-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дороги по вулиці Зарічній с.Петрівське Балаклійського району Харківської області (код ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
6 951 776.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 758.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 34 758.88 UAH
Номер:
e002fd7ad9ac4ac6a490df716fb0326b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-07-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.04.2020 00:00
Період моніторингу:
07.04.2020 17:06 - 29.04.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.04.2020 № 73
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 07.04.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 07.04.2020 № 73
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2020-03-03-005414-a 03.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За наслідками моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення абзацу другого пункту першого, пункту четвертого частини першої та абзацу третього пункту другого частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю, внесення змін та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю, внесення змін та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Петрівської сільської ради Балаклійського району Харківської області (далі – Замовник) від 10.03.2020 року №9, тендерну пропозицію тендерну пропозицію товариства з обмеженню відповідальністю «УКРБУД-ТЕХСЕРВІС» (далі – ТОВ «УКРБУД-ТЕХСЕРВІС»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 27.03.2020 року №10, повідомлення про намір укласти договір від 27.03.2020 року, договір від 09.04.2020 №30 та додаткова угода від 21.04.2020 №1.
В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «УКРБУД-ТЕХСЕРВІС» не відповідає вимогам тендерної документації в частині не підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.
Так, пунктом 5 розділу 3 тендерної документації передбачено надання у складі тендерної пропозиції інформації про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі, а також довідки, складеної в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
При цьому, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «УКРБУД-ТЕХСЕРВІС» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 17.03.2020 №33, відповідно до якої ТОВ «УКРБУД-ТЕХСЕРВІС» має орендовані автомобілі, вартість роботи яких включено до договірної ціни. Однак, довідкою про наявність у Учасника чисельності персоналу та кваліфікаційний склад працівників від 17.03.2020 №32 учасником-переможцем ТОВ «УКРБУД-ТЕХСЕРВІС» наявність водіїв не підтверджена. Таким чином, учасником не підтверджена наявність працівників відповідної кваліфікації, що не відповідає умовам пункту 5 розділу 3 тендерної документації.
Також, підпунктом 11 пункту 1 розділу 3 тендерної документації передбачено надання копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копії витягу з реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість, що виданий у 2020 році.
При цьому, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «УКРБУД-ТЕХСЕРВІС» надано витяг з реєстру платників податку на додану вартість від 17.09.2019 року, що не відповідає умовам підпункту 11 пункту 1 розділу 3 тендерної документації
Також, підпунктом «в» пункту 6 розділу 3 тендерної документації передбачено надання гарантійного листа зокрема щодо відповідності матеріалів, від яких залежить якість поточного ремонту, вимогам ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів даній сфері.
При цьому, гарантійним листом щодо погодження з технічними завданням, наданим ТОВ «УКРБУД-ТЕХСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції, не зазначено про відповідність матеріалів, від яких залежить якість поточного ремонту, вимогам ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів даній сфері, що не відповідає умовам підпункту «в» пункту 6 розділу 3 тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого пункту першого та пункту четвертого частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, та відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, на порушення абзацу другого пункту першого та пункту четвертого частини першої статті 30 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «ТЕТРОПОЛІС» та уклав договір від 27.03.2020 року, договір від 09.04.2020 №30.
Крім того, пунктом 5 розділу 3 тендерної документації передбачено надання переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, оригіналу документа (довідки) з Міністерства внутрішніх справ України про те, що фізична особа, яка є переможцем торгів, або службова (посадова) особа, яка підписала тендерну пропозицію, засудженою не значиться, станом не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів на веб-порталі Уповноваженого органу, а також оригіналу довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, яка дійсна на дату її подання.
При цьому, учасником-переможцем ТОВ «УКРБУД-ТЕХСЕРВІС» надано копії вищезазначених документів, що не відповідає умовам пункту 5 розділу 3 тендерної документації та вимогам частини третьої статті 17 Закону.
Відповідно до абзацу третього пункту другого частини першої статті 30, замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо переморжець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
Період усунення порушень:
22.04.2020 15:10 - 08.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
22.04.2020 15:10