-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
«КОД ДК 021:2015 09130000-9 - НАФТА І ДИСТИЛЯТИ (ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО)»
Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника.
Завершена
29 875 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 149 379.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 149 379.00 UAH
Номер:
2490586bb7094cc89077987dbbf7a6fa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-22-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.06.2020 00:00
Період моніторингу:
22.06.2020 19:17 - 14.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.06.2020 № 162
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
47 UA-2020-03-10-002538-b 10.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 08.02.2020) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «ДНІПРОВОДОКАНАЛ» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІВАЙН ТОРГ», товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД», товариства з обмеженою відповідальністю «НЄФТЕК СІТІ ОІЛ», товариства з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД», товариства з обмеженою відповідальністю «КОНДОР ЛОГІСТИК», рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 06.05.2020 № 8826-р/пк-пз, протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір від 03.06.2020 № 198 Т та зміни до нього від 25.06.2020.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 11.7 проекту договору (додаток 5 тендерної документації) «Мережа АЗС (мінімум одна АЗС), на яких здійснюється заправка талонів знаходиться в межах м. Дніпро на відстані не більше 3 км від адреси установи Покупця: - м. Дніпро, вул. Бориса Кротова 33.
ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» надав у складі тендерної пропозиції договір про співпрацю та партнерство від 02.01.2019 № 35-Д-869/1, який укладений з ТОВ «ГЛУСКО-РІТЕЙЛ» (далі - Договір). У додатку № 1 до Договору зазначено мережу автозаправних станцій на яких постачальник здійснює діяльність з роздрібної торгівлі паливом, що розміщені в місті Дніпрі за наступними адресами: вул. Донецьке ш. 104-А, вул. Енергетична, 2-А, вул. Запорізьке шосе, 11-Б, вул. Запорізьке шосе, 2-Д, вул. Набережна Перемоги, 5-А, вул. Набережна Перемоги, 9-Б, вул. П. Бикова, 20. Проте, відстань від вул. Бориса Кротова 33 (м. Дніпро) до автозаправних станцій, які зазначені у додатку № 1 до Договору перевищує 3 кілометри, а саме: до вул. Передової, 798-Д (26,6 кілометрів), вул. Донецьке шосе 104-А (22,6 кілометрів), вул. Енергетична, 2-А (4,2 кілометри), вул. Запорізьке шосе, 11-Б (5,6 кілометрів), вул. Запорізьке шосе, 2-Д (5,9 кілометрів), вул. Набережна Перемоги, 5-А (13,3 кілометри), вул. Набережна Перемоги, 9-Б (15 кілометрів), вул. П. Бикова, 20 (20,4 кілометри), чим не дотримано вимоги додатку 5 тендерної документації.
При цьому Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та уклав з ним договір від 03.06.2020 № 198 Т.
Період усунення порушень:
17.07.2020 16:11 - 01.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
17.07.2020 16:11
Оскарження висновку в суді
Опис:
Позовна заява про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу закупівлі.
Дата публікації:
27.07.2020 08:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення щодо висновку по закупівлі «КОД ДК 021:2015 09130000-9 - НАФТА І ДИСТИЛЯТИ (ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО)» очікуваною вартістю 29 875 800 грн. за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою (UA-2020-03-10-002538-b).
КП «ДНІПРОВОДОКАНАЛ» (далі – Замовник) заперечує результати висновку щодо закупівлі «КОД ДК 021:2015 09130000-9 - НАФТА І ДИСТИЛЯТИ (ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО)» очікуваною вартістю 29 875 800 грн. за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою (UA-2020-03-10-002538-b).
Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради здійснює закупівлю товарів, послуг та робіт у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням практики оскарження Антимонопольного комітету України, як органу оскарження (згідно з п. 14 ч.1 ст.1 Закону).
Так, згідно п.12 ст18 Закону Рішення органу оскарження є обов’язковими для виконання замовниками.
