• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

дизельне паливо (талони або скретч-картки (Україна)) - 130 000 л

дизельне паливо (талони або скретч-картки (Україна)) - 130 000 л

Завершена

3 472 560.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 362.80 UAH
Номер: 7a7af97f4ed743f188d5bc41aaecc7e0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-01-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.12.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 01.12.2020 15:45 - 23.12.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.12.2020 Одеса № 439 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 01.12.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 01.12.2020. Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 01.12.2020 № 439 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель 8. UA-2020-03-06-000568-c 06.03.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, anchik1206@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозиції встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону (в редакції після 19.04.2020, яка діє на момент проведення моніторингу процедури закупівлі). За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках визначених законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020, яка діяла на момент оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіональної філії «Придніпровська залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 06.03.2020, зміни до тендерної документації, затверджені протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 09.04.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІВАЙН ТОРГ» (далі – ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» (далі – ТОВ «ВОГ КАРД»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 08.05.2020 № 0805205406169-1 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ», протокол розгляду тендерних пропозицій від 08.05.2020 № 0805205406169-2 щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВОГ КАРД» на відповідність вимогам тендерної документації та Закону, визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «ВОГ КАРД» та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «ВОГ КАРД», повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 08.05.2020, укладений договір поставки від 20.05.2020 № ПР/НХ-20353/НЮ, повідомлення про внесення змін до договору оприлюднене в електронній системі закупівель 28.05.2020, додаткову угоду від 28.05.2020 № № ПР/НХ-20353/НЮ-д-1. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВОГ КАРД», якого визначено переможцем процедури закупівлі (протокол розгляду тендерних пропозицій від 08.05.2020 № 0805205406169-2, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 08.05.2020), у той час, коли його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Так, відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема з: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника умовам в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, згідно переліку документів, що викладені в ДОДАТКУ №3 тендерної документації. Та відповідно до пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлену наступну вимогу щодо підтвердження стосунків учасника з виробником: Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, завірені учасником, які підтверджують стосунки із виробником: - договір з виробником; - або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера; - або лист виробника про представництво його інтересів учасником; - або, для іноземного виробника інформаційну довідку від учасника в довільній формі, що містить інформацію щодо: найменування виробника(ів) продукції, міста та країни походження товару; інформація щодо наявності договірних відносин або про представництво виробника. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції. При цьому, учасником ТОВ «ВОГ КАРД» в складі тендерної пропозиції надано інформацію та документи, згідно з якими вбачається, що учасник ТОВ «ВОГ КАРД» пропонує до постачання товар виробництва ВАТ «Мозирський нафтопереробний завод» Республіка Білорусь. Однак, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ВОГ КАРД» відсутні будь-які інформація та документи від виробника, які б підтверджували наявність взаємовідносин між виробником та учасником, або інформаційна довідка від учасника в довільній формі, що містить інформацію щодо наявності договірних відносин або про представництво виробника. Отже, учасником ТОВ «ВОГ КАРД» не надано в складі тендерної пропозиції документів які підтверджують стосунки із виробником, а саме не надано ані договору з виробником, ані сертифікату дистриб’ютора, представника, дилера, ані листа виробника про представництво його інтересів учасником, ані для іноземного виробника інформаційну довідку від учасника в довільній формі, що містить інформацію щодо: найменування виробника(ів) продукції, міста та країни походження товару; інформацію щодо наявності договірних відносин або про представництво виробника, що не відповідає вимогам пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації. У межах проведення моніторингу Замовнику з даних питань було надано запит на пояснення від 17.12.2020. Замовником надано пояснення від 22.12.2020, які не обґрунтовують рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ВОГ КАРД». Таким чином, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВОГ КАРД» у той час, коли його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Період усунення порушень: 23.12.2020 13:27 - 13.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 23.12.2020 13:27

