-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Монтаж і пуско-налагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації у приміщеннях)
Торги відмінено
1 920 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 920.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 920.00 UAH
Номер:
264c024f61d246838ac41072236403e6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-13-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.05.2020 00:00
Період моніторингу:
13.05.2020 18:50 - 04.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.05.2020 №91
(дата)
Харків
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 13.05.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ.
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель (наказ ПСО Держаудитслужби від 13.05.2020 № 91)
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5.UA-2020-03-07-000067-a 07.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій умовами тендерної документації встановлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його виконання – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, своєчасність оприлюднення повідомлення про намір укладання договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відділ освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області (далі – Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 19.03.2020 №110, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію по ТОВ «Охорона Мастер Сервіс», протокол розкриття тендерних пропозицій опублікований 10.04.2020 №137; повідомлення про намір укладання договору від 10.04.2020.
За результатами моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «Охорона Мастер Сервіс» не відповідає умовам тендерної документації в частині не виконання умов пункту 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині не розміщення після електронного аукціону учасником торгів, що перебуває в статусі «на розгляді» протягом 1-го робочого дня на веб-порталі уповноваженого органу тендерної пропозиції за результатом електронного аукціону згідно Додатку 4.
Також, учасником-переможцем ТОВ «Охорона Мастер Сервіс» в порушення вимог пункту 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині не надання окремого реєстру, який повинен іди першим при поданні файлу у форматі PDF, а саме: Квитанція 6r.pdf оприлюднено без окремого реєстру.
В ході проведення моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Охорона Мастер Сервіс» не відповідає вимогам пункту 6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в частині надання у складі тендерних пропозицій інформацію на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником згідно Додатку 1 тендерної документації, а саме: для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам ТОВ «Охорона Мастер Сервіс» у складі своєї пропозиції надано перелік обладнання і матеріалів (специфікацію), що будуть використовуватися учасником для виконання робіт (надання послуг), передбачених закупівлєю, в якому зазначено використання кабелю електроенергетичного вогнестійкого FLAME-X 950 (N)HXH FE 180/E30 3x1.5 у кількості 10 м та FLAME-X 950 (N)HXH FE 180/E30 2x2х0,8 у кількості 8 м, тоді як Робочим проектом передбачено 15 м та 10 м відповідно.
На підставі вищевикладеного та відповідно пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до вимог абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом, Замовник відміняє торги.
Також, проведеним моніторингом ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризику RISK1-5-2, не підтверджено.
Період усунення порушень:
28.05.2020 17:47 - 12.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
28.05.2020 17:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділ освіти Зміївської районної державної адміністрації на виконання зазначених порушень повідомляє наступне. Прийнято рішення про відміну процедури закупівлі згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" ч.1 ст. 31 .
Дата публікації звіту:
03.06.2020 16:42