-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 15530000-2 - Вершкове масло
Масло вершкове 72.5% жирності Фасоване, в пачках по 200г. ДСТУ 4399:2005 вищого ґатунку
Торги відмінено
324 690.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 623.45 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 623.45 UAH
Номер:
093c35db755f4c5480d8900670c549cc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-09-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.04.2020 00:00
Період моніторингу:
09.04.2020 20:41 - 01.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.04.2020 № 22
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 09.04.2020 № 22
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-03-04-001764-b, 04.03.2020 Дані автоматичних індикаторів ризику; Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі".
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу третього частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни торгів встановлено порушення частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції від 08.02.2020 (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, наявність підстав для відміни торгів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «Супутник»» (далі – замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 04.03.2020 № 22 (далі – тендерна документація), протоколи засідань тендерного комітету від 23.03.2020 № 43, від 24.03.2020 № 44; тендерну пропозицію ФОП Аврахова К.Г.; скаргу учасника ФОП Мазаратій Н. І. № UA-2020-03-04-001764-b.a2; рішення органу оскарження від 24.04.2020 № 7902; повідомлення про намір укласти договір.
За результатами моніторингу установлено, що замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та в пункті 2 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 16234,50 грн., що становить 5,0 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Зазначене є порушенням норм абзацу третього частини першої статті 24 Закону в частині встановлення розміру забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі у разі проведення торгів на закупівлю товарів більше 3 % очікуваної вартості закупівлі.
Тендерним комітетом Замовника визначено переможця торгів – ТОВ «МОЛОКІНІ» (далі – переможець) з остаточною ціновою пропозицією 260747,40 грн, що підтверджується повідомленням про намір укласти договір, оприлюдненим 24.03.2020 в електронній системі закупівель.
Згідно норм абзацу 3 частини першої статті 31 Закону замовник відміняє процедуру закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель, що не забезпечено станом на дату завершення моніторингу.
Водночас, згідно відомостей веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель учасником ФОП Мазаратій Н. І. 03.04.2020 до органу оскарження подано скаргу № UA-2020-03-04-001764-b.a2 на дії замовника щодо визначення переможцем торгів ТОВ «МОЛОКІНІ», яка задоволена, на що вказує рішення органу оскарження від 24.04.2020 № 7902, оприлюднене в електронній системі закупівель.
З огляду на викладене, під час моніторингу не здійснювався аналіз тендерної пропозиції переможця ТОВ «МОЛОКІНІ».
Період усунення порушень:
04.05.2020 11:28 - 19.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
04.05.2020 11:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником відмінено торги Протоколом 76 від 05.05.2020 року з підстав визначених у Рішенні Постійно діючої комісії адміністративної комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7902-р/пк-пз від 24.04.2020 року та висновку Управління Північно-східного офісу Державної аудит служби в Полтавській області від 09.04.2020 № 22 за результатами моніторингу
Дата публікації звіту:
08.05.2020 11:31
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Замовником розміщено відповідне інформування та документи в електронній системі закупівель
Дата публікації:
13.05.2020 16:19