• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи з капітального ремонту щодо покращення енергозбереження будівлі. Утеплення фасаду Баришівського навчально-виховного комплексу «гімназія – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Баришівської селищної ради Київської області по вул. Добра 17, смт. Баришівка, Баришівського р-ну, Київської області (коригування)

Завершена

12 218 084.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 12 218.00 UAH
Номер: b4f8641e5f2e4e4fa8ac9421afbe1da6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-06-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.04.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 06.04.2020 12:55 - 28.04.2020 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.04.2020 № 50 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 03.04.2020 № 50 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2020-03-06-001208-b 06.03.2020 інформація, отримана від органів державної влади,органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення законодавства у сфері закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 683-92-90, vitaaaa1990@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23.04.2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції від 08.02.2020 року) (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 06.03.2020 № 13, вимоги учасників (потенційних учасників) та відповіді Замовника на них, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 24.03.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЖК – Гарант», ДП «СІТІБУД» ПРАТ «Будівельник-14» товариства з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «БУДГРУП» товариства з обмеженою відповідальністю «КЛАСИКА КОМФОРТУ», товариства з обмеженою відповідальністю «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «ІЗОЛ», протокол розкриття, протоколи засідання тендерного комітету Департаменту житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) від 31.03.2020 № 24, від 01.04.2020 № 28, від 02.04.2020 № 30, від 08.04.2020 № 36, від 15.04.2020 № 52, повідомлення про намір укласти договір від 15.04.2020 року.
Період усунення порушень: 24.04.2020 12:28 - 30.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 24.04.2020 12:28