-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Вугілля кам'яне
Закупівля вугілля кам'яного на 2020 рік
Торги відмінено
337 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 375.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 375.00 UAH
Номер:
bdc4b5a33b0b4a8a8e2f07b4b858659c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-16-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.04.2020 00:00
Період моніторингу:
16.04.2020 13:32 - 09.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2020 № 23
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 15.04.2020 № 23
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-03-10-000327-c 10.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні відповідності умов тендерної документації вимогам закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 Закону та пунктів 2, 13 частини другої статті 22 Закону.За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Сватівського обласного будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів (далі - Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену на засіданні тендерного комітету Замовника протоколом від 25.03.2020 № 13, тендерні пропозиції приватного підприємства «Вугледаренергоплюс», приватного підприємства «АРТМАРКЕТ» (далі – ПП «АРТМАРКЕТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД» (далі - ТОВ «ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД»), протокол засідання тендерного комітету від 03.04.2020 № 14, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ, Орган оскарження) № 7078-р/пк-пз від 14.04.2020, повідомлення про намір укласти договір.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника містить вимогу щодо надання учасником - переможцем інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме інформації визначеної у пункті 3 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Також встановлено, що в пункті 1 Розділу IV Подання та розкриття тендерної пропозиції тендерної документації не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону.
Крім цього встановлено, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 03.04.2020 № 14 Замовник відхилив тендерну пропозицію ПП «АРТМАРКЕТ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації через не завірення у визначеному тендерною документацією порядку (підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі із зазначенням її посади та прізвища і ініціалів, дати підпису, а також відбитки печатки) окремого документа тендерної пропозиції, а саме, витягу з Єдиного державного реєстру, юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Враховуючи, що учасник надав оригінал витягу з Єдиного державного реєстру, юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 23.03.2020 № 1006488226, який містить посилання на сайт Міністерства юстиції України для перевірки автентичності документу, з огляду на те, що не завірення окремого документу Замовником відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації віднесено до формальних та несуттєвих помилок, допущення яких не призведе до відхилення пропозиції, та враховуючи надані з зазначеного питання пояснення, - Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію ПП «АРТМАРКЕТ» з наведеної підстави. В той же час, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації в частині підтвердження кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. А саме, учасник на встановлену тендерною документацією вимогу (пункт 5 розділу ІІІ) надав довідку від 25.03.2020 № 4, відповідно до якої учасник зазначає про виконання аналогічного договору від 05.12.2019 № 05/12, укладеного з Відділом освіти, молоді та спорту Дмитрівської сільської ради, та копію зазначеного договору. Проте у відгуку про виконання аналогічного договору зазначено про виконання договору № 05/12/251 від 05.12.2019. При цьому відгук замовника про виконання зазначеного у довідці від 25.03.2020 № 4 договору від 05.12.2019 № 05/12 у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД» не надано.
Також слід зазначити, що надана сканована копія договору від 05.12.2019 № 05/12 містить не чіткий вигляд. А саме, розмиті відбитки печаток та підписи контрагентів. З огляду на зазначене, Замовник безпідставно відхилив більш економічно вигідну тендерну пропозицію ПП «АРТМАРКЕТ» з наведеної у протоколі від 03.04.2020 № 14 підстави, та на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД» з найвищою ціною як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та умовам тендерної документації.
Період усунення порушень:
23.04.2020 11:52 - 09.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
23.04.2020 11:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
згідно з умовами тендерної документації допущення учасниками в тендерних пропозиціях формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки, наприклад, зокрема, незавірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів. Але, згідно з умовами тендерної документації рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюється колегіально на засіданні тендерного комітету та оформлюється протоколом. Однак, такого рішення тендерним комітетом ухвалено не було. При цьому, ПП «АРТМАРКЕТ» не оскаржило рішення тендерного комітету про відхилення його тендерної пропозиції до Органу оскарження. Таким чином, допущено помилку, яку не можливо усунути.
Було прийнято рішення відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відмінити процедуру закупівлі кам’яного вугілля на 2020 рік згідно з оголошенням № UA-2020-03-10-000327-c у зв’язку з неможливістю усунення порушення, що виникло через виявлене порушення законодавства з питань публічних закупівель
Дата публікації звіту:
23.04.2020 12:57
Запити/Пояснення
Номер:
c659dcaba03c4861953933004f53feb0
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.04.2020 16:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.04.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного Сватівського обласного будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів (далі – замовник) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-10-000327-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання:
1. Чому рішенням тендерного комітету замовника було відхилено тендерну пропозицію приватного підприємства «АРТМАРКЕТ», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації відповідно до протоколу від 03.04.2020 № 14 на підставі (мовою оригіналу): «У складі тендерної пропозиції ПП «АРТМАРКЕТ» міститься витяг з Єдиного державного реєстру, юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, на якому відсутні підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі із зазначенням її посади та прізвища і ініціалів, дати підпису, а також відбитки печатки» в той час, як згідно з умовами тендерної документації (пункт 1 Розділу ІІІ) – незавірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів, віднесено замовником до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
f5159c6fee174c4384bae06f7472116f
Назва:
Чому рішенням тендерного комітету замовника було відхилено тендерну пропозицію приватного підприємства «АРТМАРКЕТ», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації відповідно до протоколу від 03.04.2020 № 14 на підставі (мовою оригіналу): «У складі тендерної пропозиції ПП «АРТМАРКЕТ» міститься витяг з Єдиного державного реєстру, юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, на якому відсутні підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі із зазначенням її посади та прізвища і ініціалів, дати підпису, а також відбитки печатки» в той час, як згідно з умовами тендерної документації (пункт 1 Розділу ІІІ) – незавірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів, віднесено замовником до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції? Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Дата опублікування:
22.04.2020 16:25
Опис:
дійсно згідно з умовами тендерної документації допущення учасниками в тендерних пропозиціях формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки, наприклад, зокрема, незавірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів. Але, згідно з умовами тендерної документації рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюється колегіально на засіданні тендерного комітету та оформлюється протоколом. Однак, такого рішення тендерним комітетом ухвалено не було. При цьому, ПП «АРТМАРКЕТ» не оскаржило рішення тендерного комітету про відхилення його тендерної пропозиції до Органу оскарження. Таким чином, допущено помилку, яку не можливо усунути.