• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт Комунального некомерційного підприємства Бориспільської районної ради Київської області "Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" (Благоустрій території)

Торги відмінено

41 548 819.19 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 415 488.19 UAH
Номер: 603bab399f314b4c95b12b7f329a36f8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-26-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.03.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 01.04.2020 17:10 - 23.04.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 31.03.2020 № 76 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 31.03.2020 № 76 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 8 UA-2020-03-04-001312-c 04.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, likhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) установлено порушення вимог статті 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог абзацу третього частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Буд-інновація» – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує Замовника вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції учасника. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління регіонального розвитку Бориспільської районної державної адміністрації Київської області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету 20.03.2020 № 16, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Буд-інновація» (далі – ТОВ «Буд-інновація»), протоколи засідання тендерного комітету від 06.04.2020 № 16 та від 07.04.2020 № 17. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до річного плану закупівель на 2020 рік, оприлюдненого на вебпорталі Уповноваженого органу 04.03.2020, Замовником заплановано проведення закупівлі робіт з благоустрою території комунального некомерційного підприємства Бориспільської районної ради Київської області «Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» на загальну суму 39 999 619,56 гривень. При цьому, згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2020-03-04-001312-c, оприлюдненим в електронній системі закупівель 04.03.2020, Замовник провів закупівлю очікуваною вартістю 41 548 819,19 грн, що не відповідає річному плану закупівель та є порушенням вимог статті 4 Закону. Замовник на запит Держаудитслужби від 06.04.2020 про надання пояснень щодо ID номера, присвоєного електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля, всупереч вимогам частини п’ятої статті 7-1 Закону протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту не надав пояснення через електронну систему закупівель. Крім того встановлено, що Замовник у пункті 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та в оголошенні про проведення відкритих торгів визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 220 000,00 грн або 0,5295 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушив вимоги абзацу третього частини першої статті 24 Закону, яким визначено, що забезпечення тендерної пропозиції має становити не більше 0,5 % від очікуваної вартості предмету закупівлі.
Період усунення порушень: 16.04.2020 17:46 - 01.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 16.04.2020 17:46

Запити/Пояснення