-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
дизельне паливо (талони або скретч-картки (Україна)) - 130 000 л
дизельне паливо (талони або скретч-картки (Україна)) - 130 000 л
Завершена
3 472 560.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 362.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 362.80 UAH
Номер:
670eba47253b4767b7ec0bb8e4811eef
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-01-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.12.2020 00:00
Період моніторингу:
01.12.2020 15:45 - 23.12.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.12.2020 Одеса № 439
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 01.12.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 01.12.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.12.2020 № 439
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
9. UA-2020-03-06-000670-c 06.03.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозиції встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках визначених законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020, яка діяла на момент оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіональної філії «Придніпровська залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 06.03.2020, зміни до тендерної документації, затверджені протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 09.04.2020, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД" (далі – ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД"), протокол розгляду тендерних пропозицій від 26.05.2020 № 2605205406537 щодо розгляду тендерної пропозиції учасника "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД" на відповідність вимогам тендерної документації та Закону, визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД" та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД" повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 26.05.2020, укладений договір поставки від 09.06.2020 № ПР/НХ-20419/НЮ.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД", якого визначено переможцем процедури закупівлі (протокол розгляду тендерних пропозицій від 26.05.2020 № 2605205406537, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 26.05.2020), у той час, коли його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Так, відповідно до пункту 9 додатку 3 до тендерної документації Замовник встановив вимогу надання сканованих копій талонів або скретч-карт, які повинні бути номіналом 5, 10 (або 15), 20 літрів, мати термін дії не менше одного року та повинні діяти на всіх АЗС, що зазначені у переліку заправок.
На порушення вимог пункту 9 додатку 3 до тендерної документації учасником ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД" у складі тендерної пропозиції надано скановані копії талонів або скретч-карт номіналом 5, 10 20 літрів, без зазначення інформації про термін дії не менше одного року та їх дійсність на всіх АЗС, що зазначені у переліку заправок.
Таким чином, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД" у той час, коли його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
У межах проведення моніторингу Замовнику з даних питань було надано запит на пояснення від 17.12.2020.
Замовником надано пояснення від 22.12.2020, які не обґрунтовують рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД".
Період усунення порушень:
23.12.2020 13:28 - 13.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
23.12.2020 13:28
Оскарження висновку в суді
Опис:
Категорія справи № 160/2931/21: Адміністративні справи (з 01.01.2019); Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо; організації господарської діяльності, з них; дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандартів, технічних регламентів та процедур оцінки відповідності.
Надіслано судом: 29.06.2021. Зареєстровано: 30.06.2021. Оприлюднено: 01.07.2021.
Дата набрання законної сили: 29.06.2021
Номер судового провадження: не визначено
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1
У Х В А Л А
про прийняття справи до провадження
29 червня 2021 року м. Київ№ 160/2931/21Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Мамедова Ю.Т., ознайомившись із матеріалами адміністративної справи за позовом Акціонерного товариства "Українська залізниця" до Південного офісу Держаудитслужби про визнання протиправним та скасування висновку,
ВСТАНОВИВ:
До Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов позов Акціонерного товариства "Українська залізниця" (далі - позивач) до Південного офісу Держаудитслужби (далі - відповідач) про визнання протиправним та скасування висновку відповідача від 23.12.2020 про результати моніторингу закупівлі №UA-2020-03-06-000670-c.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 13 травня 2021 року адміністративну справу №160/2931/21 передано її за підсудністю до Окружного адміністративного суду міста Києва (також далі - суд).
Відповідно до протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями, для подальшого розгляду і вирішення адміністративної справи №160/2931/21 визначено суддю Мамедову Ю.Т.
Позовна заява та додані матеріали відповідають вимогам, встановленим ст.ст. 160, 161 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України). Підстави для залишення позовної заяви без руху, її повернення чи відмови у відкритті провадження у справі відсутні.
Водночас, у позовній заяві позивач просить суд розглядати справу за правилами загального позовного провадження.
Судом, з урахуванням вимог ст.ст. 12, 260 КАС України, враховуючи категорію справи вирішено відмовити у розгляді справи за правилами загального позовного провадження та розглянути справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 12, 31, 241, 243, 248, 256, 257 КАС України, суд -
УХВАЛИВ:
1. Прийняти до провадження адміністративну справу №160/2931/21.
2. Відкрити провадження в адміністративній справі за позовом Акціонерного товариства "Українська залізниця" до Південного офісу Держаудитслужби про визнання протиправним та скасування висновку.
3. Здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.
