• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Борошно пшеничне хлібопекарське вищого ґатунку

Джерело фінансування – Кошти місцевого бюджету

Завершена

384 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 950.00 UAH
Номер: 08c93f5f47e84aadb2ad19d9bf52d89e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-02-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.06.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 02.06.2020 15:52 - 24.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.06.2020 №30 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 02.06.2020 №30 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6.UA-2020-03-11-000439-a 11.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, lilizakup@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції чинній на час проведення закупівлі (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2020 рік комунального некомерційного підприємства «Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка Вінницької обласної Ради» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ТОВ «Вінниця-млин», протокол засідання тендерного комітету від 01 квітня 2020 року №8, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товару від 13 квітня 2020 року №162 та пояснення від 03 червня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що замовником на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не відображено інформацію щодо врахування податку на додану вартість при визначенні ціни тендерної пропозиції. Поряд з цим, установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Вінниця-млин», якого визначено переможцем торгів, умовам тендерної документації в частині незазначення: - у листі-згоді на обробку персональних даних інформації щодо згоди на збирання та зберігання персональних даних та ідентифікаційного коду посадової особи, що підписала документи тендерної пропозиції (підпункт 3.1.5. пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації); - у пояснювальній записці від 25 березня 2020 року №170/13 терміну зберігання товару (пункт 6 (а) Додат ку 2 тендерної документації). Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Вінниця-млин» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та уклав з ним договір про закупівлю товару від 13 квітня 2020 року №162.
Період усунення порушень: 24.06.2020 10:39 - 09.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 24.06.2020 10:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до висновку по моніторингу закупівлі Держаудитслужбою на закупівлю Код ДК 021:2015 - 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Борошно пшеничне хлібопекарське вищого ґатунку) розірвати договір № 162 від 13.04.2020р. iз Товариство з обмеженою відповідальністю «Вінниця-млин» (30804187) на закупівлю Код ДК 021:2015 - 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Борошно пшеничне хлібопекарське вищого ґатунку) в зв’язку з встановленним порушенням.
Дата публікації звіту: 30.06.2020 15:52

Запити/Пояснення