• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ З ОБЛАШТУВАННЯ ФУТБОЛЬНОГО ПОЛЯ ЗІ ШТУЧНОЮ ТРАВОЮ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ СПОРТИВНОЇ ШКОЛИ «АТЛЕТ» НА ВУЛ. ЗРОШУВАЛЬНІЙ, 4-А У ДАРНИЦЬКОМУ РАЙОНІ

Завершена

6 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 500.00 UAH
Номер: fd9597b16aef4f4799d688c2aff63476
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-30-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.06.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 01.07.2020 08:57 - 23.07.2020 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.06.2020 № 109 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 30.06.2020 № 109 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 19 UA-2020-03-06-000347-с 06.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 657-80-09, innaaaa1988@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення частини першої статті 10 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13.07.2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 08.02.2020), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 28.02.2020 № 54 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Динамо Інвест», ТОВ «Будіком-Плюс» та ТОВ «Інвестком-М», повідомлення про намір укласти договір, договір від 13.05.2020 № 1/28к, рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 06.05.2020 № 8819-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами процедури закупівлі між Замовником та ТОВ «Діо Спорт» укладено договір від 13.05.2020 № 1/28к на загальну суму 6 400 000,00 грн. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що Замовником не опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу додатки до договору від 13.05.2020 № 1/28к, у термін, встановлений законодавством, чим порушено норми ч. 1 ст. 10 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020.
Період усунення порушень: 14.07.2020 13:39 - 29.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 14.07.2020 13:39

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Ні
Опис: -
Дата публікації: 14.08.2020 08:37