-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Машини для обробки даних (апаратна частина) – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30210000-4
Завершена
1 950 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 750.00 UAH
Номер:
a71dcff3b3924e61acae75211fd40d76
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-27-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2020 00:00
Період моніторингу:
01.04.2020 16:38 - 23.04.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
31.03.2020 № 76
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
31.03.2020 № 76
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
44 UA-2020-03-05-004218-b 05.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення до неї змін, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівський національний університет імені Івана Франка на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (із змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 23.03.2020 б/н (далі – тендерна документація), звернення за роз'ясненнями щодо тендерної документації від 10.03.2020, роз'яснення Замовника від 23.03.2020.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації в електронній системі закупівель 10.03.2020, оприлюднив роз’яснення 23.03.2020 з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
Період усунення порушень:
07.04.2020 09:55 - 22.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
07.04.2020 09:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерний комітет Львівського національного університету імені Івана Франка в межах проведеного моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2020-03-27-000074) щодо закупівлі: Машини для обробки даних (апаратна частина) – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30210000-4 (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2020-03-05-004218-b) за результатами якого сформовано висновок, яким зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення, надає наступну інформацію про вжиті заходи.
Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (ст. 23) Замовник протягом трьох робочих днів надає роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
10.03.2020 року по закупівлі Машини для обробки даних (апаратна частина) – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30210000-4 (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2020-03-05-004218-b) надійшло запитання. Відповідь сформовано в межах строків визначених Законом, однак при публікації виникли технічні помилки при завантаженні та обробці в ЦБД, неможливо було сформувати відповідь оскільки функція надання відповіді була не активна. Тому прийнято тендерним комітетом рішення про продовження терміну подання тендерних пропозицій, і надано відповідь після визначеного законом терміну. З врахуванням вказаного, розуміємо допущену помилку та будемо вживати усіх необхідних заходів щодо недопущення таких помилок в подальшому у наступних закупівлях. Також повідомляємо, що сьогодні закупівля перебуває на стадії завершення тендерної процедури закупівлі та переходом у нові правовідносини - укладенням Договору про закупівлю (№13/05.2019-Г від 13.05.2019 р.) відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Тому на даному етапі виявлені порушення, які не є суттєвими та не становлять негативного впливу на бюджет, не можуть бути усунені. Однак, у наступних, подальших закупівлях тендерним комітетом будуть враховані вказані моменти та візьмуться до уваги основні індикатори ризику і будуть вживатися усі необхідні заходи щодо недопущення таких помилок в подальшому.
Дата публікації звіту:
14.04.2020 23:13