Аналогічна ситуація, щодо тієї, що викладена у висновку, виникла у Замовника при закупівлі UA-2020-03-27-003595-b «КОД ДК 021:2015 09130000-9 - НАФТА І ДИСТИЛЯТИ (БЕНЗИН А-92)» , де Замовника КП «Дніпроводоканал» Антимонопольний комітет України зобов’язав скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» у тому числі з підстав, викладених у висновку, що є об’єктом даного моніторингу. (Рішення №8050-р/пк-пз від 27.04.2020 р. додається)
Разом з тим, повідомляємо, що на вимогу тендерної документації щодо надання Учасником у складі Тендерної пропозиції довідки в довільній формі з переліком адрес АЗС Учасника на підтвердження інформації щодо: «Мережа АЗС, на яких буде здійснюватися заправка по талонах, повинна знаходитися на території України, в тому числі в межах м.Дніпро (не менше п’яти АЗС у м.Дніпро, власних та/або орендованих та/або суборендованих та/або на підставі партнерських взаємовідноснин). При цьому мінімум одна АЗС учасника має бути розташована на відстані не більше 3 км. від адреси Замовника: - м.Дніпро, вул.Бориса Кротова, 33.» - Учасник ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» надав у складі Тендерної пропозиції Документ №28 від 07.04.2020 – Довідка з переліком АЗС, в якій зазначається зокрема про те, що: «Цим документом ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» гарантує і підтверджує наявність в учасника мережі АЗС, на яких буде здійснюватися заправка по талонах, що знаходиться на території України, в тому числі в межах м.Дніпро (не менше п’яти АЗС у м.Дніпро, на підставі партнерських взаємовідносин). При цьому мінімум одна АЗС учасника має розташована на відстані не більше 3 км. від адреси Замовника: м.Дніпро, вул.Бориса Кротова,33. Також надаємо перелік мережі АЗС, що використовуються учасником на договірних засадах, по Україні, на яких замовник має можливість отримувати по талонах учасника пальне (за паливними картами (талонами, бланками дозволів тощо)), що є предметом закупівлі за даними торгами».
Також Учасник у складі Тендерної пропозиції надав Документ №15 від 07.04.2020 щодо ознайомлення з проектом Договору, Документ №31 від 07.04.2020 щодо згоди з умовами Тендерної документації, Документ №8 від 07.04.2020 та Документ №26 від 07.04.2020р. – Гарантійний лист, в якому ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» гарантує та підтверджує, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація (у тому числі, щодо відстані від адреси замовника до АЗС учасника) є достовірною. Замовник КП Дніпроводоканал не наділений офіційними повноваженнями перевіряти достовірність інформації.
При цьому Тендерна документація не містила вимог до учасника в частині обов’язку надання якогось іншого підтвердження відстані (не більше 3 км.) від АЗС учасника до адреси Замовника (м.Дніпро, вул.Бориса Кротова,33), окрім надання учасником переліку АЗС. Також Тендерна документація не містила умов, згідно з якими Замовник перевіряє надану учасниками інформацію (зокрема, в частині відстані від АЗС) за допомогою інтернет-сервісів, у тому числі, «гул карти» та/або виїздом на місце розташування тощо.
Оскільки Закон в редакції, чинній до 19.04.2020р. не містить підстави для відхилення щодо зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформації, тому Замовник перевіряє відповідність Тендерної пропозиції умовам Тендерної документації.
Оскільки Тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» відповідала вимогам Тендерної документації, тому підстав для відхилення у Замовника не було, з огляду в тому числі на рішення Антимонопольного комітету України в цій частині.
Додатково повідомляємо, що Учасник ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» до своєї скарги по закупівлі UA-2020-03-27-003595-b додає ще одне аналогічне рішення Антимонопольного комітету України (додається), де Антимонопольний комітет визначає неправомірність відхилення пропозиції Учасника з вищезазначених підстав, а саме: надання недостовірної інформації Учасником не є підставою для відхилення пропозиції.
Дата публікації звіту:
21.07.2020 09:37