та №3 від 11.06.2020 до вказаного договору. Варто зауважити, що на момент проведення закупівлі та оцінки тендерних пропозицій учасників був чинним Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 N 922-VIII (із змінами та доповненнями від 23.11.2018 року) – надалі Закон. 1. За результатами моніторингу закупівлі встановлено порушення вимог порушення вимог пункту 10 частини 2 статті 22 Закону, в тендерній документації (частина 4 розділу 3) не вказано з якої дати обчислюється строк дії тендерних пропозицій учасників. Також встановлено, що в оголошенні про проведення відкритих торгів при визначенні умов оплати договору (порядку здійснення розрахунків), а також у пункті 9.1 проекту договору, що опублікований разом з тендерною документацією, та в аналогічному пункті укладеного з переможцем торгів договорі №1-ДНЗ від 18.04.2020 здійснено посилання на постанову Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», яка втратила чинність з 01.01.2020 (підстава - постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070). З приводу вище зазначених обставин, які визначені суб’єктом моніторингу як порушення, звертаємо увагу на наступне: У відповідності до п. 11 ч. 2 ст. 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості: «11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;» Згідно ч. 1 ст. 253 ЦК України, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Як вбачається з тексту тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 12.03.2020, строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Згідно ч. 1 ст. 27 Закону, Розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій. У відповідності до ч. 2 ст. 21 Закону, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Таким чином, перебіг строку дії тендерного забезпечення починається з наступного дня після розкриття тендерних пропозицій, та встановлюється електронною системою закупівель автоматично. А отже, відсутність інформації про дату, з якої обчислюється строк дії тендерних пропозицій учасників, не являється порушенням процедури закупівлі в розумінні Закону, оскільки система електронних закупівель автоматично визначає дату проведення аукціону та, відповідно, дату розкриття тендерних пропозицій, з якої і розпочинається перебіг строків дії тендерних пропозицій учасників. Щодо посилання замовника на постанову Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», яка втратила чинність з 01.01.2020 (підстава - постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070), то ця обставина не визначена Законом як порушення процедури публічних закупівель, та в свою чергу являється виключно опискою Замовника. Окрім цього, визначені в тендерній документації та проекті договору підстави та порядок оплати, в т.ч. авансування, не суперечать вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Таким чином, вищевикладена описка не являється порушенням процедури закупівлі відкритих торгів, а тому її зазначення у висновках моніторингу є безпідставним. 2. Щодо недотримання учасником ТОВ «ГК Інжиніринг» вимог пункту 1.1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасником ТОВ «ГК Інжиніринг» у складі тендерної пропозиції в частині неподання підтвердження наявності у орендодавця кваліфікованого екіпажу на момент подання тендерної пропозиції (довідки від орендодавця техніки з екіпажем про наявність у штаті кваліфікованих працівників) за Договором надання послуг №04/02-20 від 04.02.2020 року, звертаємо увагу на наступне: У складі тендерної пропозиції ТОВ «ГК Інжиніринг» надало довідку №25/03 від 23.03.2020, у якій зазначено, що учасником частина техніки (екскаватор-навантажувач, гідромолот на базі екскаватора-навантажувача, автокран, маніпулятор вантажний, мініекскаватор та самоскид) буде залучена відповідно до договору надання послуг. На підтвердження даної інформації учасник завантажив копію договору надання послуг №04/02-20 від 04.02.2020. Відповідно до вимог пункту 1.1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази» учасник у складі тендерної пропозиції на автотранспортні засоби, що орендуються учасником разом з екіпажем, повинен надати договори оренди з усіма додатками та докази наявності у орендодавця кваліфікованого екіпажу на момент подання тендерної пропозиції (довідка в довільній формі від орендодавця техніки