• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт асфальтобетонного покриття по вулицям Кобилянської, Б. Шосе, Шевченка (проїзд до прокуратури), проїзд вул. Шевченка до вул. І. Франка м. Коростень, Житомирської області ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).

Поточний ремонт асфальтобетонного покриття по вулицям Кобилянської, Б. Шосе, Шевченка (проїзд до прокуратури), проїзд вул. Шевченка до вул. І. Франка м. Коростень, Житомирської області ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).

Торги відмінено

841 660.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 208.30 UAH
Номер: 0916e6b93b8d43afb16c9c1fa4c5edd4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-09-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.04.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 10.04.2020 10:01 - 05.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.04.2020 № 22 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 10.04.2020 № 22. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2020-03-11-000196-c від 11.03.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 804-52-01, snizhana1978@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено, порушення вимог частини 2 статті 21, абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону та Наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель установлено, що зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам пункту 10 частини 1, частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ФОП Оганесяна А.А., яка не відповідала умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, протоколом засідання тендерного комітету від 17.04.2020 року № 54 Замовником відмінено процедуру закупівлі.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації законодавству у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція переможця ФОП Оганесяна А.А., протокол розгляду тендерних пропозицій від 03.04.2020 року № 41, повідомлення про намір укласти договір від 03.04.2020 року. За результатами аналізу дотримання Комунальним виробничо-господарським підприємством (далі - Замовник) вимог законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що в пункті 13 оголошення про проведення процедури відкритих торгів зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 26.03.2020 року, що суперечить пункту 1 розділу ІV тендерної документації, затвердженої протоколом тендерного комітету від 11.03.2019 року № 27 (кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 25.03.2020 року) та відповідно не відповідає вимогам частини 2 статті 21 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а також не відповідає вимогам Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (далі - Наказ № 490). Крім того, під час проведення моніторингу встановлено, що Замовником вносились зміни до тендерної документації, зокрема до Додатку № 4. Проте, в порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону Замовником не розміщено в електронній системі закупівель в окремому документі перелік змін, що вносяться та положення тендерної документації, у вигляді закреслених даних. Також моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, в пункті 5 розділу III та таблиці 2 Додатку № 2 тендерної документації Замовником встановлено умову щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників, юридичних осіб, довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність або відсутність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі товарів менше 20 мільйонів гривень. Крім цього, моніторингом установлено, що на порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, в пункті 5 розділу III та таблиці 3 Додатку № 2 тендерної документації, Замовником встановлено умову, щодо надання переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме: - довідку у довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; - довідку у довільній формі про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; - копію скороченої чи повної інформаційної довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство виконана на паперовому носієві (роздрукована) і належним чином засвідчена учасником. Даний документ повинен бути виданий не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та підтверджувати відсутність у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, відомостей про те, що учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом або відносно нього відкрита ліквідаційна процедура. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція переможця ФОП Оганесяна А.А. не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону. Так, відповідно до підпункту 3 пункту 1 розділу ІІІ та Додатку № 5 тендерної документації, Замовником для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (не менше двох за 2018-2019 рік) відповідно до довідки форма якої встановлена додатком №5 тендерної документації. Проте, аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції ФОП Оганесяна А.А. надано довідку, інформація якої підтверджує виконання аналогічних договорів не менше двох за 2017-2018 рік, а не 2018-2019 рік. Таким чином, внаслідок не надання у складі тендерної пропозиції ФОП Оганесяном А.А. документального підтвердження виконання аналогічних договорів не менше двох за 2018-2019 рік, не дотримано вимоги підпункту 3 пункту 1 розділу ІІІ та Додатку № 5 тендерної пропозиції, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону. Отже, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ФОП Оганесяна А.А., яка не відповідала умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону. Разом з тим, відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися.
Період усунення порушень: 22.04.2020 17:24 - 08.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 22.04.2020 17:24