• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Монтаж і пуско-налагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації у приміщеннях)

Торги відмінено

1 920 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 920.00 UAH
Номер: 264c024f61d246838ac41072236403e6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-13-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.05.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 13.05.2020 18:50 - 04.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.05.2020 №91 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 13.05.2020 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ. Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель (наказ ПСО Держаудитслужби від 13.05.2020 № 91) № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 5.UA-2020-03-07-000067-a 07.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО.
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 343-55-02, zurkova.alla@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій умовами тендерної документації встановлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його виконання – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, своєчасність оприлюднення повідомлення про намір укладання договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відділ освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області (далі – Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 19.03.2020 №110, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію по ТОВ «Охорона Мастер Сервіс», протокол розкриття тендерних пропозицій опублікований 10.04.2020 №137; повідомлення про намір укладання договору від 10.04.2020. За результатами моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «Охорона Мастер Сервіс» не відповідає умовам тендерної документації в частині не виконання умов пункту 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині не розміщення після електронного аукціону учасником торгів, що перебуває в статусі «на розгляді» протягом 1-го робочого дня на веб-порталі уповноваженого органу тендерної пропозиції за результатом електронного аукціону згідно Додатку 4. Також, учасником-переможцем ТОВ «Охорона Мастер Сервіс» в порушення вимог пункту 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині не надання окремого реєстру, який повинен іди першим при поданні файлу у форматі PDF, а саме: Квитанція 6r.pdf оприлюднено без окремого реєстру. В ході проведення моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Охорона Мастер Сервіс» не відповідає вимогам пункту 6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в частині надання у складі тендерних пропозицій інформацію на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником згідно Додатку 1 тендерної документації, а саме: для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам ТОВ «Охорона Мастер Сервіс» у складі своєї пропозиції надано перелік обладнання і матеріалів (специфікацію), що будуть використовуватися учасником для виконання робіт (надання послуг), передбачених закупівлєю, в якому зазначено використання кабелю електроенергетичного вогнестійкого FLAME-X 950 (N)HXH FE 180/E30 3x1.5 у кількості 10 м та FLAME-X 950 (N)HXH FE 180/E30 2x2х0,8 у кількості 8 м, тоді як Робочим проектом передбачено 15 м та 10 м відповідно. На підставі вищевикладеного та відповідно пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до вимог абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом, Замовник відміняє торги. Також, проведеним моніторингом ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризику RISK1-5-2, не підтверджено.
Період усунення порушень: 28.05.2020 17:47 - 12.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 28.05.2020 17:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відділ освіти Зміївської районної державної адміністрації на виконання зазначених порушень повідомляє наступне. Прийнято рішення про відміну процедури закупівлі згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" ч.1 ст. 31 .
Дата публікації звіту: 03.06.2020 16:42