-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція футбольного поля з влаштуванням штучного покриття на стадіоні "Старт" за адресою: Полтавська обл., м. Миргород, вул. Гоголя, 175.
Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету та кошти міського бюджету.
Торги відмінено
6 650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 33 250.00 UAH
Номер:
91650e7949324c5988cf6734861ac57d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-30-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.03.2020 00:00
Період моніторингу:
30.03.2020 16:56 - 21.04.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.03.2020 № 20
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 30.03.2020 № 20
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-03-06-000792-a, 06.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів, передбачених статтями 28 та 30 Закону, частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу капітального будівництва Миргородської міської ради (далі – замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 06.03.2020 № 28 (далі – тендерна документація), протокол від 25.03.2020 №37, тендерну пропозицію ТОВ «Лубнижитлобуд 2010» (далі – учасник, переможець), повідомлення про намір укласти договір.
Тендерним комітетом замовника визначено переможця торгів – ТОВ «Лубнижитлобуд 2010» з ціною пропозиції 4498000,00 грн.
Вказане підтверджується протоколом засідання тендерного комітету замовника від 25.03.2020 № 37, відповідно якого Богаєнко М.М. висунув пропозицію визначити переможцем торгів зазначеного учасника, що підтримано одноголосно тендерним комітетом у складі: заступник голови тендерного комітету Капустіна Н.В., секретар тендерного комітету Двигало Н.І., члени тендерного комітету Ярмоленко О.В., Романенко О.Л. та Самохін О.М.
Моніторингом установлено, що тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації замовника, про що свідчить наступне.
Замовник встановив передбачений статтею 16 Закону кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» та визначив документальний спосіб підтвердження такого критерію.
Так, тендерною документацією замовника щодо вказаного кваліфікаційного критерію вимагається підтвердити виконання аналогічного договору в повному обсязі.
При цьому, передбачається подання копії договору та копії документу/документів, що підтверджують факт виконання робіт за договором.
У складі тендерної пропозиції подано 3 договори підряду: від 14.12.2018 № 14/12/18, від 03.07.2017 № 219 та від 03.07.2017 № 220.
Також на підтвердження факту виконання робіт за договорами у пропозиції подані форми КБ-3.
Встановлено, що договір № 14/12/18 поданий учасником не в повному обсязі, зокрема, відсутні додатки до договору, які відповідно до пункту 14.1 розділу XIV даного договору є його невід’ємною частиною.
Окрім цього ціна, передбачена договорами № 219 та 220 не відповідає документам, що підтверджують виконання робіт (форми КБ-3).
Так, форма КБ-3 «довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» за грудень 2017 року складена на суму 1402605,21 грн., в той час як загальна ціна, передбачена договором від 03.07.2017 № 219 становить 1374916,80 грн.
Аналогічно, загальна вартість робіт, передбачена договором від 03.07.2017 № 220, не відповідає вартості виконаних будівельних робіт, вказаній у формі КБ-3.
Вищезазначені документи тендерної пропозиції свідчать, що договір підряду від 14.12.2018 № 14/12/18 поданий не в повному обсязі, а ціна, передбачена договорами від 03.07.2017 № 219 та 220 не відповідає документам, поданим на підтвердження факту виконання робіт.
Враховуючи викладене, пропозиція ТОВ «Лубнижитлобуд 2010» не відповідає вимогам тендерної документації замовника в частині документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, як одного з кваліфікаційних критеріїв, встановлених статтею 16 Закону.
При цьому, замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника, що порушує пункти 1 та 4 частини першої статті 30 Закону.
Окремо слід зазначити, що в тендерній документації передбачено,що «всі документи тендерної пропозиції повинні бути у вигляді кольорової сканованої копії та подані у форматі pdf або jpg». Натомість, у складі тендерної пропозиції наявний файл у форматі imd, що не виконує вищевказаних вимог тендерної документації замовника.
Період усунення порушень:
03.04.2020 14:05 - 18.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
03.04.2020 14:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Виявлені порушення на цьому етапі усунути неможливо. Торги будуть відмінені.
Дата публікації звіту:
07.04.2020 14:20
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Замовником розміщено документи та здійснено відповідне інформування в електронній системі закупівель.
Дата публікації:
16.04.2020 10:41