з екіпажем про наявність у штаті кваліфікованих працівників (водіїв, операторів тощо) із врахуванням кількості та виду орендованої техніки). Долучений учасником договір №04/02-20 від 04.02.2020 року являється договором про надання послуг техніки, що в свою чергу, на переконання тендерного комітету, не підпадає під визначення «оренди техніки з екіпажем». Окрім цього, в Протоколі розгляду тендерної пропозиції №3 Замовник зазначив, що ним було розглянуто то та взято до уваги інформацію щодо обладнання та матеріально-технічна база, яка знаходиться у власності учасника (підтверджено бухгалтерською довідкою №50/03 від 25.03.2020 року) та орендується з екіпажем (підтверджено копією Договору оренди №050320 автотранспортних засобів та техніки (з екіпажем), Акту приймання-передачі автотранспортних засобів та техніки в оренду від 03.03.2020 року, та Гарантійного листа №03-02 від 03.03.2020 року ТОВ «Західбудторг»), яке Замовник визначив достатнім для виконання робіт, надання послуг, що є предметом закупівлі. Щодо додатково завантажених учасником документів, зокрема Договір про надання послуг з специфікацією (арк.4-7 файлу «Документи та інформація, передбачені Додатком 1 тендерної документації»), то тендерний комітет такі документи не приймав до уваги як такі, що не передбачені тендерною документацією, та, відповідно, не оцінював їх відповідність вимогам тендерної документації. Згідно Закону, учасник не позбавляється права долучати до тендерної документації будь-які документи на власний розсуд, додатково до визначених Замовником. Проте Замовник має право враховувати під час оцінки відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації ту інформацію, яка є необхідною та передбаченою тендерною документацією. А отже, інформація щодо невідповідності додатково завантажених учасником ТОВ «ГК Інжиніринг» документів, не передбачених тендерною документацією не є порушенням в розумінні ч. 1 ст. 30 Закону, оскільки такі документи не брались до уваги, та не розглядались Замовником в якості підтвердження кваліфікаційних вимог. Тендерний комітет об’єктивно та повно оцінив відповідність учасника вимогам ч. 2 ст. 16 Закону та вимогам тендерної документації. 3. Щодо неподання учасником ТОВ «ГК Інжиніринг» інформації та документів на підтвердження наявності у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання відповідних робіт за предметом закупівлі, зокрема виконання загальнобудівельних робіт (з улаштування фундаментів, сходів, монтажу металоконструкцій, улаштування підвісних стель, покрівлі, тощо), влаштування системи зв’язку та пожежної сигналізації. Учасником в свою чергу подано інформаційну довідку №38/03 від 23.03.2020 року, яка місти інформацію про субпідрядника ПП «Інтербудсервіс», що виконуватиме будівельні роботи в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (орієнтовний перелік робіт, що виконуватимуться субпідрядником – мережі електропостачання, зовнішні мережі та споруди водопостачання, водовідведення, теплопостачання та газопостачання, благоустрій та озелення території, орієнтовний обсяг – 41,82%). Згідно п. 17 ч. 2 ст. 22 Закону, тендерна документація повинна містити також вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. На переконання Замовника, для виконання загально-будівельних робіт (з улаштування фундаментів, сходів, монтажу металоконструкцій, улаштування підвісних стель, покрівлі, тощо) учасником подано достатнє підтвердження наявності у нього працівників, які мають необхідні знання та досвід. Для виконання будівельних робіт щодо влаштування системи зв’язку та пожежної сигналізації – учасником можуть бути також залучені субпідрядні організації. А оскільки обсяг цих робіт згідно Технічного завдання (Додаток 4 до тендерної документації) становить близько 1% загального обсягу будівельних робіт по об’єкту, то Замовник не вправі вимагати інформації про такі субпідрядні підприємства. Замовник в порядку п. 17 ч. 2 ст. 22 Закону не може вимагати від учасника подання інформації про субпідрядні організації, які учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. З цих же підстав Замовник вважає необгрунтованою інформацію суб’єкта моніторингу щодо в недотримання учасником ТОВ «ГК Інжиніринг» вимог пункту 4.2 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації, а