-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Польова на ділянці КМ 0+000 - КМ 0+800 в с. Троковичі Черняхівського району Житомирської області (коригування)
Завершена
1 690 422.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 845.21 UAH
мін. крок: 0% або 845.21 UAH
Номер:
a64a6ffb1b3b418c9ef9e1d1fc144559
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-06-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.04.2020 00:00
Період моніторингу:
06.04.2020 16:50 - 28.04.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.04.2020
№ 21
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.04.2020 № 21.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2020-03-12-001105-b від 12.03.2020 – Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі, установлено, що Замовником на порушення вимог частини 1 статті 10 Закону, оприлюднено на веб-порталі тендерну документацію пізніше, а ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації Закону установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу дотримання Замовником законодавства в частині відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено порушення вимог частини 2 статті 32 та частини 4 статті 36 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення,– порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 22.04.2020 року № 15 відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року, далі – Закон), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (далі - Замовник), тендерна пропозиція учасника – переможця ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС», протоколи засідання тендерного комітету від 03.04.2020 №15 року, повідомлення про намір укласти договір від 03.04.2020, договір про закупівлю від 22.04.2020 року № 15 та пояснення Замовника від 22.04.2020 року.
Відповідно до частини першої статті 10 Закону, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію – не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж.
Так, аналізом встановлено, що Замовником оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу (далі - веб - портал) оголошення про проведення відкритих торгів 12.03.2020 року, з датою розкриття тендерних пропозицій 31.03.2020 року, при цьому тендерну документацію Замовником оприлюднено на веб-порталі лише 17.03.2020 року.
Таким чином, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником на порушення вимог частини 1 статті 10 Закону, оприлюднено на веб-порталі тендерну документацію пізніше, а ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій.
Пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону, встановлено імперативну умову, що тендерна документація, зокрема має містити вимоги встановлені статтею 17 цього Закону.
Однак, за результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить вимоги, встановлені частиною 1 статті 17 Закону.
Слід відмітити, що на виконання вимог підпункту 6.4.8 пункту 4 розділу VI тендерної документації, переможцем торгів ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС» надано у складі тендерної пропозиції лист-згоду з проектом договору та заповнений зі своєї сторони проект договору (реквізити), що затверджений печаткою та підписом учасника, умови якого відповідають умовам проекту договору згідно Додатку № 3 тендерної документації.
Проте, моніторингом установлено, що Замовником укладено договір про закупівлю від 22.04.2020 року № 15, умови якого не відповідають змісту тендерної пропозиції переможця та умовам тендерної документації (проекту договору згідно Додатку № 3 тендерної документації) в частині порядку здійснення оплати (в укладеному договорі відсутні умови щодо попередньої оплати, які передбачені проектом договору та змістом тендерної пропозиції учасника), чим не дотримано вимоги частини 2 статті 32 та частини 4 статті 36 Закону.
Поряд з тим, відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 37 Закону, договір про закупівлю є нікчемним у разі: його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону.
Разом з тим, відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися.
Період усунення порушень:
24.04.2020 15:23 - 12.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
24.04.2020 15:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку Північного офісу Державної аудиторської служби України по закупівлі UA-2020-03-12-001105-b, звітуємо про усунення порушень.
Порушення усунуті наступним чином: договір розірвано за взаємною угодою сторін (Додаткова угода №1 від 04 травня 2020 року до Договору про закупівлю №15 від 22 квітня 2020 року, що додається). Жодні зобовязання по договору виконані не були. Сума фактичної оплати 0 грн. 0 коп.
Статус договору у системі Прозоро: закритий.
Дата публікації звіту:
05.05.2020 16:52
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionContracting: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації:
06.05.2020 09:47
Запити/Пояснення
Номер:
f0bf45167b244ac89f5fafe437dcf4b9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.04.2020 10:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.04.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-12-001105-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 4. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" на відповідність тендерній документації Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
61bf6ee793fb48469dedfd8564a6a423
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
22.04.2020 11:24
Опис:
Відповідно до пункту 5.3.3. Тендерної документації Замовника Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» формальні (несуттєві) помилки, допущені учасниками не призводять до відхилення їх пропозицій. З огляду на це їх наявність чи відсутність не встановлюється на засіданні Тендерного комітету, тому що це не має жодних юридичних наслідків.
Тендерна пропозиція Учасника ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації Замовника, і визнана найбільш економічно вигідною. (Протокол додається)
Номер:
8f2a6a631f7c4ab5af4281128bf74564
Назва:
Просимо надати розяснення з приводу виконання висновку з виявленими порушеннями.
Дата опублікування:
28.04.2020 11:13
Опис:
Так, відповідно до Висновку по моніторингу даної закупівлі, Замовником було встановлено наступне.
На етапі друку Договору по Закупівлі, виникла технічна помилка, під час внесення в шаблон договору даних про розмір авансу, оператор Підрядника помилково видалив весь цей абзац, внаслідок чого пункт про авансовий платіж не був роздрукований Підрядником. Зауважимо, що в тендерній документації Замовника в проєкті договору цей абзац є, так само як і в тендерній документації Учасника переможця.
На виправлення даної технічної помилки, Підрядник зобовязався підписати договір, що буде повністю відповідати проєкту з тендерної документації.
Але в системі прозоро відсутня функція оновлення договору або виправлення технічних помилок, тому Замовник може опублікувати виправлений договір, на виконання висновку моніторингу лише у розділі "зміни до договору". Чи буде це оцінено контролюючим органом як виправлення помилок? Чи Замовник має зробити це в інший спосіб? Якщо так, то в який саме?
Номер:
0a9602cc25f640acb2d902185f7b2716
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
29.04.2020 11:24
Опис:
З результатами проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Польова на ділянці КМ 0+000 - КМ 0+800 в с. Троковичі Черняхівського району Житомирської області (коригування) встановлено ряд порушень, які детально викладені в пункті 1 констатуючої частини висновку про результати моніторингу закупівлі, оприлюдненого Управлінням Північного офісу Держаудитслужбою в Житомирській області 24.04.2020 року, а саме:
- за результатами аналізу питання дотримання Оліївською сільською радою Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником на порушення вимог частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу тендерну документацію пізніше, а ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій;
- за результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить вимоги, встановлені частиною 1 статті 17 Закону;
- моніторингом установлено, що Замовником укладено договір про закупівлю від 22.04.2020 року № 15, умови якого не відповідають змісту тендерної пропозиції переможця та умовам тендерної документації (проекту договору згідно Додатку № 3 тендерної документації) в частині порядку здійснення оплати (в укладеному договорі відсутні умови щодо попередньої оплати, які передбачені проектом договору та змістом тендерної пропозиції учасника), чим не дотримано вимоги частини 2 статті 32 та частини 4 статті 36 Закону.
Разом з тим, відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися.
Враховуючи вищевикладене, звертаю вашу увагу, що шляхи усунення виявлених порушень викладених у висновку вказані в пункті 3 констатуючої частини висновку про результати моніторингу закупівлі, а саме: «в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 22.04.2020 року № 15 відповідно до законодавства».