-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт акушерсько-гінекологічного відділення КЗОЗ «Лозівська ЦРЛ» КЗОЗ «Лозівське ТМО», що розташована за адресою: 64600, Харківська область, Лозівський район, с. Катеринівка, вул. Живописна, 42. Коригування. код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код ДК 021:2015 45000000-7 “Будівельні роботи та поточний ремонт”
Торги не відбулися
10 736 166.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 10 736.17 UAH
мін. крок: 0.1% або 10 736.17 UAH
Номер:
339d3966240043f9b802120d2b8ee5d3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-07-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.04.2020 00:00
Період моніторингу:
07.04.2020 17:05 - 29.04.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.04.2020 №73
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 07.04.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 07.04.2020 № 73
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2020-03-05-000480-c 05.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За наслідками моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Лозівське територіальне медичне об’єднання» Лозівської міської ради Харківської області (далі – Замовник) від 04.03.2020 №54, тендерні пропозиції ТОВ «ІСТОК» та ТОВ «АВЛЕН».
В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІСТОК» умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації.
Встановлено, що на порушення п.п. 5.2 пункту п’ятого розділу третього тендерної документації, у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відсутні дані про головного бухгалтера Кальченко Т.В., якою підписані надані у складі тендерної пропозиції копії балансу (форма № 1) за звітний період та чотири попередні роки.
Також, на порушення п.п. 5.3 пункту п’ятого розділу третього тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано документально підтверджену інформацію досвіду виконання аналогічних договорів з загальним досвідом роботи три роки (2017, 2018 та 2019), тоді як тендерна документація вимагала досвід роботи протягом останніх чотирьох років.
Крім того, за результатом моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника надана підсумкова відомість ресурсів, яка не передбачає розрахунок витрат на орендовані будівельні машини та механізми.
Тоді як, довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази містить дані про те, що будівельні машини та механізми – орендовані.
На підставі вищевикладеного та відповідно до вимог абзацу другого пункту 1, пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установлених статтею 16 Закону та умовам тендерної документації.
В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВЛЕН» умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації, а саме: на порушення вимог пункту шостого розділу третього тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції не надано документи, які підтверджують відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам (договірна ціна; зведений кошторисний розрахунок; пояснювальна записка; підсумкова відомість ресурсів).
На підставі вищевикладеного та відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установлених статтею 16 Закону та умовам тендерної документації.
Відповідно до вимог абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом Замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
07.04.2020 17:44 - 22.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
07.04.2020 17:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Усунули виявлені порушення згідно законодавства за наслідками моніторингу ДАСУ "Північно-східний офіс держаудитслужби".
Дата публікації звіту:
10.04.2020 15:34