-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Торги відмінено
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
a93ef5cf2e834f3d94d56b602374acce
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-15-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.04.2020 00:00
Період моніторингу:
15.04.2020 13:41 - 08.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2020
№ 24
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 15.04.2020 № 24.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2020-03-06-002770-a від 06.03.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам частини 3 статті 17, пункту 2 частини 2 Закону № 922.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП ПНП «ДАНКО», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону № 922.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом та оприлюдненні інформації щодо закупівлі, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону № 922, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію Військової частини А3316 (далі - Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерні пропозиції учасників ПП «СКЕФАЛД – 2», Приватне підприємство «Інтерра Буд», ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ», ТОВ «КБК «Перспектива», ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ», ТОВ «Будівельна компанія «Патріот-груп», тендерну пропозицію переможця ПП ПНП «ДАНКО», протоколи засідання тендерного комітету та повідомлення про намір укласти договір від 10.04.2020 року.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації Замовника законодавству у сфері закупівель установлено, що Замовником на порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), в пунктах 1 та 7 Додатку № 3 тендерної документації встановлено умову щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників документального підтвердження (інформації в довільній формі) відсутності підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону № 922.
Відповідно до пункту 5 розділу III та форми № 1 Додатку № 6 тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання довідки за формою № 1 Додатку № 6 тендерної документації, про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для виконання робіт, із обов’язковим зазначенням кількості такого обладнання, яке використовуватиметься для виконання робіт та правових підстав його використання, а також з наданням копій договорів оренди (при використанні орендованої техніки) з додатками із зазначенням вартості оренди маш-год кожного механізму або наданням копій договорів оренди з актами наданих послуг із зазначенням вартості маш-год. орендованої техніки.
У складі тендерної пропозиції переможця ПП ПНП «ДАНКО» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт від 18.03.2020 року № 7, пункти 1-13 якої, зокрема містять інформацію про наявність орендованих машин та механізмів, що орендуються у ТОВ «Транссервіс 7».
Поряд з тим, відповідно до частини 1 статті 901 Цивільного кодексу України, визначено, що за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
В той же час, частиною 1 статті 759 Цивільного кодексу України, визначено, що за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк.
Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції переможця ПП ПНП «ДАНКО» надано договір про надання послуг машин і механізмів від 02.01.2019 року № ДГ-0000027 укладений між учасником та ТОВ «Транссервіс 7», предметом якого є надання послуг спеціалізованої техніки (виконання робіт). Тобто фактично предметом договору є надання послуг замовнику з виконання робіт технікою виконавця, а не передача наймачеві майна у користування за плату на певний строк.
Враховуючи викладене, моніторингом установлено, що у складі пропозиції переможця ПП ПНП «ДАНКО» відсутні копії договорів оренди машин і механізмів зазначених учасником в пунктах 1-13 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт від 18.03.2020 року № 7 та додатки із зазначенням вартості оренди маш-год кожного механізму або наданням копій договорів оренди з актами наданих послуг із зазначенням вартості маш-год. орендованої техніки, що не відповідає умовам пункту 5 розділу III та форми № 1 Додатку № 6 тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону № 922.
Відповідно до пункту 1 розділу III та пункту 2 розділу V тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій, зокрема, імперативно вимагалось надання завірених копій ліцензії та дозволів на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності на роботи вказані у технічному завданні.
Слід відмітити, що у складі тендерної пропозиції переможця ПП ПНП «ДАНКО» міститься лист від 18.03.2020 року № 18, в якому зазначено. що учасник має намір залучення субпідрядника для виконання робіт з улаштування дорожніх корит, улаштування одношарової основи зі щебеню, улаштування асфальтобетонного покриття доріжок і тротуарів.
Разом з тим, Додатком № 2 тендерної документації (технічне завдання), передбачено відомість обсягів робіт, яка містить перелік та обсяги робіт, які є предметом вищевказаної процедури закупівель.
Зокрема, вищевказаним Додатком № 2 тендерної документації, передбачено виконання робіт протипожежного призначення з вогнезахисту поверхні дерев’яних конструкцій (зокрема, пункти 50 та 165 Додатку № 2 тендерної документації) та виконання робіт з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень (роботи зазначені в пунктах 322 – 333 Додатку № 2 тендерної документації), виконання яких відповідно до пункту 13 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та пунктів 2 та 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852, підлягають обов’язковому ліцензуванню.
Проте, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції переможця ПП ПНП «ДАНКО» відсутня копія ліцензії на виконання вищевказаних робіт протипожежного призначення, що не відповідає умовам пункту 1 розділу III та пункту 2 розділу V тендерної документації.
Слід також відмітити, що відповідно до пункту 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (далі – Порядок № 1107), експлуатація (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені у пункті 10 Додатку № 7 Порядку № 1107, зокрема вантажопідіймальних кранів та машин здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
В той же час, відповідно до пунктів 8-10 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт від 18.03.2020 року № 7 та даних розділу II підсумкових відомостей ресурсів до локальних кошторисів, наданих у складі тендерної пропозиції ПП ПНП «ДАНКО», вказаним учасником для виконання робіт передбачених технічним завдання (Додаток № 2 тендерної документації), заплановано використання автокранів ЗІЛ КС3575, КРАЗ КС55712, МАЗ КС55713 вартість роботи яких включено до ціни тендерної пропозиції переможця.
Проте, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції переможця ПП ПНП «ДАНКО» відсутні копії декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на експлуатацію (застосування) вантажопідіймальних кранів та машин, що не відповідає умовам 1 розділу III пункту 2 розділу V тендерної документації.
Таким чином, моніторингом установлено, що на порушення пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП ПНП «ДАНКО», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону № 922.
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону № 922 встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
22.04.2020 12:18 - 08.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
22.04.2020 12:18
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Шляхом відміни торгів
Дата публікації:
18.05.2020 11:54