-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи з капітального ремонту щодо покращення енергозбереження будівлі. Утеплення фасаду Баришівського навчально-виховного комплексу «гімназія – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Баришівської селищної ради Київської області по вул. Добра 17, смт. Баришівка, Баришівського р-ну, Київської області (коригування)
Завершена
12 218 084.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 12 218.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 12 218.00 UAH
Номер:
b4f8641e5f2e4e4fa8ac9421afbe1da6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-06-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.04.2020 00:00
Період моніторингу:
06.04.2020 12:55 - 28.04.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.04.2020 № 50
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.04.2020 № 50
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2020-03-06-001208-b 06.03.2020
інформація, отримана від органів державної влади,органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення законодавства у сфері закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23.04.2020.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції від 08.02.2020 року) (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 06.03.2020 № 13, вимоги учасників (потенційних учасників) та відповіді Замовника на них, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 24.03.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЖК – Гарант», ДП «СІТІБУД» ПРАТ «Будівельник-14» товариства з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «БУДГРУП» товариства з обмеженою відповідальністю «КЛАСИКА КОМФОРТУ», товариства з обмеженою відповідальністю «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «ІЗОЛ», протокол розкриття, протоколи засідання тендерного комітету Департаменту житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) від 31.03.2020 № 24, від 01.04.2020 № 28, від 02.04.2020 № 30, від 08.04.2020 № 36, від 15.04.2020 № 52, повідомлення про намір укласти договір від 15.04.2020 року.
Період усунення порушень:
24.04.2020 12:28 - 30.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
24.04.2020 12:28