-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт гуртожитку № 1 (кухні) ХНЕУ ім. С. Кузнеця розташованого за адресою: м. Харків, пр. Ювілейний, 52
Завершена
1 179 192.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 895.96 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 895.96 UAH
Номер:
d11d588b3e664a3b8d0d0ea36c010fc1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-17-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.04.2020 00:00
Період моніторингу:
17.04.2020 16:40 - 12.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.04.2020 №76
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.04.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 16.04.2020 № 76
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
8 UA-2020-03-05-003170-b 05.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За наслідками моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення пункту першого, пункту четвертого частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю, внесення змін та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця (далі – Замовник) від 13.03.2020 року №69 (зі змінами), тендерну пропозицію тендерну пропозицію товариства з обмеженню відповідальністю «БУДІВЕЛЬНИК» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК», учасник-переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 26.03.2020 року №84, повідомлення про намір укласти договір від 26.03.2020, договір від 09.04.2020 №222-70 та додаткова угода від 14.04.2020 №1.
В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку щодо виконання ним аналогічного договору, у табличному вигляді, складену та заповнену за формою ІІІ та оригінал листа-відгуку від замовника за наданим аналогічним договором, про належне виконання учасником цього аналогічного договору, з обов’язковим наведенням предмету договору, номеру та дати його укладення, ціни договору, строку дії договору, посади, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи замовника.
Так, ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК» у складі тендерної пропозиції надано довідку щодо виконання учасником аналогічного договору складену за формою ІІІ та надано оригінал листа-відгуку, однак ні довідка, ні лист-відгук не містять даних про ціну договору, як того вимагає тендерна документація.
На підставі вищевикладеного та відповідно вимог пункту першого та пункту четвертого частини 1 статті 30 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установлених статтею 16 Закону та умовам тендерної документації.
Однак, на порушення пункту першого та пункту четвертого частини першої статті 30 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника-переможця та уклав з ним договір від 09.04.2020 №222-70.
Період усунення порушень:
21.04.2020 13:41 - 07.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
21.04.2020 13:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Цим надаємо пояснення щодо Висновку ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про результати проведеного на підставі наказу від 16.04.2020 № 76 моніторингу закупівлі: Капітальний ремонт гуртожитку № 1 (кухні) ХНЕУ ім. С. Кузнеця розташованого за адресою: м. Харків, пров. Ювілейний, 52 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), (далі – Висновок), проведеної Замовником – Харківським національним економічним університетом імені Семена Кузнеця (далі – Замовник).
Згідно з нормами статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІIІ (в редакції, що діяла до 19.04.2020) (далі - Закон), оцінка тендерних пропозицій учасників цих торгів була проведена автоматично електронною системою закупівель на основі критерію оцінки, зазначеному Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. За результатом оцінки, найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНИК» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК»). Згідно з частиною четвертої статті 28 Закону, після оцінки пропозицій Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника – ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК», пропозиція якого за результатами оцінки була визнана найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації, у строк установлений Законом. Відповідно до частини шостої статті 28 Закону, за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції, ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК» було визначено переможцем процедури закупівлі та Замовник прийняв рішення про намір укласти договір з цим учасником, що оформлено протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 26.03.2020 року № 84.
Стосовно встановлення відповідності тендерної пропозиції учасника - ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК» вимогам тендерної документації, зокрема, вимогам підпункту 5.3.3.1 та підпункту 5.3.3.2 пункту 5.3 розділу ІІІ тендерної документації, Замовник виходив з наступного.
Для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку учасника щодо виконання ним аналогічного договору, у табличному вигляді, складену та заповнену за формою ІІІ, наведеною у підпункті 5.3.3.1 пункту 5.3 розділу ІІІ тендерної документації.
У зв’язку з інформацією, зазначеною у Висновку, слід вказати на те, що на виконання умов підпункту 5.3.3.1 пункту 5.3 розділу ІІІ тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК» міститься довідка учасника щодо виконання ним аналогічного договору, у табличному вигляді, складена та заповнена за формою ІІІ: «Форма ІІІ «Довідка щодо виконання учасником аналогічного договору» (№ 20/03-1/3 від 20.03.2020 р.), (далі – Форма ІІІ). У таблиці Форми ІІІ цим учасником зазначена необхідна інформація, передбачена для заповнення формою ІІІ, наведеною у підпункті 5.3.3.1 пункту 5.3 розділу ІІІ тендерної документації. У третій графі таблиці Форми ІІІ, в якій встановлено для заповнення наступну інформацію: «Номер та дата укладення договору, предмет договору, строк дії договору, ціна договору, терміни виконання робіт: початку та закінчення (рік, місяць)» учасником, тому числі зазначено: «Ціна договору (сума виконання) згідно Додаткової угоди № 2 від «16» листопада 2018 року – 2 172 072,60 грн».
Згідно з вимогами підпункту 5.3.3.2 пункту 5.3 розділу ІІІ тендерної документації для документального підтвердження інформації, зазначеної учасником у таблиці за формою ІІІ, учасник повинен надати оригінал чи копію, зазначеного ним у таблиці форми ІІІ аналогічного договору, виконаного у повному обсязі, з оригіналом (оригіналами) чи з копією (копіями) акту (актів) приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) і з оригіналом (оригіналами) чи з копією (копіями) довідки (довідок) про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі відповідно до ціни договору, та оригінал листа-відгуку від замовника за наданим аналогічним договором, про належне виконання учасником цього аналогічного договору, з обов’язковим наведенням предмету договору, номеру та дати його укладення, ціни договору, строку дії договору, посади, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи замовника. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт з капітального ремонту будь-якого обʼєкту.