4. Повідомити позивача, що відповідно до ч. 4 ст. 161 КАС України, позивач зобов`язаний додати до позовної заяви всі наявні в нього докази, що підтверджують обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги (якщо подаються письмові чи електронні докази - позивач може додати до позовної заяви копії відповідних доказів).
5. Встановити відповідачу п`ятнадцятиденний термін із дня отримання копії даного судового рішення для подання до суду відзиву на позовну заяву (відзиву) у порядку, визначеному в ст. 162 КАС України.
6. Встановити позивачу триденний термін із дня отримання відзиву відповідача для подання до суду відповіді на відзив у порядку, встановленому в ст. 163 КАС України.
7. Встановити відповідачу триденний термін із дня отримання відповіді на відзив позивача для подання до суду заперечень проти відповіді на відзив у порядку, встановленому в ст. 164 КАС України.
8. Повідомити сторін про необхідність подання разом із відзивом/відповіддю на відзив/запереченнями:
- доказів, які підтверджують обставини, на яких ґрунтуються такий(а, і) відзив/відповідь на відзив/заперечення, якщо такі докази не надано раніше;
- документів, що підтверджують надіслання (надання) відзиву/відповіді на відзив/заперечень і доданих до нього(неї, них) доказів іншим учасникам справи.
9. Також повідомити, що відповідно до ч. 5 ст. 77 КАС України, якщо учасник справи без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які він посилається, суд вирішує справу на підставі наявних доказів.
10. Інформацію по справі можна отримати на офіційному веб-порталі судової влади України за адресою: http://court.gov.ua/fair/sud2670/.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення, якщо інше не передбачено цим Кодексом.
Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання суддею (суддями).
Суддя Ю.Т. Мамедова
Дата публікації:
26.07.2021 14:26
Дата відкриття провадження:
29.06.2021 00:00
Номер відкриття провадження:
№160/2931/21.
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Стосовно процедури закупівлі UA-2020-03-06-000670-c: Нафта і дистиляти (дизельне паливо (талони або скретч-картки (Україна)) очікуваною вартістю 3 472 560,00 грн ( далі – ЗАКУПІВЛЯ) повідомляю таке.
1. В тендерній документації (Додаток 5( проект договору)) пунктом 1.3 було зазначено, що термін дії талона повинен бути не менше одного року з моменту їх отримання та зазначений на талоні.
2. При наданні документів у складі тендерної пропозиції Постачальник погодився з основними умовами договору та надав скановану копію проекту договору у редакції, викладеній в тендерній документації.
3. В технічній специфікації, що міститься в складі тендерної пропозиції,
зазначено, що безпосередньо дизельне паливо (талони або скетч карти
Україна) мають термін зберігання 1 рік.
3. Позаяк на самому талоні термін дії не зазначено, даний факт розцінено як такий, що термін дії самого талону є безстроковим.
Заступник голови тендерного комітету В.А.Губаренко
Дата публікації звіту:
30.12.2020 15:34
Запити/Пояснення
Номер:
85c9ebb745214a6288918964fc1f2c4b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.12.2020 16:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.12.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД" умовам пункту 9 додатку 3 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника надано скановані копії талонів або скретч-карт, які повинні бути номіналом 5, 10 (або 15), 20 літрів, без зазначення інформації про термін дії не менше одного року та їх дійсність на всіх АЗС?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
b334074e7ae24066af5a7b7dd47a602c
Назва:
ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти (дизельне паливо (талони або скретч-картки (Україна))
Дата опублікування:
22.12.2020 14:30
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Стосовно процедури закупівлі UA-2020-03-06-000670-c: Нафта і дистиляти (дизельне паливо (талони або скретч-картки (Україна)) очікуваною вартістю 3 472 560,00 грн ( далі – ЗАКУПІВЛЯ) повідомляю таке.
1. В тендерній документації (Додаток 5( проект договору)) пунктом 1.3 було зазначено, що термін дії талона повинен бути не менше одного року з моменту їх отримання та зазначений на талоні.
2. При наданні документів у складі тендерної пропозиції Постачальник погодився з основними умовами договору та надав скановану копію проекту договору у редакції, викладеній в тендерній документації.
3. В технічній специфікації, що міститься в складі тендерної пропозиції,
зазначено, що безпосередньо дизельне паливо (талони або скетч карти
Україна) мають термін зберігання 1 рік.
3. Позаяк на самому талоні термін дії не зазначено, даний факт розцінено як той, що термін дії самого талону – безстроковий.
Голова тендерного комітету О.О.Левченко