• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень за адресою: вул. М. Котельникова, 32/11 м. Києва

Завершена

3 608 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 040.00 UAH
Номер: af0fe9244aba42d2b7aca326dbb45ba0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-21-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.04.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 21.04.2020 14:23 - 14.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 17.04.2020 № 94 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 17.04.2020 № 94 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 10 UA-2020-03-06-000392-c 06.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, likhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз’яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АЛЕКС ОСТ» та ТОВ «МЕГАЛАЙН-ФУНДАМЕНТ», своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз’яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 08.02.2019) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Київського міського територіального центру соціального обслуговування (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 19.02.2020 № 11, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЕКС ОСТ» (далі – ТОВ «АЛЕКС ОСТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГАЛАЙН-ФУНДАМЕНТ» (далі – ТОВ «МЕГАЛАЙН-ФУНДАМЕНТ») протокол засідань тендерного комітету від 26.03.2020 № 33, повідомлення про намір укласти договір від 26.03.2020, договір про закупівлю від 13.04.2020 № 11\2020. За результатом моніторингу установлено, що Замовник не оприлюднив додаток № 1 до договору (календарний план), який відповідно до пункту 1.4 договору є його невід’ємною частиною, чим порушено вимоги абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 29.04.2020 18:52 - 15.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 29.04.2020 18:52