• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Хліб

хліб

Торги відмінено

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 150.00 UAH
Номер: e5c41fbe657c484dac547beae55e9dbe
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-13-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.04.2020 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 13.04.2020 11:37 - 06.05.2020 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.04.2020 № 14 Суми Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 10.04.2020 №14 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2020-03-10-000389-b 10.03.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 54) 268-70-39, Punka_00.19.07@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 2 частини другої, абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СУМСЬКА ПАЛЯНИЦЯ» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону та порушення вимог абзацу третього пункту 2 частини першої статті 30 Закону при розгляді тендерної пропозиції ПП «ХЛІБЗАВОД ДУБОВ’ЯЗІВСЬКИЙ». За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, визначених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2020 рік Комунального некомерційного підприємства Конотопської міської ради «Конотопська центральна районна лікарня імені академіка Михайла Давидова» (далі - Замовник), тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 10.03.2020 б/н, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СУМСЬКА ПАЛЯНИЦЯ» (далі – ТОВ «СУМСЬКА ПАЛЯНИЦЯ»), приватного акціонерного товариства «КОНОТОПСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ», приватного підприємства «ХЛІБЗАВОД ДУБОВ’ЯЗІВСЬКИЙ» (далі – ПП «ХЛІБЗАВОД ДУБОВ’ЯЗІВСЬКИЙ»), протоколи засідання тендерного комітету від 31.03.2020 № 145, від 01.04.2020 №№ 150, 152, повідомлення про намір укласти договір від 01.04.2020 року. Моніторингом установлено, що Замовник у пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагає надати інформацію про те, що учасник процедури закупівлі, не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника, що є порушенням частини третьої статті 17 Закону, якою, зокрема, визначено, що Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. На порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не визначено способу підтвердження переможцем торгів відповідності вимогам, визначеним у пунктах 5, 6 частини першої статті 17 та частини другої статті 17 Закону. Також установлено невідповідність інформації щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що зазначена в тендерній документації, відповідній інформації, зазначеній в оголошенні про проведення відкритих торгів, а саме: у пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено кінцевий строк подання пропозицій - 23.03.2020 до 12-00, разом з цим, пунктом 13 оголошення про проведення процедури закупівлі визначено кінцевий строк подання пропозицій 25.03.2020 до 12-00, що є порушенням вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за №449/28579 (далі – наказ № 490). Також моніторингом установлено, що Замовник у пункті 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації посилається на нормативні документи, які втратили чинність (Указ Президента України від 16 вересня 2016 року № 467/2016 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 16 вересня 2016 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», який втратив чинність 17 травня 2017 року), що є порушенням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу інформації та документів, розміщених в електронній системі закупівель, установлено, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 31.03.2020 № 145 Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СУМСЬКА ПАЛЯНИЦЯ», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, через не завантаження до електронної системи закупівель скоригованої за результатами аукціону форми «Тендерна пропозиція» згідно додатку № 2 до тендерної документації. При цьому, відповідно до частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, зокрема, переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію. Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. Таким чином, зазначений вище документ, який не надано після кінцевого строку подання пропозицій, не є складовою тендерної пропозиції ТОВ «СУМСЬКА ПАЛЯНИЦЯ» та не може бути підставою для відхилення його пропозиції. Враховуючи вище викладене, надання скоригованих за результатами аукціону документів, файлів (пропозиції, розрахунку ціни пропозиції тощо) не передбачено статтею 17 Закону, а тому їх ненадання не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника ТОВ «СУМСЬКА ПАЛЯНИЦЯ». Таким чином, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СУМСЬКА ПАЛЯНИЦЯ» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону. Крім того, моніторингом установлено, що переможцем торгів ПП «ХЛІБЗАВОД ДУБОВ’ЯЗІВСЬКИЙ» не надано у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, документального підтвердження відсутності підстави, передбаченої пунктом 6 частини першої статті 17 Закону (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 01.04.2020, довідка МВС про те, що директор ПП «ХЛІБЗАВОД ДУБОВ’ЯЗІВСЬКИЙ» Хоменко В. В. до кримінальної відповідності не притягується, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває завантажена в електронну систему закупівель 14.04.2020 року). При цьому, Замовник на порушення вимог абзацу третього пункту 2 частини першої статті 30 Закону не відхилив пропозицію ПП «ХЛІБЗАВОД ДУБОВ’ЯЗІВСЬКИЙ» у зв’язку з ненаданням ним, як переможцем торгів, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону.
Період усунення порушень: 15.04.2020 12:15 - 30.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 15.04.2020 12:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: протоколом № 166 від 16.04.2020 відмінено замовником процедури відкритих торгів по предмету закупівлі - Хліб код національного класифікатора України ДК 021:2015«Єдиний закупівельний словник» 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (15811100-7 – Хліб) ч.3 п. 1 ст. 31 Закону - недопущенням порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір,передбаченого цим Законом.
Дата публікації звіту: 22.04.2020 10:12

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • documentsForm: Так
Опис: .
Дата публікації: 23.04.2020 14:48