-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сири тверді
Завершена
1 390 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 41 700.00 UAH
мін. крок: 3% або 41 700.00 UAH
Номер:
8ec2485120344d02bd4190313712dd05
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-01-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.05.2020 00:00
Період моніторингу:
01.06.2020 15:37 - 23.06.2020 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
29.05.2020 № 141
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.05.2020 № 141
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-03-05-001224-a 05.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «Пікор Плюс» установлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 08.02.2020) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Олімпійського коледжу імені Івана Піддубного (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (із змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 04.03.2020 б/н, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Пікор Плюс» (далі – ТОВ «Пікор Плюс»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 25.03.2020 № 112, повідомлення про намір укласти договір, договір від 13.04.2020 № 077 (далі – договір), пояснення Замовника, оприлюднені на вебпорталі Уповноваженого органу від 08.06.2020.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник відповідно до підпункту 1 пункту 1.7 розділу 3 тендерної документації установив вимогу згідно з якою усі довідки, листи, підготовлені учасником або іншими сторонніми організаціями, підприємствами та установами повинні бути обов’язково на фірмових бланках, містити реквізити, вихідний номер та дату реєстрації. Дата повинна бути не раніше дня оголошення торгів (окрім листів відгуків по виконанню аналогічних договорів). Усі листи чи довідки, надані не на фірмових бланках, без реквізитів, без вихідного номеру чи дати будуть вважатись недійсними та є підставою для відхилення тендерної пропозиції (дата оголошення про проведення відкритих торгів – 05.03.2020).
Проте, ТОВ «Пікор Плюс» у складі тендерної пропозиції надав документи які видані раніше дня оголошення торгів, а саме: листи Ірпінського міського відділу Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області від 03.09.2018 № 10-25.27-06/422 та від 17.09.2018 № 10-25.27-32/451, виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 18.07.2018, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 21.12.2019, витяг з реєстру платників податку на додану вартість від 04.04.2019 № 1926584500509, посвідчення про якість від 16.02.2020 № 239.
Крім того, ТОВ «Пікор Плюс» у складі тендерної документації надано технічну специфікацію до предмета закупівлі (додаток № 1 до тендерної документації) не на фірмовому бланку ТОВ «Пікор Плюс», що не відповідає вимогам підпункту 1 пункту 1.7 розділу 3 тендерної документації.
Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Пікор Плюс», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір.
Період усунення порушень:
19.06.2020 17:50 - 04.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2020 17:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
у зв’язку з виявленням порушення за результатом моніторингу процедури закупівлі № UA-2020-03-05-001224-а, договір розірвано
Дата публікації звіту:
25.06.2020 14:12
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю
Дата публікації:
23.07.2020 16:07
Запити/Пояснення
Номер:
6ab126490c9f4b3a9bc3078b211b0066
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.06.2020 18:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі сирів твердих (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2020-03-05-001224-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7cd1bccc702d4f3db4f298374b815327
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України щодо розрахунку та визначення очікуваної вартості сирів твердих (ID UA-2020-03-05-001224-а)
Дата опублікування:
08.06.2020 21:32
Опис:
Керуючись:
- Законом України «Про публічні закупівлі»,
- Наказом № 275 від 18.02.2020, «Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі»,
- Постановою Кабінету Міністрів України №1591 від 22.11.2004 (остання редакція 04.03.2020) «Про затвердження норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (норми харчування у закладах спеціалізованої освіти спортивного профілю із специфічними умовами навчання)
для розрахунку та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, а саме сирів твердих (далі товар) були виконані наступні дії:
1. Визначено повну назву товару.
2. Визначено кількість товару з урахуванням кількості учнів, норм харчування, статистичних даних закупівлі товару закладом за попередній період.
Прогнозована кількість учнів - 450 чол
Денна норма, кг - 0,070 кг
Прогнозована кількість днів до кінця 2020 р, - 225 дн
Прогнозована денна потреба, - 31,5 кг
Прогнозована потреба на рік, - 7087,5 кг
3. Сформовано технічні та якісні характеристики товару.
4. Визначено та враховано умови поставки (доставка і розвантаження товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника) та оплати товару (розрахунки за поставлений товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі згідно наданих Постачальником видаткових накладних протягом 30-ти банківських днів з моменту підписання видаткових накладних з обох Сторін).
5. Враховано статистичні дані середніх споживчих цін по м. Київ у січні 2020.
6. Взято до уваги ціни на продукти, індекс споживчих цін та індекс цін реалізації сільськогосподарської продукції https://index.minfin.com.ua/.
7. Проаналізовано ринкові ціни на підставі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в Інтернет-мережі у відкритому доступі у т.ч. в системі електронних закупівель ProZorro, майданчик zakaz.ua та ін. і визначена їх середня вартість відповідно до здійсненого моніторингу.
8. Враховано індекс можливої інфляції 8-10% через сезонні коливання цін на складові предмету закупівлі.