Оскарження висновку в суді

Опис: Категорія справи № 160/6369/21 : Адміністративні справи (з 01.01.2019); Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо; здійснення публічних закупівель, з них. Надіслано судом: 15.09.2021. Зареєстровано: 16.09.2021. Оприлюднено: 17.09.2021. Дата набрання законної сили: 15.09.2021 Номер судового провадження: не визначено ________________________________________ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі 15 вересня 2021 року м. Київ№ 160/6369/21Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Васильченко І.П., ознайомившись із позовною заявою і доданими до неї матеріалами за позовом Акціонерного товариства "Українська залізниця" в особі регіональної філії "Придніпровська залізниця" Акціонерного товариства "Українська залізниця"до Південного офісу Держаудитслужбипро визнання протиправним та скасування висновку,- ВСТАНОВИВ: Акціонерне товариство "Українська залізниця" в особі регіональної філії "Придніпровська залізниця" Акціонерного товариства "Українська залізниця" звернулося до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовом до Південного офісу Держаудитслужби, в якому просить суд визнати протиправним та скасувати висновок від 23.12.2020 року про результати моніторингу закупівлі №UA-2020-03-06-000568-с. Відповідно до частини дев`ятої статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі суд постановляє ухвалу. Відповідно до ч. 5 ст. 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін. У силу ч. 2 ст. 257 Кодексу адміністративного судочинства України, за правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті. Відповідно до ч. 3 ст. 257 Кодексу адміністративного судочинства України, при вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального позовного провадження суд враховує: 1) значення справи для сторін; 2) обраний позивачем спосіб захисту; 3) категорію та складність справи; 4) обсяг та характер доказів у справі, в тому числі чи потрібно у справі призначати експертизу, викликати свідків тощо; 5) кількість сторін та інших учасників справи; 6) чи становить розгляд справи значний суспільний інтерес; 7) думку сторін щодо необхідності розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження. За правилами спрощеного позовного провадження не можуть бути розглянуті справи у спорах: 1) щодо оскарження нормативно-правових актів, за винятком випадків, визначених цим Кодексом; 2) щодо оскарження рішень, дій та бездіяльності суб`єкта владних повноважень, якщо позивачем також заявлено вимоги про відшкодування шкоди, заподіяної такими рішеннями, діями чи бездіяльністю, у сумі, що перевищує п`ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб; 3) про примусове відчуження земельної ділянки, інших об`єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності; 4) щодо оскарження рішення суб`єкта владних повноважень, на підставі якого ним може бути заявлено вимогу про стягнення грошових коштів у сумі, що перевищує п`ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб (ч. 4 ст. 257 Кодексу адміністративного судочинства України). Виходячи зі змісту заявлених позовних вимог та наведених законодавчих положень, дана справа може бути розглянута за правилами спрощеного позовного провадження. З огляду на викладене, суд визнав подану позовну заяву і додані до неї матеріали достатніми для відкриття провадження у справі, яка буде розглядатись у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні). Керуючись вимогами ст.ст. 248, 257-262 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя Окружного адміністративного суду м. Києва УХВАЛИВ: 1. Прийняти до розгляду та відкрити провадження в адміністративній справі, яка буде розглядатись суддею Васильченко І.П. в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у письмовому провадженні). 2. Витребувати у відповідача усі докази на підставі яких було прийнято оскаржуване рішення. 3. Відповідачу у п`ятнадцятиденний строк з дня отримання ухвали про відкриття провадження у справі подати до суду відзив на позовну заяву, оригінали і належним чином засвідчені копії документів, на підставі яких він діє. Відзив (примірник для суду) та всі докази на його підтвердження мають бути подані в зазначений строк безпосередньо до Окружного адміністративного суду м. Києва. Попередити відповідача, що копія відзиву та доданих до нього документів повинна бути надіслана іншим учасникам справи одночасно з надісланням (наданням) відзиву до суду. 4. Роз`яснити відповідачу, що в разі ненадання ним відзиву на позовну заяву справа буде вирішена на підставі наявних в ній доказів та розглянута в порядку спрощеного провадження. 