-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Підкладки роздільного скріплення залізничної колії (КБ-65), підкладки роздільного скріплення залізничної колії (КБ-50), накладки 1Р65
Підкладки роздільного скріплення залізничної колії (КБ-65), підкладки роздільного скріплення залізничної колії (КБ-50), накладки 1Р65
Завершена
34 280 299.62
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 171 401.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 171 401.50 UAH
Номер:
0857c06295a34b2780cde229218ec164
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-03-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.12.2020 00:00
Період моніторингу:
03.12.2020 15:43 - 25.12.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.12.2020 № 239
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2020 № 239
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
27 UA-2020-03-04-001155-c 04.03.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення пункту четвертого частини першої статті 30 та частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, в редакції від 08.02.2020, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24.12.2020.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 (далі – Закон № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету від 04.03.2020 (зі змінами), тендерні пропозиції ТОВ «СОТА УКРАЇНА», ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ», реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.05.2020, повідомлення про намір укласти договір №3631/116-20Т 14.05.2020, договір від 25.05.2020 № ЦЗВ-05-00220-01, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 24.06.2020 №1.
Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено невідповідність тендерної документації ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» (далі – Переможець) вимогам ТД ФІЛІЇ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АТ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (далі – Замовник).
У пункті 3.3 Розділу 3 ТД Замовником вимагається забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії або страхової гарантії.
Страхова гарантія повинна бути надана у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання учасником вимог тендерної документації, страховиком за яким виступає компанія (гарант), яка має ліцензію на здійснення такого виду страхування (сканована, підписана копія з накладанням ЕЦП або КЕП Страхової компанії, копії або оригіналу ліцензії надається учасником разом із договором) та скановану копію копії або оригіналу квитанції (або іншого підтверджуючого документу) про оплату послуг за страхування.
Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником.
Однак, в складі пропозиції Переможця міститься договір добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання вимог ТД, виданий приватним акціонерним товариством «Страхова компанія «Арсенал Страхування» (далі – Страхова компанія), на якому відсутній ЕЦП або КЕП Страхової компанії, чим не дотримано вимоги пункту 3.3 Розділу 3 тендерної документації.
Крім того, в складі пропозиції Переможця відсутня копія або оригінал ліцензії Страхової компанії на здійснення страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання учасником вимог ТД, чим порушені вимоги пункту 3.3. Розділу 3 ТД.
Відповідно до пункту четвертого частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Крім цього, відповідно до частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 Замовник відміняє торги в разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Однак, в порушення пункту четвертого частини першої статті 30 та частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, а уклав з ним договір від 25.05.2020 № ЦЗВ-05-00220-01 загальною сумою 34 275 096,00 гривень та не відмінив торги.
Період усунення порушень:
29.12.2020 11:15 - 16.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
29.12.2020 11:15
Оскарження висновку в суді
Опис:
13.01.2021 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України (Північний офіс Держаудитслужби) про визнання протиправним та скасування висновку від 29.12.2020 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікатором № UA-2020-03-04-001155-c
Дата публікації:
14.01.2021 16:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку про результати моніторингу закупівлі
UA-2020-03-04-001155-c
Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 29 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Підкладки роздільного скріплення залізничної колії (КБ-65), підкладки роздільного скріплення залізничної колії (КБ-50), накладки 1Р65 (ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-03-04-001155-c).
Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення пункту четвертого частини першої статті 30 та частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-03-04-001155-c) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020)
Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020).
Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку.
1. Щодо порушення пункту четвертого частини першої статті 30 та частини першої статті 31 Закону Замовник не погоджується та повідомляє наступне.
В складі пропозиції переможця торгів надано забезпечення тендерної пропозиції у вигляді сканованого договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання вимог тендерної документації учасником торгів (далі – тендерне забезпечення). На виконання вимоги п. 3.3. розділу 3 тендерної документації тендерне забезпечення підписане зі сторони страхової установи та учасника торгів та накладено електронна печатка страхової установи, про що свідчить протокол створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису, який додається до даного заперечення.
(Додаток у вигляді PDF файлу з назвою «протокол перевірки підпису»)
Про відсутність ліцензії:
При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» Замовник виходив з того, що інформація про чинні ліцензії на здійснення страхової діяльності містяться у вільному та відкритому доступі, зокрема, на сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг).
Також, Замовник звертає увагу на те, що дата оприлюднення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі UA-2020-03-04-001155-c – 03.12.2020. Дата Затвердження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-03-04-001155-c –29.12.2020. Тобто, органом державного фінансового контролю порушено строк здійснення моніторингу. Відповідно до частини 4 статті 71 Закону строк здійснення моніторингу закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з дати оприлюднення рішення про початок моніторингу закупівлі в електронній системі закупівель.
Дата публікації звіту:
06.01.2021 14:43