• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Газове паливо

Додаткова угода №4 від 23.01.2020 р. 20% =36537.00

Торги відмінено

226 710.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 133.55 UAH
Номер: 2283e039494f4fdaba7dca88d6cc70e8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-17-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.03.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 17.03.2020 11:43 - 08.04.2020 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.03.2020 Одеса № 80 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 16.03.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 16.03.2020. Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 16.03.2020 № 80 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель 4. UA-2020-03-03-001341-c 03.03.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, anchik1206@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог абзацу третього частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 18 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП ДНЗ (ясла - садок) №2 (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету № 13 від 03.03.2020 За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог абзацу третього частини першої статті 24 Закону, а саме: Замовник вимагає від учасника забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 11 335,50 грн, коли відповідно до Закону розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів на умовах, визначених тендерною документацією. Враховуючи викладене, розмір тендерного забезпечення зазначеної закупівлі не повинен перевищувати 6 801,30 грн. Відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 18.03.2020 17:12 - 02.04.2020 01:00
Дата публікації висновку: 18.03.2020 17:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відносно абзацу 3 ч.1 ст.24 Закону України "Про публічні закупівлі"та висновку Держаудитслужби внесено зміни до тендерної документації, а саме змінено суму забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі 6801,30 грн.(Шість тисяч вісімсот одна грн.30 коп.)
Дата публікації звіту: 19.03.2020 16:03