5. Повідомити відповідача, що ним можуть бути подані заперечення проти розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження у строк п`ять днів з дня вручення ухвали. 6. У разі подання до суду відзиву на позов, запропонувати позивачу надати відповідь на відзив протягом п`яти днів з дня його отримання, а відповідачу у разі подання до суду відповіді на відзив, запропонувати надати до суду заперечення проти відповіді на відзив. Копію відповіді на відзив надіслати відповідачу, докази чого надати суду. 7. В порядку підготовки справи до розгляду надіслати копії ухвали про відкриття провадження учасникам справи. Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та може бути оскаржена лише у випадку порушення правил підсудності. Суддя І.П. Васильченко Інформацію по справі можна отримати на офіційному веб-порталі судової влади України за адресою: http://court.gov.ua/fair/sud2670/ Інформація про процесуальні права і обов`язки осіб, які беруть участь у справі. Відповідно до ст.ст. 44, 47 КАС України учасники справи мають рівні процесуальні права та обов`язки. Учасники справи зобов`язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами і неухильно виконувати процесуальні обов`язки. Учасники справи мають право: 1) ознайомлюватися з матеріалами справи, робити з них витяги, копії, одержувати копії судових рішень; 2) подавати докази; брати участь у судових засіданнях, якщо інше не визначено законом; брати участь у дослідженні доказів; ставити питання іншим учасникам справи, а також свідкам, експертам, спеціалістам; 3) подавати заяви та клопотання, надавати пояснення суду, наводити свої доводи, міркування щодо питань, які виникають під час судового розгляду, і заперечення проти заяв, клопотань, доводів і міркувань інших осіб; 4) ознайомлюватися з протоколом судового засідання, записом фіксування судового засідання технічними засобами, робити з них копії, подавати письмові зауваження з приводу їх неправильності чи неповноти; 5) оскаржувати судові рішення у визначених законом випадках; 6) користуватися іншими визначеними законом процесуальними правами. Учасники справи можуть за власний рахунок додатково замовити та отримати в суді засвідчені копії документів і витяги з них. Учасники справи зобов`язані: 1) виявляти повагу до суду та до інших учасників судового процесу; 2) сприяти своєчасному, всебічному, повному та об`єктивному встановленню всіх обставин справи; 3) з`являтися в судове засідання за викликом суду, якщо їх явка визнана судом обов`язковою; 4) подавати наявні у них докази в порядку та строки, встановлені законом або судом, не приховувати докази; 5) надавати суду повні і достовірні пояснення з питань, які ставляться судом, а також учасниками справи в судовому засіданні; 6) виконувати процесуальні дії у встановлені законом або судом строки; 7) виконувати інші процесуальні обов`язки, визначені законом або судом. За введення суду в оману щодо фактичних обставин справи винні особи несуть відповідальність, встановлену законом. Документи (в тому числі процесуальні документи, письмові та електронні докази тощо) можуть подаватися до суду, а процесуальні дії вчинятися учасниками справи в електронній формі з використанням Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, за винятком випадків, визначених цим Кодексом. Процесуальні документи в електронній формі мають подаватися учасниками справи до суду з використанням Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи шляхом заповнення форм процесуальних документів відповідно до Положення про Єдину судову інформаційно-телекомунікаційну систему. Учасник справи звільняється від обов`язку надсилати іншим учасникам справи або подавати до суду копії документів відповідно до кількості учасників справи, якщо він подає документи до суду в електронній формі. У такому разі копії відповідних документів іншим учасникам справи направляє суд. Якщо обсяг документів є надмірним, суд направляє учасникам справи тільки копії процесуальних документів та повідомлення про можливість ознайомитися з іншими матеріалами в приміщенні суду або через Єдину судову інформаційно-телекомунікаційну систему. Якщо документи подаються учасниками справи до суду або надсилаються іншим учасникам справи в електронній формі, такі документи скріплюються електронним цифровим підписом учасника справи (його представника). Якщо документи