-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Реконструкція Хотянівської ЗОШ І-ІІ ступенів по вул. Київській, 20 в с. Хотянівка Вишгородського району Київської області (перша черга))
Торги не відбулися
129 167 840.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0% або 5 000.00 UAH
Номер:
ea0376d6343a4438919173e8ec0a9e3a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-27-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2020 00:00
Період моніторингу:
01.04.2020 17:07 - 23.04.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
31.03.2020 № 76
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
31.03.2020 № 76
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2020-03-06-000566-a 06.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Подолжилбуд» – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба, зобов’язує Замовника вжити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку і не допускати їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення до неї змін, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Фонду комунального майна Вишгородського району (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (із змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 25.02.2020 № 3 (далі – тендерна документація), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 11.03.2020, роз’яснення Замовника від 23.03.2020, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Подолжилбуд» (далі – ТОВ «Подолжилбуд»), протокол засідання тендерного комітету від 03.04.2020 № 6.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 11.03.2020 оприлюднив роз’яснення 23.03.2020 з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону через несвоєчасне надання роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
Період усунення порушень:
07.04.2020 10:04 - 22.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
07.04.2020 10:04
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь була надана пізніше, оскільки інформація, що запитувалася, не була обов’язковою для оприлюднення в тендерній документації, а також була відсутня у будь-якому форматі (електронному вигляді). Враховуючи вищевикладене, ми були вимушені звернутися до відповідної організації по даному питанню, що зайняло певний час та призвело до порушень строків надання відповіді на запитання, яке не стосувалося роз’яснення щодо змісту тендерної документації або звернення з вимогою усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Дата публікації звіту:
21.04.2020 14:42
Запити/Пояснення
Номер:
709084e05b8549aca938919d189f5744
Назва:
Пояснення (ID моніторингу: UA-M-2020-03-27-000007)
Дата опублікування:
02.04.2020 11:46
Опис:
Доброго дня!
Фонд комунального майна Вишгородського району надає пояснення щодо об’єкту моніторингу 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Реконструкція Хотянівської ЗОШ І-ІІ ступенів по вул. Київській, 20 в с. Хотянівка Вишгородського району Київської області (перша черга)) -
ID моніторингу: UA-M-2020-03-27-000007, та повідомляє:
Відповідь на запитання «Доброго дня! Уважно вивчивши умови даної тендерної документації та зважаючи на порядок проведення процедури відкритих торгів. Просимо Вас, прикріпити кошторисну документацію у форматі іmd, або у зручному для Вас програмному комплексі для розрахунку проектно-кошторисної документації. Завчасно вдячні!» не була надана вчасно, оскільки інформація, що запитувалася, не була обов’язковою для оприлюднення в тендерній документації, а також була відсутня у будь-якому форматі (електронному вигляді). Враховуючи вищевикладене, ми були вимушені звернутися до відповідної організації по даному питанню, що зайняло певний час та призвело до порушень строків надання відповіді на запитання, яке не стосувалося роз’яснення щодо змісту тендерної документації або звернення з вимогою усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Номер:
ad8b9b9eabfa462193afa6209822069b
Назва:
Щодо оприлюднення інформації стосовно усунення порушень
Дата опублікування:
07.04.2020 11:25
Опис:
Фондом комунального майна Вишгородського району 1 квітня 2020 року було опубліковане пояснення про причини порушення строку надання розяснень щодо тендерної документації.
7 квітня 2020 року Фондом комунального майна Вишгородського району було отримано висновок про наявність порушень. Наразі не зрозуміло чи потрібно Фонду комунального майна Вишгородського району повторно оприлюднювати інформацію щодо усунення порушень?