-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи з капітального ремонту госппобутового водопроводу в с. Нове Залісся Бородянського району Київської області (заміна запірної арматури та матеріалів труб)
Завершена
3 301 168.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 301.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 3 301.00 UAH
Номер:
e345b50873824f79a4c96f2729aa3432
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-24-000091
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.04.2020 00:00
Період моніторингу:
28.04.2020 18:48 - 21.05.2020 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.04.2020 № 101
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
28.04.2020 № 101
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2020-03-12-001489-a 12.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Пром-Енерго-Консалтинг», ТОВ «ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД», ТОВ «ІТАЛГАЗ» та ТОВ «ЧИСТА РОСЬ», своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019) (далі – Закон), внесення змін до неї, розгляду тендерні пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік
Департаменту житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням
тендерного комітету від 12.03.2020 № 15, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Пром-Енерго-Консалтинг» (далі – ТОВ «Пром-Енерго-Консалтинг»), товариства з обмеженою відповідальністю «ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД»
(далі – ТОВ «ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД»), товариства з обмеженою відповідальністю «ІТАЛГАЗ» (далі – ТОВ «ІТАЛГАЗ») та товариства з обмеженою відповідальністю «ЧИСТА РОСЬ» (далі – ТОВ «ЧИСТА РОСЬ»), протоколи засідання тендерного комітету від 06.04.2020 № 34, від 09.04.2020 № 38, від 10.04.2020 № 43 та від 13.04.2020 № 47, повідомлення про намір укласти договір, договір від 28.04.2020 № 43-04.
Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких під час моніторингу спрацював автоматичний індикатор ризику (RISK2-13-1) не підтверджено.
Період усунення порушень:
19.05.2020 19:10 - 23.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
19.05.2020 19:10