• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи з капітального ремонту госппобутового водопроводу в с. Нове Залісся Бородянського району Київської області (вул.Сімфе-ропольська, Севастопольська, Бахчісарайська, Дружби Народів, Азовська)

Завершена

6 985 246.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 6 985.00 UAH
Номер: 4bb12c4b7a4e4973a6fff765613e0594
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-30-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.05.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 06.05.2020 15:00 - 28.05.2020 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.05.2020 № 71 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 06.05.2020 № 71 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 36 UA-2020-03-06-002607-a 06.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 683-92-90, vitaaaa1990@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18.05.2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 06.03.2020 № 14, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД», товариства з обмеженою відповідальністю «Пром-Енерго-Консалтинг», товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ», товариства з обмеженою відповідальністю «ЧИСТА РОСЬ» (далі – Переможець), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 24.03.2020, протокол розкриття, протоколи розгляду тендерних пропозицій Департаменту житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) від 31.03.2020 № 25, від 02.04.2020 № 31, від 08.04.2020 № 35, від 14.04.2020 № 51, повідомлення про намір укласти договір від 14.04.2020, договір від 28.04.2020 № 42-04.
Період усунення порушень: 18.05.2020 17:31 - 22.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 18.05.2020 17:31