саме ненадання у складі тендерної пропозиції сканкопії ліцензії на провадження виду господарської діяльності, що передбачає виконання робіт із встановлення пожежної сигналізації (власну чи субпідрядника). Таким чином, викладена у висновку інформація щодо відсутності в учасника ТОВ «ГК Інжиніринг» документів, які б підтверджували наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання відповідних робіт за предметом закупівлі, зокрема виконання загально-будівельних робіт (з улаштування фундаментів, сходів, монтажу металоконструкцій, улаштування підвісних стель, покрівлі, тощо), влаштування системи зв’язку та пожежної сигналізації - не знайшла підтвердження та не містить в собі ознак порушень, передбачені ч. 1 ст. 30 Закону. Тендерний комітет об’єктивно та повно оцінив відповідність учасника вимогам ч. 2 ст. 16 Закону та вимогам тендерної документації. 4. Щодо інформації, викладеної у висновку моніторингу про недотримання вимог частини 1 розділу 3 тендерної документації учасником ТОВ «ГК Інжиніринг», зокрема щодо ненадання в повному обсязі підтверджуючих розрахунків ціни тендерної пропозиції за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, а саме: розрахунок заробітної плати; розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін) із розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення; розрахунок загальновиробничих витрат; розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій; розрахунок прибутку, повідомляємо наступне: Учасником подано повний розрахунок ціни тендерної пропозиції на суму 20`600`000.00 грн. (двадцять мільйонів шістсот тисяч гривень 00 копійок), яка була акцептована Замовником. Таким чином, в цій частині тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації. Окрім цього, звертаємо увагу на те, що Замовником у п. 1 Розділу 3 тендерної документації визначено перелік суттєвих помилок, зокрема: - помилка у технічний частині, в якій зазначається відповідність тому чи іншому критерію технічних вимог замовника; - порушення вимог щодо подання оригіналів/нотаріально посвідчених копій та/або копій документів (в тому числі засвідчення копій неналежним чином тощо); - порушення вимог щодо формату та способу подання документів, визначених цією тендерною документацією; - подання інформації (у тому числі в довільній формі), викладеної у спосіб, що унеможливлює встановлення замовником її суті або змісту для прийняття однозначного висновку щодо відповідності учасника вимогам тендерної документації. Подання учасником не в повному обсязі підтверджуючих розрахунків початкової ціни тендерної пропозиції не підпадає під визначення «суттєвої помилки» згідно вимог тендерної документації, та не може бути підставою для відхилення. Звідси, відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника, передбачені ч. 1 ст. 30 Закону за наведених вище умов, а віднесення викладених обставин до порушень Закону суб’єктом моніторингу є необгрунтованим. 5. Щодо недотримання учасником ТОВ «ГК Інжиніринг» вимог пункту 4.1 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації, а саме не зазначення у наданій інформаційній довідці №48/03 від 23.03.2020 про уповноважену особу учасника щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів та правомочності на укладення договору закупівлі – зразку підпису уповноваженої особи, повідомляємо наступне: Відповідно до п. 1 Розділу 3 тендерної документації, повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Ці вимоги учасником виконані у повному обсязі, надана інформація тендерним комітетом перевірена та оцінена у відповідності до Закону. Пунктом 4.1 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання зразків підпису лише в довіреності або іншому документі із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи (якщо така визначена Учасником), яка має право підпису документів. Учасником згідно поданої тендерної пропозиції подано необхідні документи щодо повноважень керівника, який наділений правом підпису відповідно до вимог за установчими документами підприємства. А тому жодних довіреностей та/або або інших документів із зазначенням повноважень уповноваженої особи та зразків підписів тендерною документацією не вимагалось, оскільки Учасником така уповноважена особа не призначалась.
Дата публікації звіту: 02.07.2020 15:33