-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу будівлі
Завершена
2 927 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 200.00 UAH
мін. крок: 0% або 200.00 UAH
Номер:
dd280bd21d8a402bbd2696af37e8de4f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-22-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.04.2020 00:00
Період моніторингу:
28.04.2020 18:07 - 21.05.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.04.2020 № 101
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
28.04.2020 № 101
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2020-03-11-004529-b 11.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ПП «Лєда» та ФОП Богаченков А.Г., своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 травня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 08.02.2020) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Херсонської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника б/д б/н, тендерні пропозиції приватного підприємства «Лєда» (далі – ПП «Лєда») і фізичної особи-підприємця Богаченков Андрій Генадійович (далі – ФОП Богаченков А.Г.) (лоти №№ 1 – 13), протоколи засідання тендерного комітету від 06.04.2020 №№ 141 – 161, повідомлення про намір укласти договір від 06.04.2020 № 907/06-20, № 908/06-20, № 909/06-20, № 910/06-20, № 911/06-20, № 912/06-20, № 913/06-20, № 914/06-20, № 915/06-20, № 916/06-20, № 917/06-20, № 918/06-20, № 919/06-20, договори від 21.04.2020 № 942, № 943, № 944, № 945, № 946, № 947, № 948, № 949, № 950, № 951, № 952, № 953 та № 954.
Період усунення порушень:
22.05.2020 22:23 - 28.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
22.05.2020 22:23