• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

послуги з постачання теплової енергії

Завершена

815 264.00 UAH з ПДВ
Номер: 91bd6fdbadfa40c78fc9951c9789e508
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-04-000112
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.05.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 18.05.2020 14:21 - 09.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 15.05.2020 № 87 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 15.05.2020 № 87 Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 21 UA-2020-03-06-001294-а 06.03.2020 Комунальне некомерційне підприємство «Стоматологічна поліклініка №1» Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 01985216) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо обрання процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення частини другої статті 35 Закону. За результатами аналізу питання щодо своєчасності укладання договору про закупівлю та оприлюднення встановлено порушення вимог абзацу 8 частини третьої статті 35 Закону. За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 7 частини третьої статті 35 Закону, пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), обрання процедури закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасність укладання договору про закупівлю та оприлюднення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Стоматологічна поліклініка №1" Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік UA-P-2020-03-06-002649-а, оголошення про проведення закупівлі, протокол розкриття тендерних пропозицій оприлюднений 06.03.2020, протокол переговорів від 06.03.2020 №2, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 06.03.2020, договір від 12.03.2020 №8, пояснення замовника, отримані 22.05.2020 через електронну систему закупівель. Відповідно до частини першої статті 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі, а відповідно до статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток за наявності виключного переліку підстав. За результатами моніторингу установлено, що у пункті 13 «Форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури» Замовником зазначено умову застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 35 Закону, а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Проте, при обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі на порушення абзацу 7 частини третьої статті 35 Закону та п. 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами (далі – Наказ № 490) в оголошенні про проведення закупівлі та у Повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури (п. 14) Замовником не підтверджено відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку на дату проведення закупівлі. Таким чином, на порушення пункту 2 частини другої статті 35 Закону Замовником необґрунтовано застосовано переговорну процедуру (скорочену) закупівлі. Моніторингом установлено, що на порушення норми абзацу восьмого частини третьої статті 35 Закону, Замовником укладено договір про закупівлю послуги з постачання теплової енергії від 12.03.2020 №8 на 6-й день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, тобто раніше терміну, передбаченому Законом, а саме менше ніж через 10 днів з дня оприлюднення такого повідомлення. Так, зазначеною нормою статті 35 Закону визначений перелік підстав, згідно з якими договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі може бути укладений раніше вказаного вище строку, зокрема у разі закупівлі централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення. Однак, відповідно до п. 4 Повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури та пункту 1.1 договору від 12.03.2020 №8 конкретна назва предмета закупівлі Замовником зазначена як послуги з постачання теплової енергії за кодом ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, що не є послугами з централізованого постачання теплової енергії або послугами з централізованого опалення. Відповідно до абзацу 4 частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених, зокрема, абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону.
Період усунення порушень: 26.05.2020 17:51 - 10.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 26.05.2020 17:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерним комітетом КНП "СП №1"ДМР було розглянуто висновки моніторингу Східного офісу Держаудитслужби Дніпропетровської області, зауваження прийняті до уваги (протокол засідання тендерного комітету № 23 від 01.06.2020року), вжити заходи щодо усунення порушень, а саме договір з постачальником КП "Дніпротеплоенерго"ДОР розторгнуто. Додаткова угода додається.
Дата публікації звіту: 01.06.2020 16:40

Запити/Пояснення