-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Фільтри свердловинні)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-02-19-000974-a , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Фільтри свердловинні». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Завершена
7 472 689.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 74 726.90 UAH
мін. крок: 1% або 74 726.90 UAH
Номер:
3b7753937eb54601afe92ba3905f6507
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-22-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.07.2020 00:00
Період моніторингу:
27.07.2020 17:11 - 18.08.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.07.2020 № 215
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 27.07.2020 № 215
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2020-03-12-000084-b 12.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз'яснень щодо тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій (окрім тих питань, що були предметом розгляду колегії АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 08.02.2020) (далі – Закон), надання роз'яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «УКРТРАНСГАЗ» (в особі філії «ОПЕРАТОР ГАЗОСХОВИЩ УКРАЇНИ») (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 11.03.2020 № 20-46-1-зт (зі змінами), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 12.03.2020, 13.03.2020, 23.03.2020, 30.03.2020, 31.03.2020, 01.04.2020, 10.04.2020, 13.04.2020, роз’яснення Замовника від 12.03.2020, 13.03.2020, 24.03.2020, 31.03.2020, 03.04.2020, 10.04.2020, 16.04.2020, вимога про усунення порушення від 04.06.2020, рішення Замовника на вимогу про усунення порушення від 05.06.2020, протокол засідання тендерного комітету від 08.07.2020
№ 20-46-а-12, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Східно-Українське Промислове Товариство», товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «ЕЛЕТЕХ», товариства з обмеженою відповідальністю «Теплоенергокомплект», товариства з обмеженою відповідальністю «Машинобудівний завод «АЗОВ», товариства з обмеженою відповідальністю «Петроіл Сервіс», дочірнього підприємства «НМУ» ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ», товариства з обмеженою відповідальністю «АРМАТЕХ УКРАЇНА», товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАНТ-ІНЖИНІРІНГ», товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЛТЕХКОМПЛЕКТ», товариства з обмеженою відповідальністю «ІВК ЕНЕРДЖІ», рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 22.06.2020 № 12257-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 08.07.2020, договір від 28.07.2020 № 2007000069.
Моніторинг закупівлі щодо тих питань які були предметом розгляду колегії АМКУ не здійснювався.
Період усунення порушень:
06.08.2020 17:47 - 12.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
06.08.2020 17:47