• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

«Послуги із оздоровлення та відпочинку дітей» ДК 021:2015 (CPV) 55243000-5 Послуги дитячих таборів.

Завершена

2 016 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 5 670.00 UAH
Номер: 1c76a2c3899447ad87a1fa33a61306b6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-09-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.04.2020 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 10.04.2020 10:03 - 05.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.04.2020 № 22 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 10.04.2020 № 22. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2020-03-11-002321-b від 11.03.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомирська, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.), +38 (0 98) 977-36-09, galunijyasinska@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 10 частини 1 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 1, абзацу 3 пункту 2 та пункту 4 частини 1 статті 30 та частини 3 статті 32 Закону не відхилив тендерні пропозиції по лоту № 1 ФОП Черниш Олександра Леонтіївна та по лоту № 3 ВП ОЛК «Ровесник» ДП «Львіввугілля». За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівель, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду та оцінки тендерних пропозицій по лоту № 2, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення по лотах № 2 та № 3, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій по лотах № 2 та № 3, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства по лоту № 1 вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону та по лотам № 2 та № 3 вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій переможців по лотам №№ 1-3, своєчасність укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення по лотам № 2 та № 3, відповідність умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців по лотам № 2 та № 3. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію Виконавчого комітету Коростенської міської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну пропозицію переможця по лоту № 1 - ФОП Черниш Олександра Леонтіївна, тендерну пропозицію переможця по лоту № 2 - ПП «ЮГ-СК», тендерну пропозицію учасника по лоту № 3 - ФОП Бельченко Владислав Володимирович, тендерну пропозицію переможця по лоту № 3 - ВП ОЛК «Ровесник» ДП «Львіввугілля», протоколи засідання тендерного комітету, повідомлення про намір укласти договір по лотах № № 1-3, договори про закупівлі по лоту № 2 від 14.04.2020 року № 81 та по лоту № 3 від 14.04.2020року № 80. За результатами моніторингу відповідності тендерної документації Замовника законодавству у сфері закупівель установлено, що на порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в пунктах 1, 5 розділу 3 та пункті 5 Додатка № 3 тендерної документації встановлено умову щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників довідки у довільній формі про те, що юридична особа, яка є учасником, має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі товарів менше 20 мільйонів гривень. Відповідно до пунктів 1, 5 розділу 3 та пункту 1 Додатка № 2 тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію - «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання довідки про наявність матеріально-технічної бази, яка використовуватиметься учасником під час надання послуг з оздоровлення та відпочинку та документів, що підтверджують право учасника на володіння або користування вказаними об’єктами матеріально-технічної бази, якщо наявність таких документів передбачена законодавством (засвідчені копії або оригінали), а також копії державного акту на право постійного користування землею або копії договору оренди або копії іншого документу, що підтверджує право учасника на володіння або користування землею. На виконання даних вимог переможцем по лоту № 3 - ВП ОЛК «Ровесник» ДП «Львіввугілля» у складі тендерної пропозизії надано довiдку про наявнiсть обладнання та матерiально - технiчної бази від 25.03.2020 року № 177/1, відповідно до якої останній забезпечений 21 спальним корпусом, 2- ма медичними корпусами із переліком медичної апаратури, 2 - ма спортивними майданчиками, автобусом, іншими об’єктами та довідку виконавчого комітету Волицької сільської ради Сокальського району Львівської області від 02.02.2016 року № 34/02-18, відповідно до якої ВП ОЛК «Ровесник» ДП «Львіввугілля», який розташований на території Волицької сільської ради, дійсно користується земельною ділянкою площею 16 га. Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції переможця по лоту № 3 - ВП ОЛК «Ровесник» ДП «Львіввугілля» відсутні документи, що підтверджують право учасника на володіння або користування землею, а також документи, що підтверджують право учасника на володіння та/або користування вказаними об’єктами матеріально-технічної бази надано вибірково, а саме, додано лише свідоцтво про право власності на нерухоме майно та витяг про реєстрацію права власності на нерухоме майно на спальний корпус № 8, що не відповідає умовам пунктів 1, 5 розділу 3 та пункту 1 Додатка № 2 тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону. З огляду на викладене, переможець по лоту № 3 - ВП ОЛК «Ровесник» ДП «Львіввугілля» не відповідає кваліфікаційному критерію - «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», установленому статтею 16 Закону, а його тендерна пропозиція не відповідає умовам пунктів 1, 5 розділу 3 та пункту 1 Додатка № 2 тендерної документації. Також, моніторингом установлено, що переможцем торгів по лоту № 1 ФОП Черниш Олександра Леонтіївна у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, на виконання підпункту 5.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації не надано документів, що підтверджують відсутність підстав визначених у пункті 5 частини 1 статті 17 Закону, а саме: оригіналу або копії довідки, виданої органами МВС (Національної поліції) про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, не більше двотижневої давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій або більш пізнішої дати. Враховуючи встановлене вище, переможцем торгів по лоту № 1 ФОП Черниш Олександра Леонтіївна не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених вимогами абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону. Отже, на порушення вимог пункту 1, абзацу 3 пункту 2 та пункту 4 частини 1 статті 30 та частини 3 статті 32 Закону, Замовник не відхилив тендерні пропозиції переможців торгів по лоту № 1 ФОП Черниш Олександра Леонтіївна та по лоту № 3 ВП ОЛК «Ровесник» ДП «Львіввугілля», як таку, що не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктом 5 частини 1 статті 17 Закону, та як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзаців 3 та 7 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або відхилення всіх тендерних пропозицій замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 15.04.2020 18:40 - 30.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 15.04.2020 18:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення
Дата публікації звіту: 22.04.2020 12:23