• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень , улаштування системи зовнішнього відеоспостереження та благоустрій території Полтавської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 29 Полтавської міської ради Полтавської області по вул. Алмазній, 1

Завершена

1 862 099.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
Номер: 8b876403ec034cf1a6f4cdc3a435bc62
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-24-000089
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.04.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 28.04.2020 18:42 - 21.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 28.04.2020 № 101 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 28.04.2020 № 101 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 28 UA-2020-03-04-001790-b 04.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, voloshchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ТЕРМОТЕХ» (окрім тих питань, які були предметом розгляду колегії АМКУ) установлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СВ-БІЛДІНГ», ТОВ «ДОБРОБУД-ІНВЕСТ», ТОВ «МАРК СТРОЙ» (окрім тих питань, які були предметом розгляду колегії АМКУ), виконання рішення органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 08.02.2020)(далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Полтавського міськвиконкому на 2020 рік (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 03.03.2020 (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «СВ-БІЛДІНГ» (далі – ТОВ «СВ-БІЛДІНГ»), «ДОБРОБУД-ІНВЕСТ» (далі – ТОВ «ДОБРОБУД-ІНВЕСТ»), «МАРК СТРОЙ» (далі – ТОВ «МАРК СТРОЙ») та «НВП «ТЕРМОТЕХ» (далі – ТОВ «НВП «ТЕРМОТЕХ»), протоколи засідання тендерного комітету від 24.03.2020 № 1-3, від 31.03.2020 № 1-4, від 03.04.2020 № 1-5, від 10.04.2020 № 1-6, від 15.04.2020 № 1-7, повідомлення про намір укласти договір, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 18.05.2020 № 9658-р/пк-пз, договір від 25.05.2020 № 82-юр/20. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація містить вимогу (8-9 речення абзацу 15 та абзац 16 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») щодо надання учасником під час етапу «Кваліфікація» в паперовому вигляді договірної ціни та розрахунків загально-виробничих та адміністративних витрат по підприємству за минулий період, обчислених на підставі положень ДСТУ- Н Б Д.1.1-3 : 2013; розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, яку підрядник планує отримувати на об’єкті замовлення. Документи повинні бути прошиті, пронумеровані та скріплені печаткою. Договірна ціна повинна містити всі роботи та їх обсяги відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 3). Такі документи учасник повинен надати замовнику протягом двох днів з дня набуття статусу «Очікує рішення». Ціна пропозиції переможця відкритих торгів є договірною ціною, що являється, при укладанні договору підряду, додатком до Договору. Документи учасника, що перебуває в статусі «Очікує рішення», подаються в одному запечатаному конверті, який у місцях склеювання повинен містити підписи уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбитки печатки (за наявності) учасника процедури закупівлі». Згідно із пунктом 30 частини першої статті 1 та статті 25 Закону тендерну пропозицію учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до статей 21 та 22 Закону зазначається в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та тендерній документації. Законом не передбачено подання тендерних пропозицій надання учасником торгів будь-яких інших документів після закінчення строку, окрім тих, що визначені статтею 17 Закону, у разі якщо його визначено переможцем. Відповідно до частини першої статті 30 Закону однією з підстав відхилення тендерної пропозиції є її невідповідність умовам тендерної документації. Отже, ненадання учасником торгів документів зазначених у 8-9 реченні абзацу 15 та абзаці 16 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації (зазначених вище) не може бути підставою для відхилення його тендерної пропозиції. Таким чином, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону неправомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «НВП «ТЕРМОТЕХ», який не надав документи у строки, визначені абзацами 15 та 16 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Разом з тим, за результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ТЕРМОТЕХ» установлено, що учасник на недотримання вимог пункту 2 додатку 1 до тендерної документації не надав документів, що підтверджують право власності на складське приміщення за адресою м. Полтава, вул. Кільцева, буд. № 12, яке він орендує в Андрієць Т.А. відповідно до договору від 01.07.2019. Таким чином, відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону пропозиція учасника ТОВ «НВП «ТЕРМОТЕХ» підлягала відхиленню як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації, через ненадання документів, передбачених пунктом 2 додатку 1 до тендерної документації.
Період усунення порушень: 02.06.2020 22:06 - 17.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 02.06.2020 22:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання висновку про результати моніторингу закупівлі, Замовник, зобов’язується вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому.
Дата публікації звіту: 09.06.2020 17:18

Запити/Пояснення