-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
послуги охорони
Торги відмінено
507 840.00
UAH з ПДВ
Номер:
90cfdc7d54064c96819552bf504006c2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-13-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.03.2020 00:00
Період моніторингу:
13.03.2020 16:28 - 04.04.2020 01:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.03.2020 № 49
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.03.2020 № 49.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-03-10-001721-b 10.03.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі встановлено порушення пункту 4 частини 2 статті 35 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі вжити заходів передбачених частиною 4 статті 35 Закону, а також недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, дотримання вимог законодавства під час формування обґрунтування для проведення переговорної процедури закупівлі, аналіз наявності підстав для проведення переговорної процедури закупівлі, результати переговорів з учасником.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського комунального підприємства «Транспортна фірма «Львівспецкомунтранс» (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі; обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі; протокол засідання тендерного комітету від 10.03.2020 щодо розгляду та затвердження проведення переговорної процедури; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол засідання тендерного комітету від 10.03.2020 щодо результатів розгляду тендерної пропозиції Львівської філії ТОВ «ВЕНБЕСТ»; повідомлення про намір укласти договір від 11.03.2020, інформацію в інформаційно-телекомунікаційній системі «ProZorro» щодо планування, оголошення та проведення Замовником у 2020 році процедур закупівель охоронних послуг.
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовником застосовано переговорну процедуру закупівлі без наявності відповідних підстав.
Так, відповідно до розміщеної в інформаційно–телекомунікаційній системі «ProZorro» (далі – ІТС «ProZorro») інформації щодо закупівлі UA-2020-03-10-001721-b (оголошення про проведення закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, протоколи засідання тендерного комітету), підставою для проведення переговорної процедури Замовником зазначено пункт 4 частини 2 статті 35 Закону – якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тедерній документації.
В обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі, що розміщене в ІТС «ProZorro» (протокол тендерного комітету від 10.03.2020), Замовником вказано як підставу – «закупівля не відбулася через недостатню кількість учасників», «двiчi не було достатньої кiлькостi учасникiв, а закупiвля була вiдмiнена».
При цьому, в протоколі тендерного комітету від 10.03.2020, а також в інших формах документів Замовником не зазначено, які саме процедури закупівель були відмінені через відсутність достатньої кількості учасників.
Проведеним аналізом наявної в ІТС «ProZorro» інформації щодо планування, оголошення та проведення Замовником у 2020 році закупівель охоронних послуг встановлено наступне.
Проведенню досліджуваної переговорної процедури закупівлі передувало оголошення Замовником відкритих торгів із закупівлі послуг охорони за ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги очікуваною вартістю 507 840 грн у січні 2020 року, а саме 17.01.2020 (ID закупівлі: UA-2020-01-17-000193-a, запланована 08.01.2020, UA-P-2020-01-08-001203-a), проте торги не відбулися у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (про що опубліковано інформацію 03.02.2020).
У лютому 2020 року, а саме 03.02.2020 Замовником повторно оголошено проведення відкритих торгів за ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги (ID закупівлі: UA-2020-02-03-000916-a, запланована 03.02.2020, UA-P-2020-02-03-001126-c). Участь у закупівлі взяло 2 учасника (ПП «Охоронно-юридична компанія Шериф» та Львівська філія ТОВ «ВЕНБЕСТ»), аукціон відбувся 19.02.2020, однак вказані торги не відбулися у зв’язку з відхиленням Замовником всіх тендерних пропозицій, як таких, що не відповідали умовам тендерної документації.
Згідно з наявною в ІТС «ProZorro» інформацією інші процедури відкритих торгів щодо закупівлі послуг охорони Замовником у 2020 році (станом на час проведення моніторингу) не планувалися та не оголошувалися.
Водночас, згідно з пунктом 4 частини 2 статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників.
Отже, Замовником проведено переговорну процедуру закупівлі послуг охорони за ДК 021:2015: 79713000-5 за ID: UA-2020-03-10-001721-b із визначенням переможця з ціновою пропозицією 507 840,00 грн (Львівська філія ТОВ «ВЕНБЕСТ») за відсутності підстав, передбачених пунктом 4 частини 2 статті 35 Закону.
Таким чином, за результатами моніторингу ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював індикатор ризиків RISK1-1 (Використання замовником переговорної процедури закупівлі за відсутності законодавчих підстав), – підтвердилась.
Відповідно до наявної в ІТС «ProZorro» інформації, на час завершення моніторингу інформація щодо фактичного укладання договору з Львівською філією ТОВ «ВЕНБЕСТ» не опублікована.
Відповідно до частини 4 статті 35 Закону переговорна процедура відміняється Замовником у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель.
Період усунення порушень:
16.03.2020 17:36 - 31.03.2020 01:00
Дата публікації висновку:
16.03.2020 17:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунені. Переговорна процедура відмінена згідно ч. 4 ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата публікації звіту:
23.03.2020 15:49
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionProcurementMethodType: Так
Опис:
Порушення усунено шляхом відміни процедури закупівлі
Дата публікації:
26.03.2020 17:13