За умовами підпункту 5.3.3.2 пункту 5.3 розділу ІІІ тендерної документації для документального підтвердження інформації, зазначеної учасником у таблиці за Формою ІІІ, у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК» містяться наступні документи:
- оригінал, зазначеного учасником у таблиці Форми ІІІ аналогічного договору, виконаного у повному обсязі, а саме: оригінал договору підряду № 49/07/18 від 30 липня 2018 р. (далі – Договір) з додатками до цього Договору, які є невід’ємною частиною Договору, відповідно до умов цього Договору, а саме: Договірна ціна (Додаток 1), Протокол погодження договірної ціни (Додаток 2), Календарний графік виконання робіт (Додаток 3); Додаткова угода № 1 від 19 жовтня 2018 року до Договору, що є невід’ємною частиною Договору, з додатками до даної Додаткової угоди № 1 від 19 жовтня 2018 року до Договору, які є невід’ємними частинами цієї додаткової угоди: Договірна ціна (Додаток 1), Календарний графік виконання робіт (Додаток 3); та Додаткова угода № 2 від 16 листопада 2018 року до Договору, що є невід’ємною частиною Договору, з додатком до даної Додаткової угоди № 2 від 16 листопада 2018 року до Договору, який є невід’ємною частиною цієї додаткової угоди: Договірна ціна (Додаток 1), (далі – Додаткова угода № 2);
- оригінали актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) з оригіналами довідок про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, що свідчать про виконання Договору у повному обсязі відповідно до ціни Договору, у тому числі: Акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за Жовтень 2018 р. (форма № КБ-2в) з Актом вартості устаткування до цього акту, з відповідними розрахунками за статтями витрат та Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати № 2 за Жовтень 2018 р. від 14.11.2018 р. за формою № КБ-3 (далі - Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати);
- оригінал листа-відгуку від замовника за наданим аналогічним договором, про належне виконання учасником цього аналогічного договору, а саме: лист-відгук (від 16.07.2019 № 444) від замовника за наданим аналогічним Договором - від Харківського державного вищого училища фізичної культури № 1 (далі – Лист-відгук), про належне виконання учасником цього Договору. У Листі-відгуку, зокрема, наведена інформація про те, що сума виконання договору згідно Додаткової угоди № 2 від «16» листопада 2018 року та Довідки про вартість виконаних робіт та витрати - 2 172 072,60 грн. (два мільйони сто сімдесят дві тисячі сімдесят дві грн. 60 коп.).
Умовами пункту 3.1 Договору, у тому числі встановлено, що ціна цього Договору становить: 3 219 990,00 грн. (три мільйони двісті дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто грн. 00 коп.). Згідно з умовами пункту 11.9 Договору цей Договір може бути змінено та доповнено за згодою Сторін, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України. Відповідно до умов пункту 11.10 Договору зміни, доповнення до Договору оформлюються в письмовій формі як додаткові угоди, додатки, підписуються уповноваженими представниками обох Сторін та скріплюються печатками.
У відповідності до пункту 2 Додаткової угоди № 2, що була укладена Сторонами на підставі пункту 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VІIІ (зі змінами), згідно пунктів 11.9 та 11.10 Договору, внесено зміни до пункту 3.1 Розділу ІІІ Договору шляхом викладення нової редакції пункту 3.1 Договору, згідно з якою, зокрема, встановлено, що ціна Договору становить 2 172 072,60 грн. (два мільйони сто сімдесят дві тисячі сімдесят дві грн. 60 коп.). Тобто ціна Договору, з урахуванням внесених змін до Договору Додатковою угодою № 2, становить: 2 172 072,60 грн., про що і було зазначено учасником у третій графі таблиці Форми ІІІ: «Ціна договору (сума виконання) згідно Додаткової угоди № 2 від «16» листопада 2018 року – 2 172 072,60 грн», як уже було наведено вище. Тому Замовником була встановлена відповідність тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК» в цій частині.
Вказані відомості, заповнені учасником у третій графі таблиці Форми ІІІ, що містять ціну Договору разом із сумою виконання згідно Додаткової угоди № 2, підтверджуються, зокрема, наданою учасником у складі пропозиції Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, відповідно до умов підпункту 5.3.3.2 пункту 5.3 розділу ІІІ тендерної документації.
Таким чином, у вищезазначеній інформації у Листі-відгуку про те, що сума виконання договору згідно Додаткової угоди № 2 від «16» листопада 2018 року та Довідки про вартість виконаних робіт та витрати - 2 172 072,60 грн. (два мільйони сто сімдесят дві тисячі сімдесят дві грн. 60 коп.), фактично наведено ціну Договору. У зв’язку з чим Замовником була встановлена відповідність тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК» в цій частині.
Виходячи з вищевикладеного, Замовником не було встановлено підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК», та за результатами проведення процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації і пропозиції учасника переможця - ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК», Замовником 09 квітня 2020 року було укладено з переможцем договір про закупівлю, а саме: договір підряду № 222-70 (далі – Договір) та додаткова угода до цього договору від 14 квітня 2020 року № 1.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що Замовником не було допущено порушень законодавства з питань публічних закупівель, та дотримано вимоги пункту першого та пункту четвертого частини першої статті 30 Закону.
Дата публікації звіту:
23.04.2020 12:55