-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Борошно пшеничне хлібопекарське вищого ґатунку
Джерело фінансування – Кошти місцевого бюджету
Завершена
384 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 950.00 UAH
Номер:
08c93f5f47e84aadb2ad19d9bf52d89e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-02-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.06.2020 00:00
Період моніторингу:
02.06.2020 15:52 - 24.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.06.2020 №30
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 02.06.2020 №30
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6.UA-2020-03-11-000439-a 11.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції чинній на час проведення закупівлі (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2020 рік комунального некомерційного підприємства «Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка Вінницької обласної Ради» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ТОВ «Вінниця-млин», протокол засідання тендерного комітету від 01 квітня 2020 року №8, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товару від 13 квітня 2020 року №162 та пояснення від 03 червня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що замовником на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не відображено інформацію щодо врахування податку на додану вартість при визначенні ціни тендерної пропозиції.
Поряд з цим, установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Вінниця-млин», якого визначено переможцем торгів, умовам тендерної документації в частині незазначення:
- у листі-згоді на обробку персональних даних інформації щодо згоди на збирання та зберігання персональних даних та ідентифікаційного коду посадової особи, що підписала документи тендерної пропозиції (підпункт 3.1.5. пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- у пояснювальній записці від 25 березня 2020 року №170/13 терміну зберігання товару (пункт 6 (а) Додат ку 2 тендерної документації).
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Вінниця-млин» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та уклав з ним договір про закупівлю товару від 13 квітня 2020 року №162.
Період усунення порушень:
24.06.2020 10:39 - 09.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
24.06.2020 10:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку по моніторингу закупівлі Держаудитслужбою на закупівлю Код ДК 021:2015 - 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Борошно пшеничне хлібопекарське вищого ґатунку) розірвати договір № 162 від 13.04.2020р. iз Товариство з обмеженою відповідальністю «Вінниця-млин» (30804187) на закупівлю Код ДК 021:2015 - 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Борошно пшеничне хлібопекарське вищого ґатунку) в зв’язку з встановленним порушенням.
Дата публікації звіту:
30.06.2020 15:52
Запити/Пояснення
Номер:
da57a2240cf6455e8bcb7a3cc8e9a536
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
03.06.2020 09:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.06.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі борошна пшеничного хлібопекарського вищого ґатунку (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-11-000439-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
Яким чином учасник тендеру ТОВ «Вінниця-млин», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 01 квітня 2020 року №8) обрано переможцем торгів, виконав вимоги:
- пункту 3.1.5. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в частині зазначення в листі-згоді на обробку персональних даних згоди на збирання та зберігання персональних даних та ідентифікаційного коду;
- пункту 3.5.5. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в частині зазначення у гарантійному листі про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених в частині першій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній до 19.04.2020) пункту 9;
- Додатку 2 пункту 6 (а) тендерної документації в частині зазначення у пояснювальній записці терміну зберігання товару?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
afb2e537600d453da7878876eea1f65b
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
05.06.2020 15:12
Опис:
ПОЯСНЕННЯ:
Тендерний комітет КНП «ВОКПЛ ім. акад. О. І. Ющенка ВОР» повідомляє:
1. Згідно п.3.1.5 Розділу ІІІ ТД, Товариством з обмеженою відповідальністю "Вінниця-млин" був наданий лист-згода в довільній формі на обробку персональних даних без зазначення ідентифікаційного коду. Відповідно до п.5.3.3. Розділу V ТД, ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній до 19.04.2020) тендерним комітетом було віднесено дану помилку до Формально несуттєвих так як ідентифікаційний код є зазначений в Протоколі №5 Загальних зборів учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Віниця-млин» який наданий в складі тендерної пропозиції на закупівлю.
2. Відповідно до п.3.5.7. Розділу III ТД зазначено: Згідно листа - роз’яснення №3302-06/906-06 від 15.01.2016 Мінекономрозвитку України «Щодо інформації про перелік відкритих реєстрів, доступ до яких є вільний» Замовник торгів перевіряє самостійно відомості, що містяться у Єдиному державному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, відомості щодо осіб, які вчинили корупційні правопорушення та відомості, які містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Тому, учасник - переможець процедури закупів не надає документи на підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику передбачених п. 2, 3, 4, 8, 9 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців додається.
3.Учасником було надано лист згоду із загальними вимогами до предмету закупівлі (Додаток 2 ТД), також, у складі тендерної пропозиції на закупівлю, учасником надано підписаний проект договору, цим самим учасник погоджується із усіма вимогами та гарантує що:
• при виявленні Замовником дефектів, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Постачальник замінить товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці Замовника в найкоротші терміни;
• товар що постачається, матиме необхідні сертифікати, реєстраційні посвідчення або свідоцтва про реєстрацію, інструкції українською мовою, затверджені в установленому порядку, супроводжуватися документами щодо кількості, термінів придатності, найменування виробника. Кожна партія товару буде супроводжуватися сертифікатом якості, виданим виробником.
Також учасник в пояснювальній записці на закупівлю зазначив (Борошно пшеничне вищого ґатунку ГСТУ 46.004-99). Відповідно до ГСТУ 46.004-99 строк придатності до споживання не більше шести місяців з дати виготовлення.
Тендерний комітет у своїх рішеннях керується ЗУ "Про публічні закупівлі", включаючи принцип максимальної економії бюджетних коштів. Тому, відхилення з несуттєвих підстав учасника, які не впливають на зміст всієї тендерної пропозиції, призведе до неефективного використання б'юджетних коштів.