• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясо (свинина охолоджена І категорії) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 15110000-2 Pork chilled I category DК 021:2015 (CPV:2008): 15110000-2

Завершена

4 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 000.00 UAH
Номер: 6f4cf84a76a5477f9a836404edb1cce4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-04-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.05.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 06.05.2020 14:54 - 28.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.05.2020 № 71 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 06.05.2020 № 71 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 32 UA-2020-03-05-003442-b 05.03.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, dkfc1817@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації про її проведення встановлено порушення норм ч. 1 ст. 10 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 та п.6 ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюдненні договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 05.03.2020 № 144 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «Гранат», ПП «Торгпродсервіс», ТОВ «Стартрейдінг» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 21.04.2020 № 265, повідомлення про намір укласти договір від 21.04.2020, договір від 08.05.2020 № 35. Аналізом документів, розміщених в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що Додаток 9 (із зазначенням відомостей про відповідність товару технічним умовам та/або стандартам, відповідність потужностей (виробничих та/або складських приміщень) вимогам санітарного законодавства, відомості про наявність укладеного договору з акредитованою лабораторією на дослідження товару (дата, номер, найменування та код за ЄДРПОУ лабораторії, її адреса, контактний телефон) з наданням копії відповідного договору, чинного на 2020 рік), який є невід’ємною частиною ТД, не оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі PROZORRO, чим порушено норми ч. 1 ст. 10 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року, а саме тендерна документація оприлюднюється не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій (кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 05.04.2020). Моніторингом встановлено невідповідність пропозиції Переможця умовам ТД, а саме: 1. Відповідно до вимог пункту 8 Додатку 4 до ТД, Учасник надає документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника або Постачальника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005) та звіт за результатами аудиту та остаточного оцінювання системи управління безпечністю харчових продуктів), чинних на дату розкриття. Згідно пропозиції ТОВ «Стартрейдінг» виробником продукції є ТОВ «Логістично-виробничий Центр», на яке було надано у складі пропозиції сертифікат ISO 22001 (дійсний з 26 березня 2019 року до 18 червня 2021 року). Також у складі пропозиції наданий звіт наглядового аудиту, який проводиться один раз на рік, який датований 26 березня 2019 року. Відповідно пункту 1 Розділу4 ТД, кінцевий термін подання пропозиції - 05 квітня 2020 року. Враховуючи вище зазначене, звіт за результатами аудиту та остаточного оцінювання системи управління безпечністю харчових продуктів не є чинним на дату розкриття, чим порушено вимоги пункту 8 Додатку 4 до ТД. 2. Відповідно пункту 2 Розділу 5 ТД передбачено вимогу щодо добросовісності потенційного постачальника, а саме: про те, що протягом останніх двох років, при постачанні продуктів харчування, він не мав договорів, розірваних з причини невиконання чи неповного виконання Учасником своїх договірних забов’язань, або постачанні неякісної продукції, або недодержання графіку поставок, або з інших порушень, які змусили замовників припинити з Учасником договірні відносини. Замовник вправі перевірити інформацію про добросовісне виконання Учасником своїх зобов'язань. У разі виявлення Замовником випадків розірвання договірних зобов'язань через невиконання або не належне виконання (виконання з порушенням умов, визначених договором) зобов'язань Учасником - його пропозиція буде відхилена. Достатнім підтвердженням такого є інформація історії виконання договорів з електронної системи PROZORRO. Аналізом інформації в інформаційно-телекомунікаційній системі PROZORRO встановлено факти розірвання договорів з причини невиконання чи неповного виконання Учасником своїх договірних забов'язань, постачання неякісної продукції, недодержання графіку поставок, які змусили замовників припинити з Учасником договірні відносини протягом останніх двох років при постачанні продуктів харчування (інформація опублікована в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro за номерами ID:UA-2019-01-08-000011-b, UA-2018-02-16- 000302-c, UA-2018-01-31-003602-c, UA-2018-01-31-003786-c, UA-2018-01-10-001149-b, UA-2018-03-13-002511-c). 3. Відповідно Додатку 9 ТД Учасники гарантують якість товару. Для підтвердження належної якості та безпеки товару Учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист згідно з Додатком 9 до ТД, із зазначенням відомостей про відповідність товару технічним умовам та/або стандартам, відповідність потужностей (виробничих та/або складських приміщень) вимогам санітарного законодавства, відомості про наявність укладеного договору з акредитованою лабораторією на дослідження товару (дата, номер, найменування та код за ЄДРПОУ лабораторії. її адреса, контактний телефон) з наданням копії відповідного договору, чинного на 2020 рік. Аналізом інформації встановлено, що ТОВ «Стартрейдінг» не надано лист-гарантію, що є порушенням вимоги Додатку 9 до ТД. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, пропозиція ТОВ «Стартрейдінг», яка не відповідає вимогам ТД, не відхилена Замовником, що є порушенням пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року. Крім того, аналізом відповідності тендерної пропозиції ПП «Торгпродсервіс» вимогам ТД встановлено наступне. 1. Відповідно до вимог пункту 8 Додатку 4 до ТД, Учасник надає документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника або Постачальника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005) та звіт за результатами аудиту та остаточного оцінювання системи управління безпечністю харчових продуктів), чинних на дату розкриття. Згідно пропозиції ПП «Торгпродсервіс» виробником продукції є ТОВ «Логістично-виробничий Центр», на яке було надано у складі пропозиції сертифікат ISO 22001 (дійсний з 26 березня 2019 року до 18 червня 2021 року). Також у складі пропозиції наданий звіт наглядового аудиту, який проводиться один раз на рік, який датований 26 березням 2019 року. Відповідно пункту 1 Розділу 4 ТД, кінцевий термін подання пропозиції - 05 квітня 2020 року. Враховуючи вище зазначене, звіт за результатами аудиту та остаточного оцінювання системи управління безпечністю харчових продуктів не є чинним на дату розкриття, чим порушено вимоги пункту 8 Додатку 4 до ТД. 2. Учасником ПП «Торгпродсервіс» не надано лист-погодження про те, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, чим порушено вимоги пункту 4 Розділу 5 ТД. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.Таким чином, пропозиція ПП «Торгпродсервіс», яка не відповідає вимогам ТД, не відхилена Замовником, що є порушенням пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року. Враховуючи вищезазначене, тендерні пропозиції ТОВ «Стартрейдінг» та ПП «Торгпродсервіс» не відповідають вимогам ТД Замовника та підлягають відхиленню у відповідності до ч. 1 ст. 30 Закону№ 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року. Крім того, згідно з п. 6 ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року Замовник відміняє торги в разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій
Період усунення порушень: 02.06.2020 12:51 - 17.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 02.06.2020 12:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: щодо вжиття заходів за результатами моніторингу
Дата публікації звіту: 05.06.2020 15:12

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Ні
  • corruptionAwarded: Ні
  • corruptionCancelled: Ні
Опис: -
Дата публікації: 26.06.2020 09:26