-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Херсонській області. Організація дорожнього руху – влаштування горизонтальної дорожньої розмітки (3 лоти).
63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Херсонській області. Організація дорожнього руху – влаштування горизонтальної дорожньої розмітки) (3 лоти).
Завершена
20 392 749.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 25 903.29 UAH
мін. крок: 0.1% або 25 903.29 UAH
Номер:
11ac3e58156048fb82f629c2ccbef062
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-18-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.06.2020 00:00
Період моніторингу:
22.06.2020 17:53 - 14.07.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.06.2020 № 162
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
62 UA-2020-03-11-001344-a 11.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону (в редакції від 08.02.2020), надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання Замовником рішень колегії АМКУ – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 липня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 08.02.2020) (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання службою автомобільних доріг у Херсонській області рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель служби автомобільних доріг у Херсонській області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 11.03.2020 № 60, із змінами, звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 12.03.2020, роз’яснення Замовника від 13.03.2020, протокол розгляду тендерних пропозицій оприлюднений 01.06.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій оприлюднений 09.06.2020, тендерні пропозиції приватного підприємства «Комплектавтодор», товариства з обмеженою відповідальністю «Шляхове ремонтно-будівельне управління № 1», товариства з обмеженою відповідальністю «Транс лайн груп», товариства з обмеженою відповідальністю «Хімія парк», товариства з обмеженою відповідальністю «Експодор», протоколи засідання тендерного комітету про визначення переможця закупівлі (за лотами) від 11.06.2020 № 237, № 238, № 239, повідомлення про намір укласти договір, рішення колегії АМКУ від 26.05.2020 № 10317-р/пк-пз, № 10318-р/пк-пз, № 10319-р/пк-пз, № 10320-р/пк-пз, № 10321-р/пк-пз, № 10322-р/пк-пз, договіри від 22.06.2020 № 2-КАД/20, від 25.06.2020 № 1-ХП/20,
№ 2-ХП/20.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
13.07.2020 19:07 - 17.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
13.07.2020 19:07