подаються учасниками справи до суду або надсилаються іншим учасникам справи в паперовій формі, такі документи скріплюються власноручним підписом учасника справи (його представника). Якщо позов, апеляційна, касаційна скарга подані до суду в електронній формі, позивач, особа, яка подала скаргу мають подавати до суду заяви по суті справи, клопотання та письмові докази виключно в електронній формі, крім випадків, коли судом буде надано дозвіл на їх подання в паперовій формі. Крім прав та обов`язків, визначених у статті 44 цього Кодексу, позивач має право на будь-якій стадії судового процесу відмовитися від позову. Позивач має право змінити предмет або підстави позову, збільшити або зменшити розмір позовних вимог шляхом подання письмової заяви до закінчення підготовчого засідання або не пізніше ніж за п`ять днів до першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження. У разі направлення справи на новий розгляд до суду першої інстанції зміна предмета, підстав позову не допускаються, крім випадків, визначених цією статтею. Зміна предмета або підстав позову при новому розгляді справи допускається в строки, встановлені частиною першою цієї статті, лише у випадку, якщо це необхідно для захисту прав позивача у зв`язку із зміною фактичних обставин справи, що сталася після закінчення підготовчого засідання, або, якщо справа розглядалася за правилами спрощеного позовного провадження - початку першого судового засідання при первісному розгляді справи. Крім прав та обов`язків, визначених у статті 44 цього Кодексу, відповідач має право визнати позов повністю або частково, подати відзив на позовну заяву. Сторони можуть досягнути примирення на будь-якій стадії судового процесу, що є підставою для закриття провадження в адміністративній справі. Суд не приймає відмови позивача від позову, визнання позову відповідачем і не визнає умов примирення сторін, якщо ці дії суперечать закону або порушують чиї-небудь права, свободи чи інтереси. У разі подання будь-якої заяви, визначеної частиною першою або третьою цієї статті, до суду подаються докази направлення копії такої заяви та доданих до неї документів іншим учасникам справи. У разі неподання таких доказів суд не приймає до розгляду та повертає заявнику відповідну заяву, про що зазначає у судовому рішенні. Відповідач, який не є суб`єктом владних повноважень, може пред`явити зустрічний позов відповідно до положень статті 177 цього Кодексу.
Дата публікації: 20.09.2021 15:36
Дата відкриття провадження: 17.09.2021 00:00
Номер відкриття провадження: 160/6369/21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Стосовно процедури закупівлі UA-2020-03-06-000568-c ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (дизельне паливо (талони або скретч-картки (Україна)) очікуваною вартістю 3 472 560,00 грн ( далі – ЗАКУПІВЛЯ) повідомляю таке. Відповідно до змісту документів, представлених у складі пропозиції ТОВ «Вог Кард», виробником товару є ВАТ «Мозирський нафтопереробний завод». Таким чином, має місце зв’язок між безпосереднім виробником та постачальником через так званий «ланцюг» дилерів та субдилерів. За інформацією, що розміщена у вільному доступі на власному офіційному сайті ВАТ «Мозирський нафтопереробний завод» - виробника продукції (https:mnpz.by/partners/), реалізація нафтопродуктів виробництва ВАТ "Мозирський НПЗ" на експорт здійснюється на конкурсній основі через ЗАТ «Білоруська нафтова компанія» ( БНК). Разом з тим, за інформацією, що розміщена у вільному доступі на власному офіційному сайті ЗАТ «Білоруська нафтова компанія ( www.bnk.by/company/wiew/reprezent), Товариство з обмеженою відповідальністю «БНК-УКРАЇНА» визначено, як дочірня компанія ЗАТ «Білоруська нафтова компанія» і є провідним імпортером нафтопродуктів виробництва білоруських нафтопереробних заводів, що здійснює свою діяльність на ринку України з 2010 року. Засновниками ТОВ «БНК-УКРАЇНА» є ЗАТ «Білоруська нафтова компанія» і РУП «Виробниче Об’єднання «Белоруснефть». В свою чергу, у тендерній пропозиції ТОВ «Вог Трейд» міститься копія договору ТОВ «БНК-УКРАЇНА» з ТОВ «ВОГ ТРЕЙД РЕСУРС», а також кінцевою ланкою у ланцюгу виробник-постачальник представлено копію договору ТОВ «ВОГ ТРЕЙД РЕСУРС» з ТОВ «Вог Кард» . З огляду на зазначене, через так званий «ланцюг» дилерів та субдилерів прослідковується наявність зв’язку між безпосереднім виробником та постачальником продукції. Заступник голови тендерного комітету В.А.Губаренко
Дата публікації звіту: 30.12.2020 15:33

Запити/Пояснення