-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
“Капітальний ремонт дороги по вул. Кренкеля м. Тернівка Дніпропетровської області” (ДК 021:2015 "45233000-9 — Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг")
Торги не відбулися
3 503 783.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 519.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 519.00 UAH
Номер:
eaf77e1fe3404a07bb13fc5e8e60011a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-21-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.03.2020 00:00
Період моніторингу:
25.03.2020 18:48 - 16.04.2020 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
25.03.2020 № 66
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.03.2020 № 66
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1
UA-2020-03-10-002022-a 10.03.2020 Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Тернівської міської ради (код ЄДРПОУ 26327810) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 3 частини 1 статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій вимогам тендерної документації встановлено порушення вимог статті 30 Закону в частині відхилення тендерних пропозицій з підстав, які не були визначені тендерною документацією.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, вжити заходів, передбачених частиною 1 статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідність тендерних пропозицій вимогам тендерної документації.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Тернівської міської ради, (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції ТОВ «Євробуд плюс», ТОВ «БК АРАКС», ТОВ «СК-1», ФОП ОГАНІСЯН АВЄТІК АКОПОВИЧ.
Відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 24 Закону замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт на умовах, визначених тендерною документацією.
Так, Замовником в оголошенні про проведення процедури закупівлі визначено розмір забезпечення в сумі 17519,00 грн, що перевищує 0,5 відсотка від очікуваної вартості (3 503 783,00 грн), чим порушено норму частини 1 статті 24 Закону. При цьому, у пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації, Замовником установлені умови: вид забезпечення тендерної документації: електронна банківська гарантія — 17518,92 гривень (сімнадцять тисяч п´ятсот вісімнадцять гривень 92 коп.), що відповідає нормі частини 1 статті 24 Закону.
Проведеним моніторингом щодо розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «Євробуд плюс» відхилено з підстав не надання додатків до проекту договору. Проте, слід зазначити, що тендерною документацією не було встановлено вимогу щодо надання додатків до проекту договору.
Водночас на порушення вимог частини 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасником ТОВ «Євробуд плюс» надано банківську гарантію в сумі 17519,00 грн, що не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Євробуд плюс» підлягала відхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
Проведеним моніторингом також встановлено, що тендерну пропозицію учасника ТОВ «БК АРАКС» відхилено Замовником правомірно лише з підстави відсутності копій аналогічних договорів. Відхилення з підстав не надання додатків до проекту договору є неправомірним у зв’язку з тим, що тендерною документацією не було встановлено вимогу щодо надання додатків до проекту договору.
Моніторингом ТОВ «СК-1» встановлено, що пропозицію учасника відхилено з підстав не надання додатків до проекту договору. Проте, як зазначено вище,- тендерною документацією не було встановлено вимогу щодо надання додатків до проекту договору. Водночас на порушення вимог частини 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасником ТОВ «СК-1» надано банківську гарантію в сумі 17519,00 грн, що не відповідає вимогам тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «СК-1» підлягала відхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
Проведеним моніторингом також встановлено, що учасником ФОП ОГАНІСЯН АВЄТІК АКОПОВИЧ окрім не наданих документів, зазначених Замовником, також не надано тендерне забезпечення, як наслідок, тендерна пропозиція не відповідала вимогам тендерної документації та на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону підлягала відхиленню.
Таким чином, на підставі абзацу 7 частини 1 статті 31 Закону торги підлягали відміні через відхилення всіх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
14.04.2020 19:57 - 29.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
14.04.2020 19:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
13.04.2020 року в електронній системі було оприлюднено протокол засідання тендерного комітету №23-2020 у якому було розглянуто пропозицію останнього учасника ФОП Оганісян Авєтік Акопович. Розглянувши документи цього учасника тендерний комітет вирішив відхилити тендерну пропозицію, і в наслідок цього згідно п.1 ст 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерний комітет прийняв рішення відмінити торги в зв'язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій.
Дата публікації звіту:
15.04.2020 09:56
Запити/Пояснення
Номер:
3ea3150f62c7418d969cfd18ada7bd4e
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
25.03.2020 19:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.03.2020 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі (оголошення за номером ID: UA-2020-03-10-002022-a очікуваною вартістю 3 503 783,00 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Відповідно до вимог частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт на умовах, визначених тендерною документацією (абзац 3 частини 1 статті 24 Закону).
1. Чому при проведенні закупівлі робіт (Капітальний ремонт дороги по вул. Кренкеля м. Тернівка Дніпропетровської області) Замовником в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації (частина розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») встановлено вимогу щодо надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії у розмірі, що перевищує встановлений частиною 1 статті 24 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
586228d933e342b8b02e45d00bc3adb0
Назва:
Надання роз'яснень
Дата опублікування:
27.03.2020 08:30
Опис:
При оголошенні відкритих торгів по закупівлі "Капітальний ремонт дороги по вул. Кренкеля м.Тернівка Дніпропетровської області" секретарем тендерного комітету було здійснено математичне округлення на 0,08 грн (8 копійок), в п.2 розділу ІІІ тендерної документації по закупівлі "Капітальний ремонт дороги по вул. Кренкеля м.Тернівка Дніпропетровської області" вказано розмір тендерного забезпечення 17518,92 грн., тобто округлення розміру тендерного забезпечення вказано тільки при оприлюдненні оголошення. Розуміємо допущену помилку та у наступних закупівлях будемо враховувати тендерне забезпечення без округлення (до копійок). З урахуванням того, що допущена помилка не може бути усунена в зв'язку з закінченням строку подання пропозицій, у подальших закупівлях будемо враховувати тендерне забезпечення для робіт не більше 0,5%.
Номер:
7a1940dd0dba403b94d9f56ddd33b6bc
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
26.03.2020 10:23
Опис:
При оголошенні відкритих торгів по закупівлі "Капітальний ремонт дороги по вул. Кренкеля м.Тернівка Дніпропетровської області" секретарем тендерного комітету було здійснено математичне округлення на 0,08 грн (8 копійок), в п.2 розділу ІІІ тендерної документації по закупівлі "Капітальний ремонт дороги по вул. Кренкеля м.Тернівка Дніпропетровської області" вказано розмір тендерного забезпечення 17518,92 грн., тобто округлення розміру тендерного забезпечення вказано тільки при оприлюдненні оголошення. Розуміємо допущену помилку та у наступних закупівлях будемо враховувати тендерне забезпечення без округлення (до копійок). З урахуванням того, що допущена помилка не може бути усунена в зв'язку з закінченням строку подання пропозицій, у подальших закупівлях будемо враховувати тендерне забезпечення для робіт не більше 0,5%.